Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

profil pedagogic

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
dacianangelo

dacianangelo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 13.11.2011
salutare

sunt anul 1 la utc-n si am posibilitatea sa fac si un modul pedagogic. Ce parere aveti? care sunt conditiile de angajare dupa terminarea facultatii, adica am posibilitatea sa lucrez ca profesor si peste 5-10 ani de exemplu de la absolvirea facultatii? sau cum sta treaba?

modul pedagogic a vrut sa scriu in titlu
merci

Edited by dacianangelo, 11 March 2014 - 22:55.


#2
starea_natiunii

starea_natiunii

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 68
  • Înscris: 09.03.2014
urmeaza cursurile pina la capat si-ti vei da seama

#3
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,599
  • Înscris: 30.07.2003
Cu modulul pedagogic din timpul facultatii poti sa te angajezi in invatamnatul gimnazial. Pentru liceu ai nevoie de master si modul pedagogic de aici. Iar in invatamantul univesitar ai nevoie de titlul de doctor.

#4
dacianangelo

dacianangelo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 13.11.2011
@neagu_laurentiu pai daca ai dreptate nu are rost sa mai pierd vremea cu asa ceva.
eu stiam ca poti si fara master sa predai la liceu poate dar na poate gresesc

Edited by dacianangelo, 11 March 2014 - 23:25.


#5
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,599