Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 Va rog recomandati echipa serioa...

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari
 Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

Stimulente AJOFM
 

Unde bag SoureCode?

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
zayn

zayn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 25.03.2014
Va rog sa imi explicati si mie cum sta treaba cu SoureCode sunt incepator in vb deci de exemplu daca ai sourecode de la un program unde il bagi? si de unde sti cum arata ca sa il faci? butoane etc de exemplu am aici un sourcecode de la un email sender http://www.codeproje...63/Email-Sender cum actionez?

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,596
  • Înscris: 30.07.2003
Nu exista termenul "sourecode" ci "source code" adica acel cod al aplicatiei. Acesta se da compilatorului pentru a obtine executabilul.
Iar ce intrebi tu tine de abc-ul programarii, fara minime notiuni nu ai cum sa intelegi ce spun.

Edited by neagu_laurentiu, 26 March 2014 - 15:59.


#3
nexusm

nexusm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,793
  • Înscris: 07.07.2011
ca esti incepator asta e clar, dupa intrebarea pusa, dar intrebarea de baza in cazul tau este urmatoarea ..."vrei sa inveti sa programezi, sau explorezi si tu ceva pe acolo ?"