Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Free streaming SkyShowtime

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 

Motorul se tureaza singur

- - - - -
  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#19
problemeastrag

problemeastrag

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 30.12.2014
In acest moment sunt in judetul Cluj .Legat de acea electrovalva, este posibil ca la inceput sa functioneze normal, iar apoi sa ramana activa tot timpul ? Deoarece in primele 10-20 de minute, motorul a functionat normal.

#20
campary

campary

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 16.09.2005
300 ml din cel mai prost aditiv este suficient pentru 100L motorina. Cata motorina ai avut in rezervor? Valva Spill se bloca instant nu dupa 20 de minute.

#21
problemeastrag

problemeastrag

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 30.12.2014

View Postcampary, on 30 decembrie 2014 - 21:43, said:

300 ml din cel mai prost aditiv este suficient pentru 100L motorina. Cata motorina ai avut in rezervor? Valva Spill se bloca instant nu dupa 20 de minute.

aproximativ 40L

La acest calculator a umblat:
http://www.pieseauto...-600-1-95-1.jpg

(este o poza de pe internet, nu poza cu calculatorul meu)

Edited by problemeastrag, 30 December 2014 - 21:50.


#22
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Ok, m-am prins din prima, ala din link e cel al pompei. Cel "mare", care controleaza injectia, e deasupra motorului.

#23
problemeastrag

problemeastrag

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 30.12.2014
Mie acesta mi-a spus ca ar cost 150-200 EUR. De aici am inteles ca ar fi pornit problemele, unde a gasit un piciorus rupt la nu stiu ce.

#24
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
Cu piciorusul rupt de la condensatorul portocaliu merge masina bine-mersi. Sigur a bulit altceva in el. Ia unul de proba de la un cunoscut si vezi cum merge masina.

#25
campary

campary

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 16.09.2005
Piciorusele se rup in mufa. In interior, doar lipiturile fac probleme. Cred ca era vorba de un piciorus deslipit al unui condensator.
Cat despre cantitatea de aditiv, e foarte mult.

#26
problemeastrag

problemeastrag

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 30.12.2014
Va multumesc foarte mult pentru ajutorul si promptitudinea raspunsurilor, o sa le spun meseriasilor si parerile dumneavoastra. Inca sper sa fie tot de la acel calcualtor si sa se poata repara, sau sa fie nevoie sa schimb doar motorina (desi aici mi-e frica pt ca din cate am citit se scoate destul de greu).

Dupa cum se prezinta situatia actuala, am dat din lac in put :| .

#27
campary

campary

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 16.09.2005
Sa ne spui cum ai rezolvat. Bafta!

#28
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006

View Postcampary, on 30 decembrie 2014 - 22:01, said:

Piciorusele se rup in mufa. In interior, doar lipiturile fac probleme. Cred ca era vorba de un piciorus deslipit al unui condensator.
Cat despre cantitatea de aditiv, e foarte mult.
Ba las-o dracu, adica ma faci prost in fata. Am avut fix un cacat de piciorus de la condensatorul de filtrare (cel cu 3 picioruse) rupt si a mers bine-mersi masina pana a taiat un cablaj de comanda de la vibratii. Pe langa lipituri mai sunt N moduri in care moare calculatorul. Daca tu nu ai auzit decat de lipituri reci nu inseamna ca nu sunt si alte probleme.

#29
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
In prima faza, fa cum am zis, citeste codurile de eroare. Apoi, vezi de furtunasele de vacum, cum am zis. Scosul motorinei e cam greu, mai ales ca n-ai pompa electrica-n rezervor, dar un plin ar trebui sa-ti dea de-nteles ca s-a schimbat ceva-n bine.

#30
campary

campary

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 16.09.2005

View PostDarkAngelBv, on 30 decembrie 2014 - 22:17, said:

Ba las-o dracu, adica ma faci prost in fata. Am avut fix un cacat de piciorus de la condensatorul de filtrare (cel cu 3 picioruse) rupt si a mers bine-mersi masina pana a taiat un cablaj de comanda de la vibratii. Pe langa lipituri mai sunt N moduri in care moare calculatorul. Daca tu nu ai auzit decat de lipituri reci nu inseamna ca nu sunt si alte probleme.
95% din defectiunile acelui calculator sunt datorate lipiturilor reci. Restul sunt exceptii. Probabil tu ai avut parte de una din ele. Cel mai des se rup piciorusele in mufa datorita ruginii si a lipsei de experienta a celor care manevreaza respectiva mufa.

Prost nu te-am facut, nu-mi sta in caracter si nici nu am avut motive. Daca interpretezi e problema ta, dar nu ma baga pe mine in astfel de mizerii, nu sunt adeptul.

#31
romulus69ro

romulus69ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 20.08.2012
Daca esti din bucuresti sau apropiere suna la nr asta de tel.0722539156 si mergi sa-ti iei calculator sau pompa de injectie la problema care o spui tu, risti sa spargi motorul, ai debit mare de motorina sau cum a zis un coleg mai sus, probleme cu turbo, dar in ambele cazuri, daca se tureaza in mers poti sparge motorul si unul sh, fara accesori este 400 euro, si inca 100 euro montajul iar pe langa astea mai dai 100, pe consumabile (ulei, antigel, filtre) si altele.

#32
problemeastrag

problemeastrag

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 30.12.2014
Sunt in Cluj.

Tocmai ce m-au sunat de la service. Masina a pornit absolut normal si merge bine Posted Image . Nu mai inteleg absolut nimic. Au spus ca lasa sa mearga pentru a se incalzi motorul sa vada cum se comporta la temperatura mai mare.

Ei cred ca totusi problema ar fi de la aditivi, deoarece nu au fost amestecati cu motorina (am specificat anterior ca i-au bagat pur si simplu in rezervor, nici nu s-au uitat cat trebuie sa adauge).

Revin.

Edited by problemeastrag, 31 December 2014 - 10:50.


#33
problemeastrag

problemeastrag

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 30.12.2014
motorul se tureaza singur cand se incalzeste la 90 de grade

#34
campary

campary

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 16.09.2005
Nu cumva ai eroare la senzorul de temperatura ?

#35
problemeastrag

problemeastrag

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 30.12.2014
Revin.
Am luat alt calculator de la un astra G si l-am testat pe al meu. A mers foarte bine, nu s-a turat, nu a murit motorul. Cand am pus calculatorul de pe masina mea, pe cealalta au aparut probleme (turatia motorului incepuse sa oscileze, iar pe masura ce se incalzea motorul, a inceput sa se accelereze singur).
Mi s-a spus sa comand una de la dezmembrari, dar am uitat sa intreb ce serie trebuie verificata pentru a fi compatibila. Am atasat niste poze, daca puteti, v-as ruga frumos sa imi spuneti si mie ce trebuie sa urmaresc daca eu comand alt calculator.

Multumesc
Attached File  20141231_141038.jpg   154.72K   19 downloads

Edited by problemeastrag, 31 December 2014 - 14:22.


#36
problemeastrag

problemeastrag

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 30.12.2014
Probleme - partea a II-a
Am rezolvat cu calculatorul, dar probleme continua. Ma aflam pe A1, la un moment dat observ ca era aprins martorul "avarie". Masina accelera greu si am mers cu maxim 100-110 pentru a nu forta motorul. Am ajuns acasa si am citit eroarea din pedale: 1125. Imediat dupa ce am pornit motorul, martorul respectiv nu mai era aprins.
Credeti ca ar putea avea legatura cu noul calculator ?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate