Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Work and Travel - pareri

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
RpgBoy

RpgBoy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 771
  • Înscris: 27.05.2011
Salut, sunt student in anul I la facultate si ma preocupa sa aplic ca un program de work and travel.

Principala cauza : sa ajung in America.

Acum, ce parere aveti de USTravel ? Am un pliant de la ei, am intrat pe site, par ok. Pare si scump xD..
4 - 6 luni  2620 USD
7 - 12 luni  2775 USD
13 - 18 luni  3075 USD

+ alte taxe (ambasada, bilet avion etc) si bani de buzunar.

Mai stiti si alte programe work and travel ?

Daca ajung in USA, e vre-o problema cu ei daca raman acolo ?

#2
niposs

niposs

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,333
  • Înscris: 06.05.2009
Nu ai cum sa ramai acolo, sa-ti iasa din cap !

Am niste fosti colegi care au fost cu programul asta, au muncit o vara si au castigat ceva banuti. Parerea mea e ca se merita !

#3
tybanu

tybanu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,586
  • Înscris: 15.01.2007

 RpgBoy, on 30 octombrie 2013 - 13:16, said:

Daca ajung in USA, e vre-o problema cu ei daca raman acolo ?

N-ar trebui sa fie, la cati imigranti se infiltreaza zilnic, tu ai fi ultima lor grija.

#4
alexandru_1988

alexandru_1988

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 728
  • Înscris: 12.01.2010