Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Reziliere contract la Telekom România.

- - - - -
  • Please log in to reply
2297 replies to this topic

#1
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,752
  • Înscris: 07.04.2006
Discuții, păreri, informații, poze, teste etc. Postare plăcută!

#2
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011
Am reziliat la Romtelecom e vre-o deosebire la astia "noi"? in afara de nume

#3
trasnitul28

trasnitul28

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 28.09.2012
Si eu am trimis o cereri si mi-a zis duduia de pe facebook ca se reziliaza cu un preaviz de 30 de zile din momentul cand am trimis cererea.

#4
hunab

hunab

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,802
  • Înscris: 23.12.2011
eu am cerut rezilierea la cosmote. mi-au facut o oferta bunicica.nu voiam sa-mi pierd numarul si este mai putin ca la cartela asa ca, am acceptat :) Deutsche, Deustche Uber Alles!!!

#5
K-X-T

K-X-T

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,385
  • Înscris: 29.07.2011
Am downloadat si eu cererea de rezilere.. o mai merge adresa de [email protected] acum ca si-au schimbat numele???

#6
Neaceasca85

Neaceasca85

    Muzeul Lampilor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,709
  • Înscris: 14.10.2008
Maine se deconecteaza al babei de 101 ani, Telepom Romania. Posted Image

#7
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,811
  • Înscris: 26.02.2010

View PostK-X-T, on 13 septembrie 2014 - 21:35, said:

Am downloadat si eu cererea de rezilere.. o mai merge adresa de [email protected] acum ca si-au schimbat numele???
incerci la [email protected]

#8
Sunny220

Sunny220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 30.08.2014
Ca să fiu sigur am trimis  și la [email protected] și la [email protected]
Câtă nesimțire din partea lor, am sunat la ei sâmbată, la departamentul internet pentru că routerul pe care îl am are o defecțiune, în speranța că îl va schimba, cei de acolo au spus că nu pot ei și că trebuie să sun la departamentul comercial, ceea ce am și facut, dar nu a fost bine, pentru ca cocoana de acolo a spus că nu ea se ocupa și ca să sun la departamentul vănzări, am facut și acest lucru si de astă dată acestă cocoană (după ce am reluat povestea) mi-a spus că sunt defapt același departament dar că nu mă poate ajuta și că să sun la departamentul tehnic, dar departamentul tehnic am aflat ulterior că nu pot fi sunați direct, am așteptat ziua de luni ca să sun iar la ei sa cer legătura la departamentul tehnic, DAR surpriză! , nu mai pot intra în direct cu ei pentru că am îndraznit sa-i apelez de trei ori și dacă am ceva defect nu mai pot anunța pe nimeni, stau așa și platesc, dar dacă vreau pot suna la cu taxa și asta ține 30 de zile.

Quote

Telekom Romania Mobile și Telekom Romania îşi rezervă dreptul de a limita accesul gratuit la acest serviciu pentru clienţii care îl folosesc în mod abuziv. În acest scop, începând cu 13.09.2014, dacă în interval de 30 de zile ai efectuat trei apeluri abuzive către Serviciul de Vânzări și Relaţii cu Clienţii, nu vei mai avea acces gratuit la acest serviciu pentru o perioadă de 30 de zile. În acest interval poţi apela numărul taxat 0903904903 cu 2 EUR/apel TVA inclus.
Prin apel abuziv se înţelege un apel prin care nu sunt solicitate informaţii ori nu sunt formulate reclamații cu privire la produsele şi serviciile Telekom Romania Mobile sau Telekom Romania. Este abuziv si apelul care contine injurii, are caracter denigrator sau obscen.

Vă vine că credeți câtă incompetență au angajați lor. Astazi am trimis cerere de reziliere, nu se poate așa o mizerie și o nesimțire față de cel care te plătește, cel care îți aduce bani.
Oameni care sunt platiți de noi și care ne tratează cu spatele.
Rușine să vă fie și să aveți parte de același lucruri.

Edited by Sunny22, 15 September 2014 - 16:45.


#9
gelu_dh

gelu_dh

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,148
  • Înscris: 26.09.2005
Mai am si eu 3 luni si cred ca le spun adio.....sper ca telekomul sa favorizeze rezilierea mai repede.

#10
rstefan31

rstefan31

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 328
  • Înscris: 09.08.2009
,,oferta,, telekom romania,o gluma proasta! traiasca rcs!

#11
Dannymzw

Dannymzw

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 227
  • Înscris: 07.08.2011
SI eu as pleca de la ei,dar nu am alta alternativa.

#12
K-X-T

K-X-T

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,385
  • Înscris: 29.07.2011

View PostSunny22, on 15 septembrie 2014 - 16:44, said:

Ca să fiu sigur am trimis  și la [email protected] și la [email protected]
Câtă nesimțire din partea lor, am sunat la ei sâmbată, la departamentul internet pentru că routerul pe care îl am are o defecțiune, în speranța că îl va schimba, cei de acolo au spus că nu pot ei și că trebuie să sun la departamentul comercial, ceea ce am și facut, dar nu a fost bine, pentru ca cocoana de acolo a spus că nu ea se ocupa și ca să sun la departamentul vănzări, am facut și acest lucru si de astă dată acestă cocoană (după ce am reluat povestea) mi-a spus că sunt defapt același departament dar că nu mă poate ajuta și că să sun la departamentul tehnic, dar departamentul tehnic am aflat ulterior că nu pot fi sunați direct, am așteptat ziua de luni ca să sun iar la ei sa cer legătura la departamentul tehnic, DAR surpriză! , nu mai pot intra în direct cu ei pentru că am îndraznit sa-i apelez de trei ori și dacă am ceva defect nu mai pot anunța pe nimeni, stau așa și platesc, dar dacă vreau pot suna la cu taxa și asta ține 30 de zile.


Vă vine că credeți câtă incompetență au angajați lor. Astazi am trimis cerere de reziliere, nu se poate așa o mizerie și o nesimțire față de cel care te plătește, cel care îți aduce bani.
Oameni care sunt platiți de noi și care ne tratează cu spatele.
Rușine să vă fie și să aveți parte de același lucruri.

Am trimis si eu cerere tot azi.. pe ambele adrese... dar ma intreb daca s-o uita cineva pe ele.. Asteptam si vedem..

#13
guest36

guest36

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 328
  • Înscris: 18.04.2014
Noua tot ne trimit facturi,am cerut sa primesc contractul(contract de care nu stiam ca exista),dar nu vor sa-l trimita,am facut o reclamatie cu raspuns in scris,a trecut o luna nu am primit nimic,singura deosebire dupa rebranduire a fost calmul operatorului,care si daca ziceai ca le dai foc la telekom zicea am inteles...parerea mea personala ca astia nu sunt nemti ci sunt turci telekom suna turcesc

#14
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

View PostSunny22, on 15 septembrie 2014 - 16:44, said:

Vă vine că credeți câtă incompetență au angajați lor.
Ne vine :) dintr-un motiv asemanator am reziliat contractul la 2 saptamani dupa reinoire

#15
Sunny220

Sunny220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 30.08.2014
Ca să nu spun că fac de două ori un abuz, o dată că eu am sunat sîmbătă când era Romtelecom cu alte reguli și vin ei ca Telekom, duminica cu noi reguli de ..... și le aplică din urmă, păi cum asta ? nu din ziua din care vi ? Și al doilea abuz pentru că m-au închis cu telefonul pentru 30 de zile din vina angajaților lor, nici o cocoană sau duduie nu mi-a înregistrat cererea de reclamație și m-au plimbat de la unu la altul, pe ei cine îi penalizează ? vă spun și asta, NOI, nu o să le mai dam bani :)
Îmi aduc aminte primul telefon la departamentul internet, a raspuns o cocoană plictisită, prima reacție a mea a fost să o rog să îmi dea pe cineva la telefon care se pricepe la routerul meu.
Aici o să încerc să vă relatez pe cât de bine pot;

"Nu e nevoie, spuneți-mi mie"
Doamnă sigur ?
"Da da!"
Am o problemă tehnică..
"Da da!"
Bine..
Doamnă am două servere și am nevoie ca acest router să-mi țină la fiecare PC în LAN același IP
DHCP-ul are o opțiune dar nu funcționează, fapt pentru care v-am sunat și doresc o actualizare la router dacă există, sau schimbarea lui....am detaliat aici mai pe cât posibil să înteleagă și ea....
"Vă trebuie un IP static"
Doamnăăă eu vorbesc de mere și dumeavoastră de pere ... și mai dau câteva explicații
"Vă trebuie IP static, stați un pic să vă verific"
Doamnăăă! ....tacere......aștept circa 1m
"Să știți ca vă merge internetul"
%&*%^&* O mamă,... doamnă dragă! și încep o explicație ca la clasele primare și minune în final înțelege :)
"Da eu nu pot să vă ajut, eu ma ocup de internet si el merge, sunați dumneavoastra la comercial."
Unde și pe acolo am primit câteva raspunsuri halucinogene.
DA ăștia sunt angajații TELEKOM :)) cu aștia și cu politica lor agresivă de închidere a telefoanelor vor să facă marea unire :)) vă dați seama cei care au posturi de conducere, cum or fi ?

#16
GsmWorld

GsmWorld

    DigiMobil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,234
  • Înscris: 13.12.2006
Astia fura pe fata.S-a reziliat un contract de fix in familie, si cum se plateste factura in avans , ultima factura a venit cu minus -2 ron.La 3 zile s-a mai emis o factura cu exact aceasi suma (cu plus) , numite "penalizari neincluse in baza TVA".Pe langa ca fura abonatul, mai fac si evaziune fiscala, baga aceste "bonusuri" in contabilitate in zona in care nu se plateste TVA, adica integral la profit.

#17
cocio

cocio

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 10.06.2012
Salut.
A primit cineva de la Telekom factura pe luna septembrie unde in josul paginii era trecut ca i se va modifica automat abonamentul si ca il poate rezilia in 30 de zile daca nu este acord?

#18
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,004
  • Înscris: 27.02.2006
abia astept factura. apoi ce astia deja trimit facturile cu telecom, care are doar cateva zile de existenta? din ce pot sa constat eu, este faptul ca pana la 14 septembrie am primit serviciile romtelecom, iar tot ceea ce urmeaza dupa aceea va fi telecom. adica noi semnam contractele cu romtelecom si ne vin facturi cu telecom, despre care nici macar nu avem cum sa le platim deoarece nu avem nicio relatie contractuala cu ei? pe noi ne-au intrebat in vreun fel daca suntem de acord cu acest aspect. nu poti sa platesti un serviciu prestat de o companie catre o alta companie, decat daca intre tine si acea terta companie exista vreun contract comercial, semnat si asumat de ambele parti. ca romtelecom a devenit din vrajitoare zana, prin transformare in telecom, nu scuteste operatorul sa-si anunte abonatii , sa reinnoiasca contractele pentru ca sa aiba si un scop acest transfer de personalitate dintre companii.

Edited by Iaro, 16 September 2014 - 21:38.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate