Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

De ce nu merge iMessage pe nr digi ?

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#37
gmowner

gmowner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 993
  • Înscris: 13.02.2015
Salut!

Am urmatoarea problema.
In momentul in care am primit cartela Digi, pentru portare, cu numarul provizoriu, cand am introdus-o in telefon, s-a schimbat imediat si automat numarul de telefon pentru iMessage si FaceTime, de la numarul meu la acesta provizoriu. Ambele aplicatii au functionat perfect cu acest numar provizoriu.

Astazi am primit mesaj de la Digi ca s-a finalizat portarea, si deci am din nou numarul meu initial de telefon.

Ei bine, acum apare problema.
Nu reusesc pentru nimic in lume sa schimb numarul de telefon in cele 2 aplicatii, asa ca nu mai functioneaza.

Am dezactivat/reactivat cele 2 aplicatii, am iesit din Apple ID, si m-am reconectat, am deconectat tot telefonul de la contul Apple si reconectat, am dat restart, am verificat sa fie numarul corect in Numarul meu, am verificat setarile si datele de contact din Apple ID si iCloud online, am dat restart la telefon cred ca de 100 de ori, am facut update soft, am scos si reintrodus cartela SIM.

Am facut cam tot ce am putut gasi pe internet pe acest subiect.

Nu vrea si pace.

Aveti vreo idee?

#38
r_ionescu

r_ionescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,470
  • Înscris: 07.07.2010
Alt SIM

#39
gmowner

gmowner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 993
  • Înscris: 13.02.2015
Nu prea ma incanta solutia asta.

Alte idei?

Eventual de la cineva care a trecut printr-o situatie similara?

#40
r_ionescu

r_ionescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,470
  • Înscris: 07.07.2010
Repet: alt SIM :)

#41
iRunaway

iRunaway

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,775
  • Înscris: 10.10.2011
Vezi aici: https://selfsolve.ap...ister-imessage/

#42
Bvdan2016

Bvdan2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,922
  • Înscris: 16.11.2016
Oprește iMessage și FaceTime și lasale așa și încearcă sa ștergi nr vechi ( dacă nu Reușești Lasă-l câteva ore oprite serviciile iMessage și FaceTime  și  încearcă a doua zi)  meniu id Apple la numere și mail , după ce te-a lăsat sa le ștergi poți sa pornești iMessage și după aceea FaceTime și noul nr se va Adauga singur in maxim 24 de ore .

#43
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Nu te panica, si eu patesc asa cu un portat in Orange. Exact aceeasi problema. :)

Nu am reusit nicicum sa-l fac sa ''priceapa'' ca nu mai e numarul temporar. Am lasat-o balta ca oricum nu folosesc eu telefonul ala. Important e ca merg serviciile.

#44
Bvdan2016

Bvdan2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,922
  • Înscris: 16.11.2016
Oprește iMessage și FaceTime 48 de ore și după aceea intra in setări și încearcă sa ștergi nr . , și după aceea se va activa , la fel am pățit și eu cu un nr portat , după 24 de ore am putut sa îl șterg și după vreo 2 ore mi-a apărut nr nou .
De fapt la mine apăreau amândouă și nu puteam sa scap de nr vechi , dar dacă ti serviciile oprite mai mult timp îl poți șterge , mai fac fițe serverele Apple .

Poți rămâne doar cu adresa de mail la iMessage și FaceTime

Oprește iMessage și FaceTime 48 de ore și după aceea intra in setări și încearcă sa ștergi nr . , și după aceea se va activa , la fel am pățit și eu cu un nr portat , după 24 de ore am putut sa îl șterg și după vreo 2 ore mi-a apărut nr nou .
De fapt la mine apăreau amândouă și nu puteam sa scap de nr vechi , dar dacă ti serviciile oprite mai mult timp îl poți șterge , mai fac fițe serverele Apple .

Attached Files



#45
iRunaway

iRunaway

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,775
  • Înscris: 10.10.2011
Foloseste link-ul catre site-ul oficial Apple pe care ti l-am dat. De altfel, exista si un nr de tel (de Romania) pentru support Apple.

#46
gmowner

gmowner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 993
  • Înscris: 13.02.2015
Problema este ca nu pot folosi acel link.
Acolo scrie ca imi trimite cod sa imi dez-inregistreze nr. de telefon vechi, doar ca eu nu mai am cum sa primesc acel cod pentru ca numarul acela de telefon nu mai e activ.
O sa incerc varianta cu asteptat, eventual cea cu telefon la Apple.

#47
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 08.02.2011
Daca imessage asta implica primirea de sms international sau de la numere scurte nu va functiona o perioada de timp

#48
gmowner

gmowner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 993
  • Înscris: 13.02.2015
Da, implica.
Poti sa imi dai mai multe detalii, te rog?

#49
Bvdan2016

Bvdan2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,922
  • Înscris: 16.11.2016
Șterge orice nr cum ți-am scris , sa dispară din contul tău sau dacă i adăugat altul trebuie sa aștepți , uneori durează ca o considera drept atac la server sau ceva de genul și atunci nu te lasă sa faci modificări .
   Eu nu puteam șterge nr vechi și pe nr nou nu venea sms-ul și atunci am așteptat cu serviciile oprite , am reușit sa șterg nr vechi și după aceea am activat nr nou e o chestie de securitate .

#50
gmowner

gmowner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 993
  • Înscris: 13.02.2015
OK, o sa astept.
As vrea sa inteleg totusi care e treaba cu SMS-urile internationale, ca daca nu se trimit, nu se va activa in veci.

#51
r_ionescu

r_ionescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,470
  • Înscris: 07.07.2010
De ce să fie simplu (schimbat SIM) când se poate și complicat? ;)

#52
gmowner

gmowner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 993
  • Înscris: 13.02.2015
Pentru ca lucrez de acasa si nu am timp/chef sa umblu prin centrele Digi in pandemie.
Daca stii vreo cale sa mi-o trimita si de data asta acasa prin curier, spune-mi te rog.

#53
Bvdan2016

Bvdan2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,922
  • Înscris: 16.11.2016
Nu trebuie sa schimbi nimic e chestie de securitate nr respectiv exista in cont și acum îl scoți și e gândit ca nu e ok și atunci trebuie sa aștepți , altfel îți sparge contul și îți pune orice nr , despre asta e vb .

#54
r_ionescu

r_ionescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,470
  • Înscris: 07.07.2010

 gmowner, on 15 august 2020 - 18:50, said:

Pentru ca lucrez de acasa si nu am timp/chef sa umblu prin centrele Digi in pandemie.
Daca stii vreo cale sa mi-o trimita si de data asta acasa prin curier, spune-mi te rog.
Dar să cumperi mâncare nu ieși?
Alegerea ta! Schimbarea era cea mai rapidă și simplă soluție!

Bine, nu pricep de ce ai activat iMessage și FaceTime pe un număr temporar! Oricum, trebuie să le dezactivezi acum!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate