Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Glet, sunt incepator.

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
CValentin2

CValentin2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 03.09.2010
M-a rugat cineva sa ii dau niste pereti cu glet. Merge sa dau glet direct peste beton sau trebuie sa mai dau o amorsa ceva? Mai pun plasa daca este direct peste beton ? Ce imi recomandati (  ce glet de umplutura, glet de finisaj) ?

#2
casadivino

casadivino

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,159
  • Înscris: 17.07.2013

 CValentin2, on 05 iunie 2014 - 20:55, said:

M-a rugat cineva sa ii dau niste pereti cu glet. Merge sa dau glet direct peste beton sau trebuie sa mai dau o amorsa ceva? Mai pun plasa daca este direct peste beton ? Ce imi recomandati (  ce glet de umplutura, glet de finisaj) ?
sigur te-a rugat o femeie

#3
rozone

rozone

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,241
  • Înscris: 01.01.2014
1.pereti trebuie curatati de huma ,var etc.
2.peretele sa nu aiba praf
3.aplicarea gletului
4.slefuirea daca va fi cazul
pt a finisa inainte de lavabil gletul de perete "atlas"
Aplicarea gletului este una de manualitate dobindita , teoria ramine teorie ...
In situatia ta :
folosesti pentru incarcare ceresit ct 126 - suporta denivelari intre 1 pina la 10 mm
iar pentru finisare ceresit ct 127
nu se foloseste amorsa
nu se foloseste plasa