Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
VODAFONE Helper
Last Updated: May 08 2020 07:45, Started by
jericho
, Dec 18 2014 12:29
·
0
#4501
Posted 27 January 2019 - 16:52
#4502
Posted 29 January 2019 - 22:01
#4503
Posted 30 January 2019 - 13:01
pisiculverde, on 24 ianuarie 2019 - 22:34, said: Am incarcat Oferta 1 (100 MB/min nat si intl.fix UE/SMS nat valabile 7 zile) si am constatat ca de fapt consuma din credit 18 eurocenti/minut, nici vorba de 100 minute/7 zile. Am facut azi o noua incarcare, de data asta cu optiunea Roaming de 4 euro, si am vazut ca desi am incarcat o optiune ea nu s-a activat automat, ci banii au fost incarcati doar sub forma de credit, optiunea necesitand activare ulterioara manuala. Probabil ca asa s-a intamplat si datat trecuta cu Oferta 1, atunci neactivand manual oferta, crezand (firesc, cred eu) ca de vreme ce incarc o anume oferta ea trebuie sa se activeze automat, lucru care nu s-a intamplat. Mentionez ca ambele incarcari au fost facute din browser / laptop, nu de pe aplicatia mobila, poate acolo merge ok, nu stiu. Ideea e insa ca trebuie un pic de atentie la activarea ofertei, daca nu s-a activat automat ea trebuie activata manual ca altfel consuma din credit la 18 eurocenti/minut. |
#4504
Posted 31 January 2019 - 13:49
De doua zile ma chinui in magazinul online Vodafone sa imi modific abonamentul actual cu unul mai scump + cumparare de telefon! E ceva de nedescri! Ieri am reusit la un moment dat sa ajung cumva la pastrarea numarului dar mi-a sunat telefonul, am avut o convorbire lunga si s-a dus naibii totul! Astazi reusesc sa pun telefonul in cos, insa am optat sa migrez la abonament un numar de prepay Vodafone. Dupa ce introduc serie & numar de buletin, adresa, toate datele cerute, in josul paginii nu am butonul „Continua” ci un alt buton „Adauga produse” (!!??), in stanga-jos! Chiar sa nu fii curios nici sa iei banii clientilor, asa atitudine si dezinteres nu am crezut ca o sa vad!
|
#4505
Posted 31 January 2019 - 17:55
Bună seara. Mi s-au propus o nouă prelungire a abonamentului prin octombrie - noiembrie 2018. A insistat operatorul lor (Butunoaia) să iau și un telefon la promoție. S-a rugat de mine 2 zile la rând, că să-l dau cadou, că e doar 7 Lei pe lună, până am cedat. In sfârșit, am zis, hai că o să-i găsesc trebuință. Huawei 6y e tel. L-am dat soției, prima zi s-a blocat o data, a 2 a zi, de 2 ori. L-am făcut pachet și l-am returnat. Marea problemă e că nu vor să îmi mai înapoieze banii plătiți. M-au pus să fac cerere cu toate datele mele, am făcut-o. M-au pus să o corectez, am corectat-o. I-am întrebat dacă e in regulă, au zis că da. Când sun și întreb de ce nu se rezolvă, mă aburesc, ba că nu găsesc cererea, ba o găsesc pe prima, cea pe care am corectat-o. Cert e că nu îmi primesc banii, deși trebuia să se rezolve în termen de 14 zile, acum fiind 3 luni de zile.
|
#4507
Posted 01 February 2019 - 20:34
Situație! Nu știu cine angajează acolo la vodafone dar este groasă" treaba...
Am prins" aceea ofertă cu mate 20 pro la red 16, mi-au trimis contractul, sa aprobat tot absolut (fără alte taxe) eu având și portare de la don digi.mobil către vodafone! Surpriză, telefonul și sim-ul nu au plecat încă de la Vodafone iar portarea se realizeaza pe 4 februarie! Deci teoretic eu neavând sim-ul cu nr temporar o să rămân fără serviciul de telefonie mobilă până se hotărăște stimabila companie Vodafone să imi dea sim-ul si telefonul. Bravos.. 51375815_136625917362853_8578381387671797760_o.jpg 43.44K 90 downloads |
#4508
Posted 01 February 2019 - 20:49
porcusoru, on 01 februarie 2019 - 20:34, said:
Situație! Nu știu cine angajează acolo la vodafone dar este groasă" treaba... Am prins" aceea ofertă cu mate 20 pro la red 16, mi-au trimis contractul, sa aprobat tot absolut (fără alte taxe) eu având și portare de la don digi.mobil către vodafone! Surpriză, telefonul și sim-ul nu au plecat încă de la Vodafone iar portarea se realizeaza pe 4 februarie! Deci teoretic eu neavând sim-ul cu nr temporar o să rămân fără serviciul de telefonie mobilă până se hotărăște stimabila companie Vodafone să imi dea sim-ul si telefonul. Bravos.. 51375815_136625917362853_8578381387671797760_o.jpg Online? |
#4510
Posted 02 February 2019 - 11:28
Se pot negocia ceva extrabeneficii pentru o portare in reteaua vodafone? Ma refer aici fata de preturile pe site daca se ofera discount la telefon sau abonament pentru un contract pe 2 ani.
Vad ca specifica pe site "Dacă portezi numărul tău de abonament sau de Cartelă pe un abonament nou, beneficiezi de oferta specială de portare, cu beneficii suplimentare incluse și reduceri pentru telefoane." |
|
#4511
Posted 05 February 2019 - 21:18
Buna seara.
Am o cartela prepay de internet de la Vodafone pe care am introdus-o intr-un router 4G dar routerul se conecteaza doar la 3G. Am incercat-o si pe un telefon care suporta 4G dar tot pe 3G/H sta. Pe un abonament Vodafone in aceeasi locatie(Bucuresti) am 4G. Cum pot face cartela de net sa mearga pe 4G? Multumesc. |
#4512
Posted 06 February 2019 - 06:41
#4514
Posted 18 February 2019 - 19:44
@Vodafone : asa rau ati ajuns incat incercati sa pacaliti batranii oferindu-le contracte pe 2 ani la abonamente de date oferindu-le tablete la preturi de nimic?
Pacat ca nu am avut prezenta de spirit sa inregistrez cum angajatii din Vodafone - Mosilor - Bucuresti au incercat sa fraiereasca 3 batrani de peste 80 de ani,asta in interval de vreo 20-25 de minute cat timp am stat ca fraieru' sa platesc factura? |
#4515
Posted 25 February 2019 - 08:08
In conditiile in care niciun ,,Helper" nu posteaza raspunsuri,ci ne dam cu parerea fiecare dintre noi,propun desfiintarea acestui topic.
Am 2 abonamente Vodafone si 2 Digi,dar ma gandesc foarte serios sa schimb proportia. Arta operatorilor Vodafone de a dezinforma abonatii pentru a prelungi abonamentele in conditii obscure este adusa la limite maxime. NICIODATA nu voi mai da acceptul telefonic pentru asa ceva,dupa experienta nefasta avuta anul trecut. Anul acesta am fost sunat din nou pentru prelungirea celui de-al doilea contract,propunerea mea de a primi (via email) mai intai draftul,dupa care sa-mi dau sau nu acordul nu este agreata. |
|
#4517
Posted 25 February 2019 - 09:10
Conservatorul, on 25 februarie 2019 - 08:08, said:
,propunerea mea de a primi (via email) mai intai draftul,dupa care sa-mi dau sau nu acordul nu este agreata. Ha ha, asta era, eu am vorbit, a decurs totul frumos, chiar si la rugamintea de a-mi trimite email cu oferta au raspuns pozitiv. Dar emailul NU A MAI VENIT |
#4518
Posted 25 February 2019 - 11:17
Intrebare pentru user-ul VODAFONE:
Pe site-ul vodafone.ro, la smartphone-ul Samsung Galaxy S10 plus este mentionat ca are 6 GB RAM. Pe toate celelalte site-uri, inclusiv pe cel de baza (samsung.com) este mentionata o memorie RAM 8 GB. Care este adevarul? 1. Este o greseala de editare a anutului ? 2. Vodafone chiar vinde o varianta personalizata ?! Multumesc Edited by nica.mihai, 25 February 2019 - 11:20. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users