Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

DIGI_Helper

* * * * - 13 votes
  • Please log in to reply
15765 replies to this topic

#14761
ro08

ro08

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 02.06.2008
Dar de SMSoIP ce se mai stie?

#14762
olteandinu

olteandinu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 84
  • Înscris: 24.12.2009

 joystick, on 15 martie 2023 - 10:14, said:

Salut,

Dar no share pe smartwatch știi ceva? Adica e măcar în roadmap?
ar fi frumos dar...

Edited by olteandinu, 15 March 2023 - 21:41.


#14763
gorica1979

gorica1979

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 17.01.2008
Buna ziua!
Sunt nou portat [2-3 zile]in reteaua digi, celebrul abonament nelimitat. Problemele au aparut din prima zi si anume la initierea apelului. Am un tel samsung a7 din 2017, am incercat cu ajutorul oparatorilor call center sa il setez pe volte, dar se pare ca tel. meu nu are asa ceva. Problemele la initierea apelurilor nu se manifesta tot timpul. Am fost intr-un magazin digi si cand am vrut sa ii demonstrez agentului ca nu merge, chiar nu mai facea probleme. Am schimbat cartela cu un coleg care e tot pe digi si se pare ca problema e la tel. meu. Intrebarea e-nu exista nici o setare sa pot folosi telefonul cu acest abonament digi?

#14764
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,400
  • Înscris: 26.05.2022
Pai daca stii că telefonul tău nu-i ok, cu ce ar putea sa te ajute call centerul?

Rezolvarea ar fi să-ți iei un telefon din 2023.

#14765
gorica1979

gorica1979

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 17.01.2008
Pe celelalte retele merge fara probleme. Cand am facut portarea am fost cu telefoanele si am intrebat daca functioneaza in digi. Mi-au spus ca nu ar trebui sa fie probleme. Decat sa schimb telefonul,mai bine renunt la digi si revin pe orange. Nu imi trebuie tel 2023, functioneaza si asta ok,dar nu pe digi. Daca stiu ca sunt probleme, de ce nu informeaza clientul? Daca imi spuneau de la inceput ca telefonul nu este compatibil cu reteaua lor, acum nu mai avea loc aceasta discutie!



Oare toti abonatii digi au telefoane 2023?

Edited by gorica1979, 16 March 2023 - 14:14.


#14766
uraganel

uraganel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,989
  • Înscris: 01.02.2010

 gorica1979, on 16 martie 2023 - 13:28, said:

...Am fost intr-un magazin digi si cand am vrut sa ii demonstrez agentului ca nu merge, chiar nu mai facea probleme...

Ai fost la ajentul Diji 007...de aia nu mai aveai probleme. Posted Image

Edited by uraganel, 16 March 2023 - 14:22.


#14767
mtuchendria

mtuchendria

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 01.05.2016
Daca nu iti merge volte asta inseamna ca nu e compatibil telefonul cu reteaua? Asta e, folosesti apel prin 2G, nu dezinforma.

#14768
gorica1979

gorica1979

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 112
  • Înscris: 17.01.2008
Majoritatea apelurilor initiate nu merg din prima. Am folosit telefonul in orange si nu am avut aceasta problema. Cautam o rezolvare sa pot folosi acest terminal ca si pana acum. Dar se pare ca nu o voi gasi. Prefer sa imi pastrez telefonul si sa revin la vechiul operator. Oricum,m-am convins de operatorii digi, inclusv si de cei de pe teren. Duduile(doua la numar) cu care am vorbit ieri mi-a spus sa ma duc sa schimb cartela. Baiatul din magazin imi spune ca degeaba o schimba, problema e la portare. Azi raspunde alt cocosel care imi spune ca ma agit degeaba ca tel meu e prost. Agentul de teren imi spune ca un nr digi ce este pe cartela nu se poate pastra la trecerea pe abonament(bineinteles ca nu a fost cum a zis el).
...si tot asa!

Edited by gorica1979, 16 March 2023 - 17:35.


#14769
ro08

ro08

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 02.06.2008
@DIGI_Helper: Pe pagina Digi, la sectiunea Apel Video se mentioneaza ca pentru a folosi acest serviciu e nevoie sa folosesti un telefon compatibil cu reteaua 3G.

Ce se va intampla cu acest serviciu in viitor? Va functiona pe 4G/5G sau va fi retras din oferta?

#14770
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,627
  • Înscris: 06.03.2004
Probabil ești singura persoană interesată de acest serviciu. :)

#14771
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,310
  • Înscris: 08.02.2011
In mare parte reteaua 3G a fost desfiintata.

#14772
anndrei86

anndrei86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 616
  • Înscris: 16.04.2008

 ro08, on 16 martie 2023 - 18:10, said:

@DIGI_Helper: Pe pagina Digi, la sectiunea Apel Video se mentioneaza ca pentru a folosi acest serviciu e nevoie sa folosesti un telefon compatibil cu reteaua 3G.

Ce se va intampla cu acest serviciu in viitor? Va functiona pe 4G/5G sau va fi retras din oferta?

Mai folosesti serviciul de apel video?

Edited by anndrei86, 16 March 2023 - 18:57.


#14773
ro08

ro08

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 02.06.2008
Nu folosesc Apelul Video. Acest serviciu, la fel ca si MMS, a fost lansat o data cu 3G. Acum 3G dispare si ma intrebam care va fi viitorul sau comercial.

Daca se va mentine inseamna ca se va implementa un upgrade si astfel Digi la lansa Vilte. Avand in vedere ca nici SMSoIP nu a fost implentat cu atat mai putin cred ca vor investi in Vilte, cel mai bun argument fiind multimea de aplicatii existente.

Chiar daca Apelul Video nu se va mai regasi in oferta Digi, tot nu poate fi abandonat. In strainatate Serviciile de Urgenta 112 au inceput sa se modernizeze prin adaugarea de noi componente: apel video si localizare prin satelit. Daca pentru localizare prin satelit e nevoie sa mai asteptam cativa ani, pentru apel video nu cred ca este o problema. Apelul video este initiat de operatorul 112 prin accesarea de catre apelant a unui link trimis prin SMS. Nu este necesara instalarea niciunei aplicatii.

https://www.incendiu...lation/?lang=en

https://m.youtube.co...ature=emb_title

#14774
anndrei86

anndrei86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 616
  • Înscris: 16.04.2008
Am incercat sa citesc directiva la care se face referire in articol, dar nu am gasit nimic legat de obligativitatea ca serviciile de urgenta sa ofere si partea video.
Din cate vad, exista doar niste recomandari ca acolo unde se ofera si video, acest serviciu sa fie integrat impreuna cu serviciile de sms si voce.
https://eur-lex.euro...882&from=DA

Iar clipul ala de pe Youtube este o prezentare facuta de o firma care integreaza aceste servicii despre cum s-ar putea implementa.
In niciun caz modul de lucru nu este ceva stabilit oficial la nivel European.

PS: daca este cazul, poate continuam discutia pe Cafenea.
Cred ca deja am o atentionare de la moderatori pentru comentarii in topicul gresit Posted Image

LE: am vazut acum ca si propunerea celor de la Incendium este o platforma video web-based, nu are legatura cu apelul video clasic
https://www.incendiu...nology/?lang=en

Edited by anndrei86, 17 March 2023 - 11:40.


#14775
ro08

ro08

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 02.06.2008
Nu e nevoie sa continuam discutia pe Cafenea. Nu cred ca e cineva interesat de asa ceva.

Posibil sa fi fost o confuzie din partea mea in legatura cu terminologia in engleza folosita. Si nici nu am luat in considerare limitarile tehnice legate de calitatea audio-video prin apelul video nativ.

Dar, tot e bine ca exista solutii care nu impun folosirea unor aplicatii suplimentare sau chiar setari din meniul telefonului.

Intrebarea initiala ramane valabila: care mai e relevanta unui astfel de serviciu si care este viitorul lui.

#14776
mrfe

mrfe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,211
  • Înscris: 12.01.2004

 clader, on 16 martie 2023 - 18:14, said:

Probabil ești singura persoană interesată de acest serviciu. Posted Image

Hi there! :)
Eu am folosit acum câțiva ani buni apelul video. Nici nu știam că mai funcționează.
Ar trebui să fac un test :)

#14777
KENSINGTON

KENSINGTON

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,500
  • Înscris: 30.03.2005
Digi_Helper
In zona asta ar fi ultranecesar de pus un site, sunt mai multe sate la rand acoperite slab (Ibănești Pădure - Pârâul Mare -Dulcea -Zimti - Bradatelu). Nu sunt sate mici, iar mai nou, de vreo 2-3 ani s-a dat drumul la construit case de vacante & pensiuni in capăt, pe vale.

Attached Files


Edited by KENSINGTON, 19 March 2023 - 16:33.


#14778
adipit

adipit

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,390
  • Înscris: 05.05.2007
Buna seara, am o portare in curs la digi, am primit numarul provizoriu dar am nevoie de esim. Cand sa cer esim? Daca cer pe numarul provizoriu este ok? Sau astept pana se fave portarea si apoi cer esim?
Multumesc

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate