VODAFONE Helper
Last Updated: May 08 2020 07:45, Started by
jericho
, Dec 18 2014 12:29
·
0
#4411
Posted 16 December 2018 - 12:51
Sigur ca exista,mi-a intermediat mie o oferta de retentie.I-am trimis PM si m-au sunat de la retentie in 48 de ore.
|
#4412
Posted 16 December 2018 - 13:37
Ce abonament e ala de super Red 69 ? Si ce preturi au telefoanele la el ? Nu găsesc detalii niciunde ,pe site ul Vodafone nici măcar nu există tipul asta de abonament
|
#4413
Posted 18 December 2018 - 09:24
#4414
Posted 18 December 2018 - 09:56
Vodafone , mi-am luat cartela online de 7euro care a venit de plata 4.5euro si eu nu am access 4G desi oferta este N7 ( Nationala 7) ... cum vine asta?
|
#4415
Posted 18 December 2018 - 17:25
#4416
Posted 18 December 2018 - 17:29
Am făcut si degeaba, ori e de la sine ori site-ul are iarăși probleme ..
|
#4417
Posted 19 December 2018 - 10:59
Tatal meu a negociat, telefonic, schimbarea abonamentului vechi in Avantaj 8 (7,68 Euro/luna), cu aprox. o saptamana in urma. Abonamentul nou s-a activat cu cateva zile in urma, dar cu o mica problema: serviciile 4G nu functionau pe nici un telefon din familie (testat pe 3 telefoane cu Android). Asadar, am tras concluzia ca e de la ei (retea si/sau cartela). Ieri a fost la magazinul Vodafone si i-au schimbat cartela, serviciile 4G functionand apoi corect si complet. Azi, o noua problema: nu poate trimite mesaje SMS, chiar daca numarul SMSC este setat corect. Am testat pe aceleasi 3 telefoane, pe nici unul nefunctionand trimiterea mesajelor. Pe doua din ele se foloseste aplicatia Mesaje de la Google, aceasta afisand 'Error 10' imediat dupa apasarea butonului Send. De primit, le primeste.
In contul Vodafone asociat abonatului optiunea aleasa arata ca mai exista peste 900 SMS si minute nationale si nelimitat in Vodafone. Atunci cand apeleaza *100#, informatiile de aici arata ca abonamentul respectiv are 50 minute/sms-uri nationale si un numar finit in Vodafone. Asadar, ce problema poate fi la trimiterea SMS-urilor? Iar e cartela defecta? Sau e altceva? O sa mai faca o vizita azi la magazinul Vodafone din oras dar sunt curios ce raspuns primesc aici si daca s-au mai confruntat si altii cu asa ceva. Edited by cris2d2, 19 December 2018 - 10:59. |
#4418
Posted 19 December 2018 - 11:09
Salutare.
De câteva zile nu mă mai pot conecta în aplicația MyVodafone și primesc următorul mesaj: "Autentificare nereușită" Folosesc un HTC One M7 cu Android 4.4.3. Mersi. |
#4419
Posted 19 December 2018 - 11:21
Sterge cache-ul telefonului si incearca din nou. Daca nu te poti conecta nici asa sterge aplicatia si instaleaz-o din nou. Daca nici asa nu reusesti trebuie sa-ti creezi un cont nou pentru numarul respectiv.
cris2d2, on 19 decembrie 2018 - 10:59, said:
Asadar, ce problema poate fi la trimiterea SMS-urilor? Iar e cartela defecta? Sau e altceva? O sa mai faca o vizita azi la magazinul Vodafone din oras dar sunt curios ce raspuns primesc aici si daca s-au mai confruntat si altii cu asa ceva. Edited by MembruAnonim, 19 December 2018 - 11:21. |
#4420
Posted 19 December 2018 - 11:29
Am șterge cache-ul telefonului, am și dezinstalat aplicația și tot nu merge. Dar mă autentific fără probleme pe un Samsung S8, deci nu cred că trebuie să creez alt cont.
|
|
#4421
Posted 19 December 2018 - 11:56
De la Android este, trebuie sa upgrade la android si va merge
Edited by hansoloro2, 19 December 2018 - 11:58. |
#4422
Posted 19 December 2018 - 13:55
cris2d2, on 19 decembrie 2018 - 10:59, said:
Tatal meu a negociat, telefonic, schimbarea abonamentului vechi in Avantaj 8 (7,68 Euro/luna), cu aprox. o saptamana in urma. Abonamentul nou s-a activat cu cateva zile in urma, dar cu o mica problema: serviciile 4G nu functionau pe nici un telefon din familie (testat pe 3 telefoane cu Android). Asadar, am tras concluzia ca e de la ei (retea si/sau cartela). Ieri a fost la magazinul Vodafone si i-au schimbat cartela, serviciile 4G functionand apoi corect si complet. Azi, o noua problema: nu poate trimite mesaje SMS, chiar daca numarul SMSC este setat corect. Am testat pe aceleasi 3 telefoane, pe nici unul nefunctionand trimiterea mesajelor. Pe doua din ele se foloseste aplicatia Mesaje de la Google, aceasta afisand 'Error 10' imediat dupa apasarea butonului Send. De primit, le primeste. In contul Vodafone asociat abonatului optiunea aleasa arata ca mai exista peste 900 SMS si minute nationale si nelimitat in Vodafone. Atunci cand apeleaza *100#, informatiile de aici arata ca abonamentul respectiv are 50 minute/sms-uri nationale si un numar finit in Vodafone. Asadar, ce problema poate fi la trimiterea SMS-urilor? Iar e cartela defecta? Sau e altceva? O sa mai faca o vizita azi la magazinul Vodafone din oras dar sunt curios ce raspuns primesc aici si daca s-au mai confruntat si altii cu asa ceva. Edited by Magicwisewolf, 19 December 2018 - 14:00. |
#4423
Posted 19 December 2018 - 15:09
andrei_andyground, on 19 decembrie 2018 - 11:09, said:
Salutare. De câteva zile nu mă mai pot conecta în aplicația MyVodafone și primesc următorul mesaj: "Autentificare nereușită" Folosesc un HTC One M7 cu Android 4.4.3. Mersi. Android 4.4.4 nu merge deloc sa ma conectez în aplicația MyVodafone, pe PC este ok. |
#4424
Posted 19 December 2018 - 15:12
Cred că nici site-ul nu le merge, iarăși! Am vrut să-mi plătesc factura dar pagina din care se face plata arată ca un editor de cod PHP ))
Edited by kermex, 19 December 2018 - 15:14. |
#4425
Posted 19 December 2018 - 16:52
Magicwisewolf, on 19 decembrie 2018 - 13:55, said: Nr de centru de mesaje e problema. Vezi ca la Avantaj e cel cu 6000 la sfarsit pentru ca functioneaza pe setarile de prepaid, fiind un hibrid intre cartela si abonament. La vechiul abonament, aveai cu 4000 la final. E vorba doar de schimbarea unei cifre - din 4 in 6. Mai exact, nr de centru de mesaje corect si complet este +40722006000 Totusi, am observat o ciudatenie: pe unul din telefoane, Galaxy Note 4 (cu Android 6.0), aplicatia Google Messages tot nu poate trimite smsuri, dar nici nu mai apare mesaj toast cu eroarea 10. Pur si simplu scrie sub text ca nu s-a putut trimite. Aplicatia sms default Samsung functioneaza fara probleme (inainte de a doua schimbare a cartelei nu trimitea nici aceasta, chiar daca numarul SMSC era setat corect). Nici macar clear data la Google Messages nu a rezolvat problema. Oare o fi din cauza ca e Android 6? |
|
#4426
Posted 19 December 2018 - 21:47
Aveti idee de vreo oferta la portare? Vreau doar abonament fara telefon, sa coste pana in 10€ si sa aiba si ceva trafic in roaming. In magazine imi tot zic de red 15 dar e prea mult pt ce am eu nevoie.
|
#4428
Posted 21 December 2018 - 09:16
Seiren, on 18 decembrie 2018 - 17:29, said:
Am făcut si degeaba, ori e de la sine ori site-ul are iarăși probleme .. Buna! Pentru aceasta situatie iti recomandam sa iei legatura cu noi. Poti face aceasta fie apeland serviciul *777, fie completand acest formular: https://goo.gl/cZe1gP. Buna! Pentru situatia intampinata in accesarea contului MyVodafone, va rugam sa ne apelati la *222 sau sa completati formularul de aici: https://www.vodafone...tact/index.htm. Multumim! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users