Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 

proiect-executie-aeroglisoare-hovercraft-

- - - - -
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#37
Airbag

Airbag

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,630
  • Înscris: 10.05.2005

View Postbartosl, on 18 octombrie 2013 - 07:56, said:

nu e asa eu nu ma lupt nu ma cotrazic cu niciun membru ,dar  ma contrariat atitudinea ironica a lui  <airbag>  afirmand ca a rezolvat  totul cu o schema copiata de google

Nu ma leg de tine ca nu te cunosc dar pentru cultura ta generala insir niste fapte:sant de 24 de ani in occident si traiesc hi-tec-ul  din industrie live nu din auzite sau din reviste.Sant lacatus de constructii de masini si sudor MIG,MAG,WIG.Am lucrat in materiale compozite 3 ani la fabricarea de caroserii de masini de curse pentru firme mari ca Audi,Peugeot,Toyota.
Si planurile pentru nava le-am cumparat direct din Canada nu am downloadat nimic de pe internet.

#38
bartosl

bartosl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 28.10.2009
am zis ca e bine ca membri a acestui forum  sa nu mai intram in polemica,,, na-m fost clar !!Ce mai intelege comunitatea SOFTEDIA,in loc sa dezbatem construtiv multitudinea de subiecte din acest forum ,incepem sa ne laudam (e valabil si pt mine ) sa ne dam mari specialisti...etc.Oare nici acum nu am fost clar?daca mai vrei sa dialogam ,so facem pe subiecte,eu nu-ti port pica si te rog so faci si tu la fel Numai bine

#39
bartosl

bartosl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 28.10.2009
corectez am gresit denumirea forumului corect este SOFTPEDIA

View Postbartosl, on 21 octombrie 2013 - 09:33, said:

am zis ca e bine ca membri a acestui forum  sa nu mai intram in polemica,,, na-m fost clar !!Ce mai intelege comunitatea SOFTEPEDIA,in loc sa dezbatem construtiv multitudinea de subiecte din acest forum ,incepem sa ne laudam (e valabil si pt mine ) sa ne dam mari specialisti...etc.Oare nici acum nu am fost clar?daca mai vrei sa dialogam ,so facem pe subiecte,eu nu-ti port pica si te rog so faci si tu la fel Numai bine

Airbag mai vreau sa te intreb ceva ,daca lucrezi de atata timp in occident ,si te lauzi ca ai documentatie si experieta (presupun si finantare,pt. lucrezi pe euroi,nu ca pe la noi cu lei)de ce nu te-ai inplicat in contructia unui prototip(aeroglisior),intreb si eu RETORIC(degeaba teorie ,practica te omoara) Astept raspuns,numai de bine si respect .

Edited by bartosl, 21 October 2013 - 11:20.


#40
bartosl

bartosl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 28.10.2009
Cei care au curaj sa porneasca acest proiect,si au sprijin financiar<daca vor >le stau la dispozitie cu informatii referitor la costructia matritei (sau prototip) pt.corpul aeroglisorului...Informatiile se refera ;;la procurarea materialelor necesare ,, la preturile cele mai ieftine si de calitate;;;procedee de folosire cat mai eficent a materialelor care intra in compozitia matritei,sau direct a corpului.Pretul marerialelor nu trebuie sa va sperie  ,valoarea lor ar fii aproximativ 2500 roni(lei)Cel mai imporant inainte incperii proectului trebuie sa va hotarati constructia sa fie din lemn(pret mult mai mic )sau fibra de sticla.Motorul la secand (turatie mare nu putere ,elicea este foarte usoara tot din fibra) ar costa in jur 1500euro+ transport,se poate inproviza cu un motor electric si generator pt probe.Fusta se poate face dintro prelata dezafectata de la furgonuri deTIR(taiate rupte)Mai jos poze cu exemple de proiect din lemn si fibra.Succes ,aveti increde nu este SPAM , daca cineva se hotareste am sa public nr. telefon pt. legatura prin admin.Attached File  10.jpg   12.75K   11 downloads

Attached Files


Edited by bartosl, 23 October 2013 - 13:56.


#41
Airbag

Airbag

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,630
  • Înscris: 10.05.2005

View Postbartosl, on 21 octombrie 2013 - 11:03, said:

corectez am gresit denumirea forumului corect este SOFTPEDIA



Airbag mai vreau sa te intreb ceva ,daca lucrezi de atata timp in occident ,si te lauzi ca ai documentatie si experieta (presupun si finantare,pt. lucrezi pe euroi,nu ca pe la noi cu lei)de ce nu te-ai inplicat in contructia unui prototip(aeroglisior),intreb si eu RETORIC(degeaba teorie ,practica te omoara) Astept raspuns,numai de bine si respect .

Vad ca te autocitezi tot retoricPosted Image  no offense.Ca sa-ti raspund la intrebare scurt pe doi.Pentru ca nu am nevoie de un mobilier in plus de 4-5000€.Legislatie nu exista pentru astfel de vehicole nici in austria nici in romania.Si atunci de ce sa ma chinui sa arunc atatia bani pe fereastra cand de ei poti face o excursie exotica pe care mai tarziu fiind batran nu ti-o mai permiti.

#42
bartosl

bartosl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 28.10.2009
Mai prietene tu spui cel mai smplu lucru ,tipic ramanesc, decat sa incercam sa facem ceva mai bine nimic Treaba aia cu LEGISLATIA ,e o sperietoare pe care o arunci pe forum ,,,,,daca tu esti NEGATIVIST,lasai pe altii sa gandeasca pozitiv .Oameni buni nu bagati in seama un diversionist,incercati sa faceti PROTOTIPUL , va spun sigur ca dupa ce va deveni real si pipaibil multi vor dori sa intre in poseia unui aeroglisor,si intreb la pretul lui numai cei cu bani o sa-si permita care credeti ca no sa se descurce sa schimbe legislatia Dar in tara asta se schmba o lege ca sa se faca inport pt. niste statii de emisie (ex.GEN..STANCUL....).Acesta e raspunsul pt. negativistul ....Airbag.....,cred ca esti suparat pe mine ,da adevarul supara.Dupa ce se va  testa prototpul va aparea si investitori care nu se sperie de o omologare( aduc cu iei si licente),, sau de o schimbare de un tex de lege cu parlamentarii nostri corup......,,,va rog cu argumente sa ma contraziceti .Numai bine Lucian

Edited by bartosl, 23 October 2013 - 22:29.


#43
Airbag

Airbag

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,630
  • Înscris: 10.05.2005
Un plan de fezabilitate si de afaceri nu se face in speranta ca,copiii de nomenclaturisti vor influenta pe taticu sa puna o vorba buna in parlament sa infiinteze o lege si pentru navele pe perne de aer ca sa faca pe cocalarul cu ele.
Da,ai dreptate sant suparat rau,dar nu pentru ca ai dreprtate ci pentru ca am inceput discutia cu cineva cu realitatea paralela.

#44
bartosl

bartosl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 28.10.2009
Ce propui sa inchid topicul pt santem  paraleli doar nu vre frei sa ma intersectez cu tine (idei ma refeream),care nu avem nimic in comun .Tu te-ai obisnuit  sa fii nmai calator pe forum si din cand in cand buldozer sa demolezi ce alti incearca sa construiasca .Te intreb ce beneficii ai sa fii tot  timpul GICA CONTRA.Te-am urmarit pe forum ,si in toate ocaziile pe care le ai INPUNGI .Stai in tari civilizate si nu sa prins nimic de tine .,ai ramas tot sterp

#45
bartosl

bartosl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 28.10.2009
alte poze selectate CER SCUZE PT. DUBLURI

Attached Files


Edited by bartosl, 27 October 2013 - 16:34.


#46
mymothman69

mymothman69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 16.01.2006
Nu trebuie sa ne intelegi gresit - nimeni nu vrea sa-ti atenueze entuziasmul, insa aici vorbim de idei de afaceri viabile, afaceri din care trebuie sa scoti profit. Din ce se vede insa nu prea vad cum poti face bani din constructia de aeroglisoare de agrement de 1 persoana.
Comparativ cu ATV-urile, care au destui entuziasti in Romania (entuziasti cu bani, evident) aeroglisoarele ar avea mult mai putine locuri unde ai putea sa te "dai" - deja s-au introdus restrictii pentru ATV, iti dai seama ce s-ar intampla cu niste masini de 10 ori mai zgomotoase.
O a doua problema - pretul prohibitiv (clientului n-o sa-i poti vinde o carpeala din placaj cu fibra de sticla insirata in sopron, masina trebuie sa aiba fiabilitate mai ales daca tinem seama de conditiile de utilizare; ca sa poti acorda o garantie de 1 an, calitatea materialelor va impune un pret pe masura).
O a treia problema - expunerea produselor - va trebui sa ai cel putin 1 spatiu in fiecare zona a tarii cu un teren pentru testare, sa vada clientul pe ce da banii. In plus, va trebui sa proiectezi/constuiesti/ omologhezi si peridocurile aferente, ca doar jucaria trebuie si carata undeva. Cu ATV e simplu ca are roti, aeroglisorul nu. Cum il sui pe remorca?
Patru - marketingul. Care costa, daca vrei sa scoti banii ceva mai repede.  O idee este constituirea unui club de pasionati, a unui site, etc., care implica insa un colectiv  de persoane pricepute in domeniu, chair daca luceraza pro bono la inceput.  Ulterior, dezvoltarea unei mici piete de piese de schimb, accesorii, tuning- similar pietei auto sau moto poate sustine afacerea.

In ceea ce priveste legislatia, in prima faza nu cred ca va fi o problema, atat timp cat nu iesi pe strada cu el. Daca te dai pe camp sau coclauri si nu incalci proprietatea nimanui, e OK. In timp, probabil autoritatile vor introduce reglementari in domeniu.

Referitor la foto: ceva ca in foto 3 as vedea ca un model viabil pentru agrement. In nici un caz ceva ca in ultima - gen proiect scolar!
Probabil ca te-ai gandit la ceva ca in foto 4, unde se vede o mica productie de serie. Dar mi se par putin jucarii, nu cred ca ar prinde la publicul cu bani.

Edited by mymothman69, 28 October 2013 - 10:59.


#47
bartosl

bartosl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 28.10.2009
Eu am vrut cu exemplele scolare pecare le criticitu  sa fie un antrenament inaintea executarii unui prototip real
ATENTIE GRESIT AU INTELES MULTI ,MOTIVAND LEGISLATIA,OMOLOGARILE,ZGOT,PRET,VANZARE. <FALS ,FALS>AICI ESTE GRESITA GANDIREA.
AM SA DETAILEZ PE LARG MOTIVATIA MEA :-financiar foarte profitabil motivatia --a)-pretul materialelor mult mai scazut la noi decat cel din  occident ,mana de lucru  calificata avanajos de ieftina(fata de uniunea europeana), ,B)-pretul aproximativ manopera+materiale+tva=3500-4000,,,pret vanzare intre 8000-10000(luate de la sait club SUA)
Aeroglisorele nu sant facute pt. a circula urban cu ele,ci de agrement in zone turistice preferat cu lacuri etc.De asemenea pt. situatii urgenta unde conteaza eficienta,rapiditatea nu zgomotul Aeroglisoare ,fata de alte utilaje pot face fata ori carui fel de teren reprezentand cel mai mare avantaj in toate situatiile limita... In cazul inzapezirilor,inundatiilor eficienta lor este maxima care nu poate fii egalata sau depasita de nimic alceva .
EU SPUM CA ACEST PROECT AR FII REALIZABIL (dupa ce se termina prototipul si e testat si mai ales original nu copiat),IN COLABORARE INTERN SAU EXTERN CU FIRME din domeniu .
Pana acum numai critici negative ,as-dori macar o critica constructiva sau mai mult CE ZICETI SE POATE INCERCA

Numai bine Lucian
Ps....,Astept sa sara iepurile din tufa ,nui asa !!,sant un pic credul ,la gandul ca se poate schimba mentalitatea romanului,de acea avansam ca melcul fata de altii

Edited by bartosl, 28 October 2013 - 14:51.


#48
bartosl

bartosl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 28.10.2009
Vad cu regret lipsa adeptilor la acest proiect ,oare cum sa va starnesc interesul ,ce zice-ti,, ne ocupam de alt subiect ?,cum ar fii SPUMA POLIURETANA LICHIDA(nu cea pt izolatii ....,daca da , un semn astept.)
Numai bine

Edited by bartosl, 29 October 2013 - 02:33.


#49
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

View Postbartosl, on 23 octombrie 2013 - 22:02, said:

Mai prietene tu spui cel mai smplu lucru ,tipic ramanesc, decat sa incercam sa facem ceva mai bine nimic Treaba aia cu LEGISLATIA ,e o sperietoare pe care o arunci pe forum
Cf. teoremei: decat sa muncesc degeaba, mai bine sa stau degeaba.Posted Image
Ce conditii trebuie sa indeplineasca un motor pentru aeroglisor? Ma refer la turatie, rot/min si putere CP.  Atat pentru varianta cu un singur motor, cat si cu varianta cu 2 motoare separate, pentru deplasare si pentru levitatie. Poti da ceva date?

#50
Airbag

Airbag

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,630
  • Înscris: 10.05.2005
De obicei incep de pe la 30 si ajung la 5-600Cp in functie de scop si marime.Pentru cele mici se folosesc motoare de motocicleta sa de avioane ultrausoare tip Rotax.Pentru cele mai mari de 5-10 persoane motoare turbodiesel.Singura posibilitate de a-ti satisface setea de a construi si de acastiga si ceva bani,ar fi sa faci un prototip de nava din asta ca ambulanta de exemplu in delta cand dunarea e inghetata sau in cazul calamitatilor naturale cand salvarile obisnuite nu pot ajunge la locul calamitat.Lucrand in felul asta cu statul poate ai obtine o aprobare speciala pentru teste.

#51
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
la ce folosesc asa de multi CP?La levitatie sau la deplasare? Mai exact, pentru un aeroglisor cu sarcina utila de cca 200-250 kg, cu doua motoare, cam ce anume s-ar potrivi ca turatie si putere?

#52
Airbag

Airbag

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,630
  • Înscris: 10.05.2005
La levitatie se folosesc cam 30% din puterea motorului,restul pentru tractiune.Exista niste formule care calculeaza suprafata pernei de aer in functie de greutatea utila,precum presiunea care trebuie exercitata in perna de aer.In functie de aceaasta se stabilesc dimensiunile viitoare ale navei.La planul care-l am eu pentru o nava deschisa tip "cabrio" cu 4 locuri se poate folosi de exemplu un singur motor de automobil de 60CP.Acum pentru 2 motoare poti face raportul zis de mine.Daca o sa am timp iti trimit niste linkuri cu planuri pe care le poti cumpara din USA.Acolo sant si nave cu 2 motoare.

http://www.hovercraf...x&cPath=5_33_45

Edited by Airbag, 04 December 2013 - 09:49.


#53
chiriasDezamagit2000

chiriasDezamagit2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 600
  • Înscris: 10.10.2013

View Postbartosl, on 23 octombrie 2013 - 22:02, said:

Mai prietene tu spui cel mai smplu lucru ,tipic ramanesc, decat sa incercam sa facem ceva mai bine nimic Treaba aia cu LEGISLATIA ,e o sperietoare pe care o arunci pe forum ,,,,,daca tu esti NEGATIVIST,lasai pe altii sa gandeasca pozitiv .Oameni buni nu bagati in seama un diversionist,incercati sa faceti PROTOTIPUL , va spun sigur ca dupa ce va deveni real si pipaibil multi vor dori sa intre in poseia unui aeroglisor,si intreb la pretul lui numai cei cu bani o sa-si permita care credeti ca no sa se descurce sa schimbe legislatia Dar in tara asta se schmba o lege ca sa se faca inport pt. niste statii de emisie (ex.GEN..STANCUL....).Acesta e raspunsul pt. negativistul ....Airbag.....,cred ca esti suparat pe mine ,da adevarul supara.Dupa ce se va  testa prototpul va aparea si investitori care nu se sperie de o omologare( aduc cu iei si licente),, sau de o schimbare de un tex de lege cu parlamentarii nostri corup......,,,va rog cu argumente sa ma contraziceti .Numai bine Lucian

Tu cu cati bani il poti ajuta pe autor ca sa faca prototipul ? Posteaza te rog scan-ul dupa transferul bancar pe care il faci , cand donezi pentru aceasta cauza. Abia apoi sa critici pe altii pentru "lipsa de patriotism".

Si ca sa fac un bine: nu cred ca exista piata de desfacere pt asa ceva. Nici aici nici in alta parte nu cumpara nimeni un astfel de aparat daca e facut de o firma de apartament. Si e si ilegal sa conduci o masina construita de tine (ca e un pericol pe strada) la fel cum e ilegal si sa mergi pe strada cu asa ceva.

Si al doilea bine: ca sa faci o licenta in UE te costa cam 10 mii euro. Si nu e valabila decat in UE , orice chinez ti-o poate copia fara nici un deranj. Fiti mai realisti.

Edited by chiriasDezamagit2000, 04 December 2013 - 13:37.


#54
MAC&G

MAC&G

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 13.08.2006
Salutare.
Am citit acest topic si mi se pare interesant.Eu zic sa incercam sa organizam un colectiv de colaborare pentru acest proiect.In prima instanta 1 prototip de incercare in care sa testam in primul rand posibilitatile de realizare si capacitatile acestuia dupa care inca 1-2 de imbunatatire/optimizare costuri pana reusim sa ii dam o forma comerciala.
Pentru aceasta , probabil vom avea nevoie de ceva ingineri/studenti voluntari si pasionati de acest subiect.Nu trebuie exclus faptul ca acest proiect poate fi dezvoltat ca o forma functionala a unui proiect de licenta / master ce poate primi finantare de la ceva firme.
Cred ca cel mai important ar fi sa capitalizam ceva experienta in proiectare , executare cerinte de material, optimizare etc.
Eu de exemplu pot ajuta in proiectare CAD si ceva simulari CFD.
Oricum trebuie creeata o echipa care sa acopere toate cerintele necesare realizarii acestui proiect cum ar fi sefii de departamentele dintr-o fabrica ce produce echipamente similare, pentru ca orice segment descoperit (in care nu exista un voluntar) probabil ca va necesita consultanta sau informatii care vor costa.
Nu cred ca este relevant faptul ca nu exista legislatie in domeniu, in mod normal organul legislativ creeaza norme legale atunci cand exista fenomenul social ce necesita creearea acestora.
Eu va pun la dispozitie cunostintele mele in programe CAD gen SW,Catia si timpul meu liber.
Ma puteti gasi la [email protected].
Stima.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate