VODAFONE Helper
#3403
Posted 20 August 2017 - 12:35
Bai frate ati turbat de tot. La telefon nu raspunde nimeni, la mesaje nimeni iar chat nu merge. Sunteti pe alta lume...imi raspunde si mie cineva la mesaje???
|
#3404
Posted 23 August 2017 - 13:29
@Vodafone
Care este creditul minim ce trebuie platit in cazul unei portari din prepay Cosmote in prepay Vodafone? Este specificat in TCG aceasta suma minima, daca ea se impune? Eu nu am gasit. Si inca o intrebare: se mai ofera bonusul de 100GB la portare la prepay? Multumesc. |
#3405
Posted 23 August 2017 - 13:55
Helper...cine mă poate ajuta cu o oferta personalizata portare de pe prepay pe abonament cu telefon?? Aștept urgent un răspuns..
Ps..de ce nu merge chatul de câteva zile?? Portare din prepay Telekom...pe abonament cu telefon...ms |
#3406
Posted 23 August 2017 - 16:23
ion-al-glanetasului, on 23 august 2017 - 13:29, said:
@Vodafone Care este creditul minim ce trebuie platit in cazul unei portari din prepay Cosmote in prepay Vodafone? Este specificat in TCG aceasta suma minima, daca ea se impune? Eu nu am gasit. Si inca o intrebare: se mai ofera bonusul de 100GB la portare la prepay? Multumesc. Buna! Conform informatiilor de aici, trebuie sa optezi pentru un pachet cu credit inclus https://www.vodafone...abilitate#tab-2 Ca sa primesti bonusul de 100000MB, tot trebuie sa reincarci cu minim 5 euro, asa ca te asteptam. alinator, on 23 august 2017 - 13:55, said:
Helper...cine mă poate ajuta cu o oferta personalizata portare de pe prepay pe abonament cu telefon?? Aștept urgent un răspuns.. Ps..de ce nu merge chatul de câteva zile?? Portare din prepay Telekom...pe abonament cu telefon...ms Pe forum nu te putem ajuta cu propunerea de oferte, dar te asteptam intr-un magazin Vodafone, vor incerca sa gaseasca solutia potrivita pentru tine. Chatul este dezactivat momentan, lucram la imbunatatirea serviciului. Edited by Vodafone, 23 August 2017 - 16:26. |
#3407
Posted 23 August 2017 - 16:31
Vino cu actul de identitate ca sa fii sigur ca ratezi oferta si nu pleci fara telefon
Edited by danutz1, 23 August 2017 - 16:32. |
#3408
Posted 23 August 2017 - 22:25
@Vodafone e puțin neplãcut sã vãd cã mesajele / nemulțumirile nu sunt preluate în ordinea întrãrii.
https://forum.softpe...r#entry21550436 |
#3409
Posted 24 August 2017 - 07:07
razor1911, on 17 august 2017 - 22:43, said: @Vodafone Helper: Mesajele de tipul "oferta urmeaza sa expire, asigura-te ca ai x euro in cont pentru reactivare automata" nu se mai trimit? Astazi mi-a expirat extraoptiunea, fara notificare in prealabil si am aflat asta abia atunci cand m-a anuntat ca am credit insuficient. Am sunat / trimis mesaje / folosit internetul din credit, l-am pierdut. Multumesc Buna, Te rugam sa ne trimiti un mesaj privat cu numarul de telefon in cauza, dar si mai multe detalii cu privire la aceasta situatie. Daca te ajuta, poti lua cu copy-paste acest text. Te vom ajuta cu verificarea situatiei in cel mai scurt timp posibil. Cu privire la faptul ca nu am reusit sa iti raspundem mai repede, te asiguram ca a fost vorba de o neatentie si nu de ceva intentionat. Raspundem cu drag tuturor celor care au nevoie de ajutorul nostru. O zi frumoasa! Edited by Vodafone, 24 August 2017 - 07:08. |
#3410
Posted 24 August 2017 - 07:53
anarchy78_ro, on 14 august 2017 - 07:38, said: @Vodafone : ai PM Buna, Din pacate nu am gasit mesajul tau. Te rugam sa ni-l retrimiti. Multumesc! Lex404, on 15 august 2017 - 12:32, said: Am reincarcat pentru cineva pe siteul vdf din cont alegand sa activez EXTRAOPTIUNEA vietii de 10 EUR. Ce-a facut VDF? A activat-o pe aia de 8 si a mai lasat 2E credit. Persoana respectiva nu se afla in RO momentan, e in roaming. Sa va fie rusine! Whatever, nu mai conteaza. Is buni si aia 2.2 in loc de 2.7 GB de net, si toate bonusurile vietii pe care nu le poate folosi. Buna, Esti sigura ca nu ai avut datele mobile pornite in momentul in care ai facut aceasta reincarcare? De regula, dupa reincarcare, se activeaza in mod automat cea mai apropiata extraoptiune de valoarea reincarcata. Astfel ca in cazul tau, daca nu aveai o sesiune de date activa, trebuia sa se activeze Oferta 10. De asemenea, pe viitor este bine sa stii ca dupa ce se activeaza o oferta ai posibilitatea sa ceri returnarea creditului si dezactivarea ofertei respective. Poti face aceasta trimitand un SMS cu textul CREDIT la 579. Daca doresti, putem verifica si noi aceasta situatie. Asteptam sa ne trimiti un mesaj privat cu numarul de telefon in cauza, dar si linkul acestei postari, ori postarea in sine. O zi frumoasa! Ingerik, on 16 august 2017 - 09:02, said: Am la firma un router DWR-921 cu cartela date de la vodafone + ip fix ..pachetul office cred ca ii zice. Tot la firma am si un DVR pentru cateva camere, pe care il puteam accesa de pe telefon (folosind netul din abonament ) fara probleme... de o saptamana nu-l mai pot accesa, imi spune Failed to connect. Daca il accesez extern din alta sursa de net, wifi sau cartela alt operator, functioneaza.... Am incercat sa sun la call center, dar nu m-am facut inteles. M-am ales cu o resetare a routerului... Buna, Ai serviciul Secure Net activ pe numarul cu care incerci sa iti accesezi acele camere? Ai incercat dezactivarea lui? In situatia in care doresti, putem sa ne uitam si noi peste aceasta situatie. Am avea nevoie de numarul de telefon alocat acelui abonament de internet sau daca iti este mai usor, seria SIM de pe spatele cartelei introduse in router. O zi frumoasa! Estel, on 16 august 2017 - 21:55, said: @Vodafone: Nokia 6 intra in oferta anul asta cumva ? Mersi ! Buna, Momentan nu avem informatii cu privire la acest model. Ramai alaturi de noi si vei fi la curent cu astfel de informatii. De asemenea, pentru a-ti fi mai usor, iti lasam linkul unde apar ultimele noutati in materie de telefoane: https://www.vodafone...30C254EE.node2. O zi frumoasa! andreihey, on 17 august 2017 - 16:13, said: Am trimis mesaj privat. Inca astept raspuns....poate se uita vreun voda pe mesagerie... Buna, Stim ca ai vorbit cu noi, insa, din pacate nu mai gasim mesajul tau. Te rugam sa ne scrii un nou mesaj. Iti vom raspunde cu drag in cel mai scurt timp posibil. Multumim! |
#3411
Posted 24 August 2017 - 08:08
ion-al-glanetasului, on 23 august 2017 - 13:29, said: @Vodafone Care este creditul minim ce trebuie platit in cazul unei portari din prepay Cosmote in prepay Vodafone? Este specificat in TCG aceasta suma minima, daca ea se impune? Eu nu am gasit. Si inca o intrebare: se mai ofera bonusul de 100GB la portare la prepay? Multumesc. Buna, Ai doua variante. Fie alegi achizitionarea unui pachet cu un numar provizioriu de Vodafone si un credit initial de 4 Euro, 5 Euro sau 7 Euro, fie alegi Cartela Vodafone cu 0 Euro credit. In cazul celei de-a doua variante e necesar ca ulterior achizitionarii unui astfel de SIM sa reincarci cu minimum 5 Euro. Ai mai multe informatii cu privire la aceasta si aici: https://www.vodafone...ndex.htm#tab-2. O zi frumoasa! alinator, on 23 august 2017 - 13:55, said: Helper...cine mă poate ajuta cu o oferta personalizata portare de pe prepay pe abonament cu telefon?? Aștept urgent un răspuns.. Ps..de ce nu merge chatul de câteva zile?? Portare din prepay Telekom...pe abonament cu telefon...ms Buna, Ti-am raspuns acum la mesaj. Legat de serviciul de chat, acesta nu mai este disponibil. In situatia in care doresti sa iei legatura cu noi, iti recomandam fie sa ne detaliezi aici solicitarea ta, fie sa ne contactezi la *222, ori sa completezi formularul de suport disponibil aici: https://www.vodafone...ntact/index.htm O zi frumoasa! |
#3412
Posted 24 August 2017 - 08:12
|
#3413
Posted 24 August 2017 - 14:34
@Vodafone - este adevarat ca Oferta5 (prepay) va fi eliminata din Septembrie, ramanand astfel doar Oferta6, Oferta7... etc? Sau va fi inlocuita de o optiune tot de 5 euro, cu alte beneficii?
|
#3414
Posted 24 August 2017 - 15:54
Ann0nyym0us, on 24 august 2017 - 14:34, said:
@Vodafone - este adevarat ca Oferta5 (prepay) va fi eliminata din Septembrie, ramanand astfel doar Oferta6, Oferta7... etc? Sau va fi inlocuita de o optiune tot de 5 euro, cu alte beneficii? Nu , cine ti-a spus asa ceva ? Oferta ramane asa cum este , poate cu cateva beneficii in plus. |
#3415
Posted 24 August 2017 - 16:32
danutz1, on 24 august 2017 - 08:12, said:
Care din cele doua variante este corecta? Va reveni in curand. Ann0nyym0us, on 24 august 2017 - 14:34, said: @Vodafone - este adevarat ca Oferta5 (prepay) va fi eliminata din Septembrie, ramanand astfel doar Oferta6, Oferta7... etc? Sau va fi inlocuita de o optiune tot de 5 euro, cu alte beneficii? Nu avem asemenea informatii, cel mai probabil ca va ramane in continuare. Dar la fel ca si Oferta 6, fara a putea folosi beneficiile in roaming. |
#3416
Posted 25 August 2017 - 10:58
Salut helper,
Vreau sa stiu si eu daca trebuie sa platesc ceva daca renunt la Vodafone.... |
#3417
Posted 25 August 2017 - 15:28
m-a sunat o domnisoara saptamana trecuta, vineri. eram la lucru si i-am spus ca nu pot sta de povesti. a zis ca revine luni....azi e vineri. mai astept sau imi iau gandu?
|
|
#3418
Posted 25 August 2017 - 17:26
Multumesc Vodafone!!!
La inceputul acestei lunii am primit un sms prin care eram instiintat ca pe linga minutele si sms-urile nelimitate in retea de care dispuneam in cadrul optiunii am primit timp de 3 luni minute si sms-uri nelimitate in retea. Asa, dar daca termin intr-o luna minutele nelimitate in retea pot sta linistit, m-ai am inca o data minute nelimitate in retea. Multumesc Vodafoane!!! Bagdaproste!!! Saru'mina!!! Astazi intru in contul myvodafone si ma trezesc cu un nou bonus. Pfoai... m-am pricopsit, un bonus valabil pina in 1 ianuarie 2037, valabilitate aproape 20 ani. bonus.png 36.02K 80 downloads Multumesc Vodafone pentru megabonusul de 0 euro. |
#3419
Posted 26 August 2017 - 04:59
Buna ziua, cum pot activa si plati o extraoptiune pentru alta cartela, un prieten plecat in UE?
As vrea sa-i platesc si activez oferta 7 Daca se poate sa o fac de acasa, online? Edited by petree, 26 August 2017 - 05:01. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users