Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...
 Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 

Ajutor facultate

- - - - -
  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#1
MED27

MED27

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 356
  • Înscris: 20.08.2013
Buna seara!

Dupa mult timp de gandire, am decis sa scriu aici.

Povestea e complicata.

Sunt la Medicina in anul I. Am muncit destul de mult in clasa a 12-a. Anul asta s-a inregistrat un 'boom' la admitere. Sunt la taxa.

Pana acum am trecut toate partialele cu note acceptabile9(7+). Dar simt ca nu e ok, nu imi place. Invat, dar nu ma atrage nimic.

In timpul liber ma mai ocup de template-uri..html,css..etc.

Stiu ca la acest nivel nu pot face IT, sau AC(automatizari calculatoare.) Faptul ca am terminat Mate-info intensiv nu ma ajuta mult.

Daca le spun alor mei situatia, iese cu scandal. Ei au facut efectiv toate eforturile sa-mi fie bine. Au imprumutat bani sa imi cumpere laptop, haine noi si sa-mi plateasca chiria aproape de facultate.

M-as simti nerecunoscator daca as spune ca renunt. Pe 15 decembrie trebuie platita a 2-a rata la taxa.

Ideea e ca simt ca alerg impotriva vantului. Nu imi place ce invat. NU imi place cat de mult invat, nu imi place ca pierd noptile, nu imi place ca nu am deloc timp de mine, nu imi place ca nu se vede nicio sansa sa fie bine platita chestia asta raportata la timpul si resursele investite.

Cum sa procedez?

Edited by MED27, 29 November 2013 - 21:30.


#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members