Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 

Afacere cu bani putini !

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1
razvan_milan08

razvan_milan08

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 475
  • Înscris: 13.07.2008
Salut, lucrez ca ospatar de circa 4 ani, cam de pe la 16 ani .. vara asta am reusit sa strang o suma "frumusica" pentru un tanar din zilele noastre circa 5000 LEI si mai ales la varsta de 20 de ani cand gasesti tentatia este foarte mare sa ii cheltui.Bun, de cateva zile ma tot gandesc la o idee sa ii investesc in ceva, sa ii rulez, sa scot un mic "profit".Ideea mi-a venit pentru ca m-am saturat sa lucrez pentru toti nesimtitii de "sefi, patroni" din zilele noastre, unde accepti sa fii tratat ca un "nimeni" pentru un banut muncit, aici ma refer la tinerii fara experienta.
Deci, locuiesc in Ploiesti, unde exista foarte multe magazine, mall-uri, etc, etc, deci suntem cat de cat dezvoltati, ca sa faci bani tre sa faci ceva ce nimeni in jurul tau nu mai face, asta e cat de cat greu cu 5000 LEI.Singurul domeniu la care m-am gandit pana acum ar fii hainele, investitia ar fii cam la limita.Precizez ca ma pot ajuta de un I.I (Intreprindere Individuala), fara a mai fii nevoit de a deschide alt domeniu.

Ce ma sfatuiti sa fac ? Ce ar merge si nu ar merge ? Nu am experienta decat in domeniul alimentatie (ospatarie).

PS. Rog cine are chef de ironii, glume, etc, sa nu raspunda la acest topic.Multumesc celor ce imi acorda atentie si raspund!

#2
Ahasverus

Ahasverus