Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Traseu Franta-Germani-Austria-Ungaria-Romania
Last Updated: Aug 31 2018 13:15, Started by
raulalexandru1985
, Nov 28 2013 22:44
·
0
#1
Posted 28 November 2013 - 22:44
buna....ma poate ajuta si pe mine cineva......muncesc in Franta in Bordeaux si in data de 15 decembrie 2013 vreau sa plec cu masina in tara....dar nu vreau sa plec pe autostrazi cu plata pentru ca nu ma grabesc si nici nu vreu sa platesc bani in plus.....ce as vrea daca se poate sa imi spuna cineva cum si ce trebuie platint prin aceste tari obligatoriu (Germania,Austria,Ungaria).ex.cum e la noi rovinieta
ce trebuie sa fac in legatura cu bani pentru motorina sa platesc in euro sau in valuta cu care se plateste in respectiva tara..... multumesc si astept o mana de ajutor.....in ultimul rand vreau sa spun ca e primadata cand plec in Romania cu masina.....(eu la volan) |
#2
Posted 29 November 2013 - 00:09
raulalexandru1985, on 28 noiembrie 2013 - 22:44, said:
Bordeaux si in data de 15 decembrie 2013 vreau sa plec cu masina in tara....dar nu vreau sa plec pe autostrazi cu plata pentru ca nu ma grabesc si nici nu vreu sa platesc bani in plus raulalexandru1985, on 28 noiembrie 2013 - 22:44, said:
sa imi spuna cineva cum si ce trebuie platint prin aceste tari obligatoriu (Germania,Austria,Ungaria).ex.cum e la noi rovinieta raulalexandru1985, on 28 noiembrie 2013 - 22:44, said:
ce trebuie sa fac in legatura cu bani pentru motorina sa platesc in euro sau in valuta cu care se plateste in respectiva tara..... Franta, Germania si Austria sint in zona euro ... iei motorina la iesirea din Austria si nu mai ai nevoie sa cumperi in Ungaria ... iar in Romania te descurci tu |
#3
Posted 29 November 2013 - 00:24
In Germania, taxa de autostrada 0,
Austria 9eur/10 zile, Ungaria aprox 10eur/ 10 zile, Romania 3eur/7 zile sau 7eur/ 30 zile. Daca te intorci dupa sarbatori in Franta iesi mai ieftin cu viniete pe 30zile in Austria si Ungaria. Alimenteaza la iesire din Austria ca sa eviti sa alimentezi in Ungaria (unde trebuie sa platesti in forinti), daca vrei sa faci economie nu alimenta pe autostrazi, te poti abate putin de la drum si in orice localitate vei gasi combustibil mai ieftin cu cel putin 10% |
#4
Posted 29 November 2013 - 17:37
Autostrazile de obicei sunt tinute deschise in caz de ninsori, drumurile laturalnice poate mai sunt omise saun slab curatate. Pentru siguranta ta eu ti-as recomanda autostrazile, decat sa faci accident din cauza drumului necuratat sau cu polei + nu cunosti drumul + e prima data cand conduci asa mult.
|
#5
Posted 29 November 2013 - 22:43
Sa conduci atati km pe drumuri nationale e nebunie curata cand ai la dispozitie super autostrazi. Cine a fost prin vest stie ce cosmar e cand ajungi in Ro si se temina autostrazile (si ai de traversat tara).
Edited by alexx1402, 29 November 2013 - 22:49. |
#6
Posted 01 December 2013 - 11:33
Nu mai exagerati ca nu e chiar cosmar sa tranzitezi Fr pe nationale...problema e ca ce vei scuti la peage adica vreo 60-70 Euro va insemna multa oboseala in plus.Nu ai spus nici despre ce masina e vorba nici de numarul de soferi.
In Fr cand ninge,primele care se inchid sunt autostrazile,intai pentru camioane.Pe nationale te mai poti strecura cumva,o spun pentru ca am dormit anul asta 2 zile in Paris pe banda de urgenta pe cand pe nationale era deschis traficul pentru masini mici. De la Bordeaux ca sa ajungi la Moulouse cat mai economic recomand urmatorul traseu: N10 Angouleme-N141 Bellac-N145-La Souterraine-Gueret-Montlucon-N79-N70 Montceau les Mines-Chalon sur Saone-Dole-Besancon-Montbeliard De aici intri pe autostrada caci nu dai mai mult decat 2 cafele pana in Austria. Functie de ore si zile se pot alege mai multe variante pentru Germania. Daca nu ai experienta in condus pe distante lungi va fi foarte greu,vei mai gresi drumul,gpsul te va mai incurca,multe camere fixe.Daca mai prinzi si jn pic de ninsoare va fi cosmarul tau! Va fi plin de camioane pana la Chanlon sur Saone,acesta este drumul de tranzit spre Germania,Luxemburg,Belgia,Olanda pentru portughezi si jumatate de Spanie!!!Este cunoscut ca si "drumul portughezilor" Edited by bolo, 01 December 2013 - 11:37. |
#7
Posted 16 December 2013 - 19:04
In Franta nu stiu care e treaba, ca nu am fost.
Germania, taxa de autostrada zero. Austria si Ungaria/rovinieta. Baga motorina, daca cu asta mergi din Germania. Am fost in Germania la inceputul lui septembrie, si in Austria langa Linz pe autostrada era motorina 1.71 Euro/L la OMV.Pur si simplu te rupe. La 30 de km de Viena, la o benzinarie am zis sa imi iau si eu o cola de 0.5. Cat dracu o fi ?! 2.5 Euro ! Imi venea sa le-o dau inapoi. Orice pisare in Austria/ Ungaria te poate costa juma de euro.In Germania e dupa noroc. La unguri evita sa opresti. Dupa ce ca refuza sa vorbeasca in engleza, atat iti trebuie sa te vada roman...ca brusc isi schimba atitudinea ! Legat de GPS: iGo 8 inafara (vezi ca mai are obiceiul sa te bage aiurea mai ales in jurul Vienei -am patit-o). GPS-urile au obiceiuri sa te bage pe cele mai scurte drumuri. Ce e mai scurt, nu inseamna ca e si mai rapid sau bun. E bine sa ai un "copilot" in dreapta care sa stea cu GPS-ul si sa se uite dinainte pe ce drumuri te baga. |
#8
Posted 16 December 2013 - 19:53
Tocmai ce-am ajuns in tara ieri, dupa un drum Germania-Austria-Ungaria-Romania.
Legat de combustibil, nu stiu cum e cu motorina, ca eu am benzina, insa am platit cam asa: - Aral intr-un sat prin Germania la plecare: 1.62 Euro - OMV Austria de pe autostrada: 1.59 - Shell pe autostrada in Germania: 1.52 (nu direct din autostrada, era un complex mai mare, vizibil din autostrada) Si experienta asta cu preturile nu e prima. La fiecare drum a fost cam la fel. Deci eu cred ca depinde mai mult de tara si zona, decat de autostrada sau satele de pe langa. Atat in Austria cat si in Ungaria sunt pe marginea autostrazii multe parcari cu toaleta si apa de spalat pe maini gratuite, deci informatia cu "orice pisare in Austria/Ungaria e 0.5 Euro este falsa". E adevarat ca acele toalete nu sunt cele mai curate posibile, insa sunt gratis si daca nu ai mari pretentii, e ok, Toaletele din benzinarii da, sunt 0.5 euro toate, dar cum ziceam, gasesti si gratis (trebuie urmarite semnele cu parcare si WC doar, fara benzinarie sau altceva). Cat despre sucuri si alte chestii de mancat din benzinarii sau alte facilitati de genul aflate pe autostrada, da, sunt exagerat de scumpe. Eu oricum mereu am luat de acasa de mancat si baut, ca altfel, la 2000 km si 4 oameni, dau pe mancare cat pe benzina, si in plus ce cumperi pe autostrada sunt de obicei mancaruri nu chiar grozave. |
#9
Posted 17 December 2013 - 18:55
In Austria gasit combustibil ieftin la Autohof Oed si la statiile Jet din apropierea autostrazilor,in Franta la statiile supermarketurilor,la Total Acces si Esso express.
In general pompele express automate la care se plateste numai cu cardul si nu exista personal,au combustibili mai ieftini. Cea mai ieftina motorina e in Luxemburg,ultima oara parca am alimentat cu 1,2 E/L Tva 15% inclus.Prin Fr si B e in jur de 1,3 E/L,la pompele cele mai ieftine. In Germania nu obisnuiesc sa alimentez (decat cu bere ) si cam tot timpul a fost un pic mai scumpa decat in Be,Nl,F si A. Referitor la Wc treaba sta in felul urmator: 1.Franta -gratuite peste tot 2.Belgia-gratuite(chiar si dusul) , 0,5E pe care ii primesti inapoi sub forma de vaucer sau mai gasesti si farfuria cu monezi pe care o poti ignora dar in caz ca va striga dupa tine cel care se ocupa de curatenie vei fi pus intr-o situatie stanjenitoare 3.Germania - restaurante si statii de pe autostrada 0,5- 0,7 E si primesti vaucer de 0,5.In autohofuri gasiti farfuria.Gasiti Wc si in parcari simple dar comparativ cu Fr si A sunt inutilizabile. Va puteti pisa si in boscheti pana la urma .Daca nu gasiti iarba sau boscheti riscati amenda 20Euro in Germania 4.Austria-gratuite si decente in parcarile Asfinag,in Peco pe autostrazi sunteti intampinat de farfurie 5.Ungaria-majoritatea gratuite Preturile la mancare si bauturi sunt mari dar si la noi costa 1,5 E un strudel la Omv. Legat de evitat de oprit la unguri si copilot pentru Gps,nu pot decat sa ma amuz... Nu gps-conduce masina ci soferul!Nu exista iesire de pe autostrada fara sa aiba indicatoare!Problema e ca unii soferi nu stiu de unde vin si unde pleaca. Ps: O fi ajuns in Ro initiatorul?Ceva impresii nu lasa si pentru altii ? |
#11
Posted 13 February 2014 - 09:53
Buna dimineata tuturor. Am si eu intrebare (cu toate ca sunt putin offtopic cred, dar am vazut ca aici e inca activitate).
Datele problemei: plec din tara cu masina pentru o perioada mai indelungata. Momentan am montate pe masina cauciucurile de iarna. Intrebare: A mers cineva zilele astea pana in Germania? As vrea sa schimb cauciucurile cu cele de vara (avand in vedere ca in marea perioada a sederii mele vor fi temperaturi peste 7 gr) si nu stiu daca o sa intampin probleme pe drum mai ales datorita faptului ca din cele cunoscute de mine in Ungaria, Austria si Germania se aplica aceeasi lege ca in Romania (trebuie sa ai cauciucuri de iarna pe drumurile acoperite de zapada, gheata sau polei). Ideea este ca trebuie sa ma hotarasc foarte repede. Nu cred ca trebuie sa prezint dezavantajele utilizarii cauciucurilor de iarna vara si ma gandesc ca pentru inca 2 saptamani de iarna nu merita sa "suport" consecintele astea. Va multumesc. |
#12
Posted 29 August 2017 - 13:39
Citeste textul legii: Cauciucurile de iarna sunt mai aderente pe "mud & snow". Asta le face super-aderente pe timp de vara.
Doar ca se consuma imediat vara: dupa 2-3 mii de km ajungi la opinci.. Sunt perfect legale cauciucuri de iarna pe timp de vara. Invers e ilegal Citeste textul legii: Cauciucurile de iarna sunt mai aderente pe "mud & snow". Asta le face super-aderente pe timp de vara. Doar ca se consuma imediat vara: dupa 2-3 mii de km ajungi la opinci.. Sunt perfect legale cauciucuri de iarna pe timp de vara. Invers e ilegal Edited by criogen2000, 29 August 2017 - 13:37. |
#13
Posted 30 August 2017 - 17:30
criogen2000, on 29 august 2017 - 13:39, said:
Citeste textul legii: Cauciucurile de iarna sunt mai aderente pe "mud & snow". Asta le face super-aderente pe timp de vara. Doar ca se consuma imediat vara: dupa 2-3 mii de km ajungi la opinci.. Sunt perfect legale cauciucuri de iarna pe timp de vara. Invers e ilegal Citeste textul legii: Cauciucurile de iarna sunt mai aderente pe "mud & snow". Asta le face super-aderente pe timp de vara. Doar ca se consuma imediat vara: dupa 2-3 mii de km ajungi la opinci.. Sunt perfect legale cauciucuri de iarna pe timp de vara. Invers e ilegal Eu zic sa te mai gindesti inainte de a dezinforma! Edited by Skytalker, 30 August 2017 - 17:35. |
#16
Posted 31 August 2018 - 13:15
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users