Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Pret injectie I.M

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#1
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,495
  • Înscris: 13.11.2011
Scuze daca nu am postat unde trebuie,de meserie sunt asistent medical.
Am de facut 14 injectii I.M  1\12 ore[10 am si 22]unei vecine care locuieste la aprox 100 m de casa mea.Cat ar trebui sa iau avand in vedere deplasarea,deranjul....seringi,vata,alcool medicinal are ea.
Nu am mai facut de mult injectii la domiciliu si nu stiu care mai sunt preturile,nu vreau sa ai iau nici prea putin,dar nici prea mult ca apoi sa ma vorbeasca prin vecini.

#2
Tudor-9

Tudor-9

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 06.12.2014
Vreo 5 lei pe injectie, eu atat dadeam ciubuc...

#3
hunab

hunab

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,802
  • Înscris: 23.12.2011
Pulpa din spate, cand o taia porcul. Oricum, i-ai vazut poponeata, fa-i reducere.

Oricum te va vorbi, daca nu v-ati inteles la pret de la inceput Posted Image

Edited by hunab, 09 December 2014 - 12:13.


#4
Gixon99

Gixon99

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 05.08.2014

 missionnad, on 09 decembrie 2014 - 11:39, said:

Scuze daca nu am postat unde trebuie,de meserie sunt asistent medical.