Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
LG G3 - discutii generale
Last Updated: Oct 02 2019 09:36, Started by
tdan08
, Mar 18 2014 00:05
·
0
#10729
Posted 17 March 2016 - 10:24
Nu au de ce sa refuze reparatia! Stiu de aceste crapaturi cei de la service.
|
#10730
Posted 17 March 2016 - 10:25
Si al meu avea ceva semne de la o cazatura si de la husa dar nu au zis nimic.mi au zis doar ca am senzorul de umiditate activat si daca sunt piesele oxidate nu il fac,dar nu au fost.
|
#10731
Posted 17 March 2016 - 10:52
mateitasian, on 17 martie 2016 - 09:21, said:
IMG-20160317-WA0006.jpg IMG-20160317-WA0005.jpg IMG-20160317-WA0004.jpg feri, ce zici, imi mai schimba rama aia sau ce o schimba ei ? mi-au apărut și mie crăpăturile alea... una la jack si una in partea de sus... si mai incepe una si pe lateral Dar, problema mea este ca lângă crăpăturile alea se vad niscaiva bușituri La ESD sigur nu aveai probleme. Despre Regenersis nu am auzit lucruri prea bune. Si eu l-am luat de la Vodafone si l-am trimis direct la ESD (transportul este gratuit si dureaza mai putin, nu mai trece prin Vodafone). Immortal, on 17 martie 2016 - 10:17, said:
Nefiind din Bucuresti, acele 15minute sunt cel putin cateva zile in cazul meu. De regula, niste saptamani - cu tot transportul si statul prin depozit. In plus, m-astept mereu sa refuze garantia pt te miri ce motiv - n-ar fi prima data cand am patit-o. Unde mai pui ca, intr-o poveste spusa la vremea ei (acum cca. 1an si, tot aici pe forum), refuzau sa-mi schimbe sticla de la camera, PE BANI, fara sa-mi anuleze garantia.. Dureaza in jur de o saptamana. Si eu le-am trimis prin curier. Daca nu te folosesti de garantie, e ca si cum nu o ai. Eu l-am trimis cum am vazut crapaturile ca sa pot sa-l trimit din nou, in caz ca reapar. Sa nu-mi expire garantia... |
#10732
Posted 17 March 2016 - 11:21
Deci... Pentru cei care stau în București și au problema cu crăpăturile la carcasa va dau un sfat ca și eu am avut aceeași problema și am rezolvat-o într-o ora. Sunați înainte la ESD-ROM explicațiile problema, ei imediat își dau seama despre ce vb, si apoi voi ii întrebați dacă au piesele pe stoc dacă da va duceți frumos la ei și într-o ora e gata. Sa nu stai sa lăsați telefonul în service pana vin piesele perspective. Eu asa am făcut.
|
#10733
Posted 17 March 2016 - 14:30
q? se ocupa cumva si de garantii din alte tari europene? ce documente doveditoare sunt necesare?
|
#10735
Posted 17 March 2016 - 17:58
Mie in pc suit imi spune ca nu exista update...nu ar trebui sa aiba toata lumea?
|
#10736
Posted 17 March 2016 - 18:47
#10737
Posted 17 March 2016 - 19:25
Pai nu stiu ca am schimbat placa de baza de curand si chiar nu stiu...exista o aplicatie cu care pot afla?
Am gasit...multumesc |
#10738
Posted 17 March 2016 - 19:36
silver_eye, on 17 martie 2016 - 14:30, said: q? se ocupa cumva si de garantii din alte tari europene? ce documente doveditoare sunt necesare? Al meu este cumpărat din Germania de la Mediamarkt. Telefonul este importat de LG Germania. Am trimis email la ESD cu factura online de achiziție și mi-au transmis că este ok pt garanție. |
|
#10739
Posted 17 March 2016 - 21:05
Eu il am la regenersisi. Am bagat codul sa vad in ce stare e reparatia si scrie ca e reparat. Destul de repede .. L am dus la vodafone de 15 la ora 18:30.. Deci pe data de 16 a fost trimis la service si pe data de 17 scrie ca e reparat . Oare maine o sa l primesc ? Stau in Ploiesti distanta nu e asa mare poate si timpul asta asa scurt. Bateria face parte din garantie ?
|
#10740
Posted 17 March 2016 - 21:22
Nu vă mai faceti griji cu garantia. Daca ați luat telefonul cu garanție si nu ați umblat la el vi-l repară ori de cate ori impune situația. LG are un partener de service super ok . De fapt asta ma face ca pe viitor sa nu cumpar cu frică LG si Samsung. Nici nu le-a pasat ca am 6.0 stock pe el. L-au reparat unde am avut problema. Sunați sau da-ti un email si veți primi raspuns. Eu nici certificat de garantie nu am avut(ca nu mi-a dat in cutie) m-am prezentat doar cu factura(in original in cazul meu) deși ei cereau doar copie.
|
#10741
Posted 17 March 2016 - 21:34
știu ca scrie pe undeva pe aici forum, dar chiar sunt obosit.... imi da si mie cineva adresa aloea din mihai bravu ?
mulțam fain |
#10742
Posted 17 March 2016 - 21:45
#10743
Posted 18 March 2016 - 08:27
Exista cumva un tutorial pt instalare 6.0 pt unii mai putin "tehnici"?...un link se poate va rog sa pot trimite mai departe
|
|
#10746
Posted 18 March 2016 - 10:30
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users