Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 

Relatia medic - asistent medical in Romania si in strainatate

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
DanielD1

DanielD1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 24.06.2014
Buna seara.
Sunt interesat de acest subiect si va rog pe cei care sunteti in domeniu sa imi spuneti care este relatia dintre medic si asistentul medical in tara noastra si in strainatate(pentru cei care sunt in domeniul medical si profeseaza intr-o alta tara).
Am discutat cu o persoana ce lucreaza intr-un spital de la noi din tara si mi-a spus ca e o relatie de pura subordonare. Adica medicul da ordine ca-n armata, iar tu faci ce zice el. Mi se pare putin exagerat totusi si din cauza asta va cer sfaturile.
Multumesc.

#2
DjMx

DjMx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 04.07.2009
Si mi se pare perfect normal sa fie asa.

#3
DanielD1

DanielD1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 24.06.2014

 DjMx, on 06 iulie 2014 - 00:18, said:

Si mi se pare perfect normal sa fie asa.
Normal nu are cum sa fie. Ca faci ce zice el e ok, normal. Ca primesti ordine nu, nu e armata totusi.

@Nicu
Esti patit?! Posted Image

Edited by DanielD1, 06 July 2014 - 00:20.


#4
bo00om

bo00om

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 415
  • Înscris: 09.02.2012

 DanielD1, on 06 iulie 2014 - 00:01, said:

Buna seara.