Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motorul se tureaza singur
Last Updated: Jun 18 2017 10:26, Started by
problemeastrag
, Dec 30 2014 20:26
·
0
#1
Posted 30 December 2014 - 20:26
Am avut o problema cu motorul. Am schimbat filtru de combustibil si a fost reparat (*1)"computerul de bord de la poma de injectie". Mi-a fost recomandat sa adaug aditiv. Am achizitionat si adaugat o sticluta de aditiv pentru curatat injectoare si una pentru a nu ingheta motorina.
La scurt timp, a aparut o problema. Motorul se tureaza la maxim imediat dupa ce porneste masina si nu mai scade (la inceput mai scadea turatia, acum nu). Ce se poate face ? Va multumesc mult. (*1) o componenta electrica, ca o placa, unde a fost rupt piciorusul unui condensator Edited by problemeastrag, 30 December 2014 - 20:30. |
#2
Posted 30 December 2014 - 20:33
Banuiesc ca nici nu este nevoie sa specifici de fel de motor si ce masina ai,pentru ca raspunsurile vor veni de la sine!!!
|
#3
Posted 30 December 2014 - 20:34
Stai sa imi verific globul de cristal.
PS: Dupa numele initiatorului cred ca problema ar fi la o astra g. Motorul inca nu imi apare in glob. Edited by Serafim606, 30 December 2014 - 20:34. |
#4
Posted 30 December 2014 - 20:38
Astra G 1.7 DTI 2002
Imi cer scuze pentru ca nu am specificat Se poate sa se tureze de la prea mult aditiv, deoarece am adaugat 2 sticlute (una pentru a nu ingheta si alta pentru a curata injectoarele) ? |
#5
Posted 30 December 2014 - 20:39
Ce reparatie s-a facut la computer si de catre cine?
Problema a aparut imediat dupa reparatia asta? |
#6
Posted 30 December 2014 - 20:42
Reparatia a fost realizata de catre un electrician auto. Am inteles ca a fost un piciorus rupt de la un condensator.
Problemele au aparut cam la 10 -20 minute dupa ce a fost pornita. A inceput sa accelereze singura din mers, adaugand 1000-2000 de turatii in plus. La scurt timp, a inceput sa stea turata la maxim, adica la 5000 rpm. Imediat cum o pornesc, turometrul urca la 5000. |
#7
Posted 30 December 2014 - 20:43
Ai grija sa nu fie din cauza defectarii turbinei si sa traga ulei in camera de ardere, poti sa distrugi motorul.
Daca vezi ca nu mai poti opri motorul din cheie trebuie sa o bagi in viteza si sa dai drumul la ambreiaj brusc. Sper sa fie insa altceva, legat de reparatiile efectuate recent... Edited by wasteyard, 30 December 2014 - 20:47. |
#8
Posted 30 December 2014 - 20:49
Inainte de aceasta reparatie, motorul masinii se oprea din mers.
A conectat un laptop la masina si nu indica nicio eroare. * Motorul se poate opri din cheie. Daca scot cheia turatia scade la 0. Nu imediat, dar constant, adica normal de cum ar trebui sa scada de la 5000 RPM |
#10
Posted 30 December 2014 - 20:54
Cred ca o sa comand alt computer pentru pompa de injectie. Am inteles ca ar fi 150 EUR, nu este problema, dar mi-e frica sa nu fie altceva.
|
|
#11
Posted 30 December 2014 - 21:05
Eu sunt sigur ca e altceva !
Cat aditiv ai pus si la ce cantitate de motorina? Calculatoarele alea sunt destul de robuste si nu se strica, cu exceptia unor lipituri care cedeaza des si masina mu mai porneste sau se opreste in mers. Parerea mea e sa scoti motorina din rezervor si din filtru de motorina si sa o inlocuiesti cu alta curata (fara aditivi). Aditivii nu de toarna cu sticla in rezervor, au instructiuni de dozaj pe ambalaj. |
#12
Posted 30 December 2014 - 21:10
Nu eu am pus aditivii in rezervor, i-a pus un angajat de la magazin. Au fost 2 recipiente cam de 300ml (+/-100) imi este cam greu sa aproximez. Persoana respectiva i-a turnat direct .
Prima data s-au gandit ca ar fi de la aditivi, ca ar fi fost aspirati imediat si ard prea puternic, motiv pentru care creste turatia. Interesant este ca la inceput, daca faceam miscari care sa "agite rezervorul" masina isi revenea, isi revenise la un moment dat bine. (Din pacate nu pot fi sigur de asta) Apoi a fost oprita 15 minute, iar cand am pornit-o, turatia iar a urcat la limita maxima de 5000 RPM. Edited by problemeastrag, 30 December 2014 - 21:11. |
#13
Posted 30 December 2014 - 21:11
Mai adauga un zero la pretul "computerului". La modelul tau, e o boala tipica, lipituri reci, doar se opreste brusc, nu se tureaza. Meseriasul tau pare carpaci, daca n-a fost instare sa citeasca codul de eroare, P0251, n-ai nevoie nici de tester pt asta, apesi frana, acceleratia la fund, pui contactul si numeri palpaielile becului din bord. (P nu apare, doar cifrele, dar e clar ca-i P de la powertrain).
|
#14
Posted 30 December 2014 - 21:25
La prima testare, inainte sa vina electricianul, ii aratase pe tester a ar fi o problema cu valva/supapa de la pompa de injectie.
|
#15
Posted 30 December 2014 - 21:27
De ce sa adauge un 0? El vorbea de second hand. La dezmembrari in Baia Mare se vinde cu 100 de euro un calculator pentru motorul ala. Cumnatul meu are doua, unul il tine in torpedou de rezerva daca ii crapa masina pe drum si foloseste pe ala de rezerva pana il lipeste pe celalalt.
|
|
#16
Posted 30 December 2014 - 21:30
Scoate motorina si ai grija sa nu fumezi pe langa ea, e ca benzina acum. Ala de la peco e expert in distrus motoare.
Colegul rumegus ti-a explicat foarte bine, in postul de mai sus, care sunt defectiunile frecvente ale calculatorului tau. Daca era supapa nu mai pornea sau nu se mai oprea. Edited by campary, 30 December 2014 - 21:31. |
#17
Posted 30 December 2014 - 21:33
Vorbim discutii. Una-i ce zice testerul, alta-i ce (poate) crede meseriasul ca-nseamna. Citeste codurile de eroare, asa cum am scris mai sus, ai rabdare, dupa un cod poate urma o pauza mai lunga, apoi un alt cod. Noteaza-le.
@noone2, zicea de comanda, adica unul nou, nu din dezmembrari. Ala din dezmembrari poate avea acelasi defect, fiind vorba de un defect specific acestor motoare. Avantajul e ca il repari si-l schimbi pe drum, daca moare, ai 4 surube si-o mufa, o tubulara de 10 e de ajuns, buba-i ca e montat in spatele motorului, nu prea ai vizibilitate, exista riscul sa deconectezi sau sa strivesti niste furtune de vacum in timpul manevrei. Edited by rumegus, 30 December 2014 - 21:44. |
#18
Posted 30 December 2014 - 21:35
Cine ti-a reparat calculatorul? Daca ti l-a reparat prost electrovalva Spill ramane activa permanent si in felul asta se injecteaza cata motorina poate da pompa, nu mai este controlat de ecu. De unde esti? iti pot recomanda in brasov pe cineva de incredere sa se uite la calculatorul de injectie.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users