Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Facultate informatica vs. Cursuri Java

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
Dany112

Dany112

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 09.11.2010
Salut. Sunt un tanar student, anul 1 la Facultatea de Finante Banci ASE. Cand am intrat la ASE primele optiuni au fost cele de informatica/cibernetica. Nu am reusit sa intru acolo si am fost repartizat la FABBV, dupa cum am specificat. Nu imi doresc sa fac aceasta facultate, nu am tragere de inima sa invat la aceasta facultate si mai ales pt ca sunt la taxa, consider ca ar fi bine sa renunt la ea decat sa dau si niste bani degeaba si sa pierd 3 ani din viata in loc sa fac ceva util. Dupa cum probabil v-ati dat seama, sunt pasionat de informatica si vreau sa lucrez in domeniu, dar toata lumea imi sare in cap ca nu o sa pot sa ajung prea departe in acest domeniu daca  nu am diploma de facultate, deoarece firmele mari nu te angajeaza. Asa ca intrebarea mea (pentru cunoscatori) este urmatoarea:

Sa ma inscriu de la anul la o facultate de informatica sau sa fac niste cursui java foarte bune, sa ma dedic total lor, dupa care sa caut un loc de munca pe acest domeniu ? Cat de bine dau in ochii angajatorilor aceste cursuri ?

As dori sa intre in discutie cei care sunt cunoscatori ai domeniului IT. Multumesc !

#2
Soulstream

Soulstream

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,022
  • Înscris: 03.02.2014