Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

proiect-executie-aeroglisoare-hovercraft-

- - - - -
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#1
bartosl

bartosl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 28.10.2009
Pentru cei interesati de constructia de  AEROGLISOARE(barci pe baza de perna de aer).Pentru toate am documentatie la zi cu proces tehnologic.Ar putea sa fie si o colaborare la acest proect,eu zic,indraznet.
Cel mai important este infiintare primului club din Romana ,unde numai mentenanta joaca un rol important.Proectul are aplicatii in agrement sau situatii limita(inundatii,inapeziri,etc.)Deasemenea si afacacere,in occident se vinde cu preturi intre 8000-12000$(dolari).Astept intrebari,la subiect si atasament

Attached Files


Edited by bartosl, 15 October 2013 - 05:28.


#2
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
De ce posibilitati tehnice  de realizare a unui aeroglisor dispui, sau care ar fi partea de executie pe care o poti gira, ce anume te-ar interesa, ca posibilitatti de realizare, din partea colaboratorilor?  Sper ca am fost destul de explicit.

#3
mymothman69

mymothman69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 16.01.2006
Nu stiu daca ar prezenta mare inters pe partea de agrement; dar pe partea de utilitar as avea sugestii pentru clienti posibili (e vorba de zona Deltei, lunca Dunarii si a raurilor mare pentru interventii de urgenta, etc).
In plus, se mai poate discuta de: spatiu de productie, model, dimensiuni si destinatie, materialul corpului, motor/elice/compresor, constructia fustei; ar putea fi realizat un prototip utilitar care sa fie prezentat potentialilor clienti (inspectoratele pentru situatii de urgenta, politia de frontiera, scafandri utilitari - s-ar usura foarte mult accesul pe rauri sau lacuri,etc.).

#4
dadi272

dadi272

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,301
  • Înscris: 09.06.2008
Reclama.

#5
bartosl

bartosl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 28.10.2009
dodi272 nu fii sigur ce afirmi ,proectul este pus la punc de cel putin 10 ani am facut multe studii pt. el . Punema la incercare prin ori ce fel de intrebari sa vezi daca este reclama sau nu,iti stau la dispozitie.Sant matriter vechi in fibra de sticla si mecanica. Astept provocarea


Cu stima Lucian

#6
mymothman69

mymothman69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 16.01.2006

View Postdadi272, on 15 octombrie 2013 - 10:32, said:

Reclama.

Reclama la ce?Posted Image

On topic: in primul rand, in ce oras stati, ca sa stim ce posibiliati de colaborare ar fi (am vazut si topicul cu stupii).
1. daca aveti documentatie de executie, s-ar putea construi un prototip
2. sunt necesare investitii pentru materiale corp, motor/motoare, elici, etc. plus un spatiu pentru asamblare.
3. se pot contacta potentialii clienti - dar pentru demonstratii este nevoie clar de prototip
4. daca totul merge bine si se incheie un contract, se trece la alta etapa, productia de serie unde treburile se complica putin.
Dar se poate.

#7
bartosl

bartosl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 28.10.2009
mymothman69,sant din CLUJ ,dar mi-am cumparat si la tara (30km de Cluj),din cauza vecinilor care nu mai suporta mirosul de la rasini fiind garajul aproape de bloc

Acum o sa-ti raspund pe rand la fiecare punct :
1)documentatia este imensa schite , poze, filme adunate in cativa ani ( rugatil pe admin sa va dea adresa mea de imail si va trimit o parte din arhiva mea ).
2)despre motoare :poate sa fie numai unul mai puternic sau doua unul mai tare pentru elicea din spate si unul mai mic pt. elicea din fata(pt. perna de aer).Pt. cel mai mai mare se adauga transmisie cu curele lungi(3m) pana la elicea din fata
3)perna de aer se poate face in doua feluri ,;a)burlan(dintro bucata),;b)tip fusta din secmente Toate se pot executa din prelate dezafectate de la Tiruri,nu necesita etasietate deosebita
4)carcasa prototipului se poate face din fibra de sticla sau spuma poliuretana,lichida,bicomponenta ,rigida(densitate peste 240 kg\m3)+ armatura  in suspensie
5)Ar fii bine sa se execute proectul la colaborator deoarece sant implicat in alt proect (stupi din spuma poliuretana),care mi-ar asigura finantarea pt aeroglisoare.
6) costurile pt. carcasa se ridica,aproximativ,4000roni(pt. marime medie), motorul este o problema e singurul care nu l-am gasit inca asa cum imi  place turatie mare nu putere
7)elicea tot din fibra ,sant familiarizat ,deoarece am executat pt, o firma PALE de 3m pt c.eolian,matrita se face din doua bucati si se asambleaza, cand  inca fibra este cruda,trebuie atentie la grosimea celor 2 parti sa fie egala si la grosime si a greutete.

Daca doresti pot sa fiu si coordonator.Eu nu tin la secrete,vreau sa vad proectul aeroglisor realizat,este un deziterat pt. mine

Edited by bartosl, 15 October 2013 - 13:06.


#8
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Si totusi tehnic vorbind, de ce anume dispui pentru a prelua/construi o parte a ansamblelor? Sau te-ai orientat doar spre consultanta?

#9
mymothman69

mymothman69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 16.01.2006
Pentru un prototip mediu, se pot folosi motoare pentru avioane ultrausoare, de genul:
http://www.zenair.ro...u-avioane-ulm,3

Nu stiu daca se poate folosi elicea din fibra de sticla, nu cred ca rezista la sarcina; oricum, o elice clasica din lemn nu poate fi extrem de scumpa - asta pentru propulsie. Pentru compresorul fustei (ventilator) se poate folosi o elice multipala metalica fara probleme.
Pentru variante utilitare de 2-3 persoane + echipament, ar fi mai util un sasiu usor din profil de aluminiu sudat/nituit pe care sa se monteze caroseria din fibra si restul - motor, transmisii, etc.
Pentru a evita folosirea unei transmisii, se poate adopta si solutia cu al doilea motor separat pentru compresor (un motor mai mic - cum sunt cele de la masinile de taiat iarba, cu pornire cu demaror). Cam asa ceva:
http://www.dailymail...job-Google.html

Edited by mymothman69, 15 October 2013 - 14:33.


#10
bartosl

bartosl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 28.10.2009
nu va cmplicati ,totul din fibra sau lemn(placaj) saturat cu rasina epoxi,deoarece are timpul de intarire intre 6-8ore,avant timp de patrundere ,fiind si mai elastica de acea se foloseste si la pardoseli (sinu strange)Rasinile poliesterice se folosesc la atrite are contractie mare.Referitor laelice ,se fa face de 3mmm grosime armate cu fibra de sticla (stratimat) si rezista excelent la vibratii.Priderare motrului se face foarte usor de fibra ,dupa ce ai terminat tot scheletul cu ajutorul unor talpi perforate pe rare se de un grund(vopsea) si se lasa se se usuce pe jumatete dupa care se bate fibra de lipire a sasiului de carcasa aeroglsorului si garatez o sudare perfecta.Daca pui doua motoare se coplica un pic comenzile pt. trebuie o ajustare foarte fina a acceleratiei pe doua motoare Ai acolo o poza cu carcasa numai din fibra cu prinderea pt. sasiu Poate razi ,dar multi americani le-au facut numai din lemn,eu am lucrat pt.o firma matrita p. panouri de baschet care are in interior placa de lemn,tine mult si bine.Motoarele pt. taiat iarba san slabe dami un imail siiti trimit poze cu motore si tot ce vrei despre aerogisoare numai sa ai hardu mare

#11
bartosl

bartosl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 28.10.2009
Am uitat sa spun ,caroseria ar trebui sa aiba dublura ( mai ales cele care navigeaza pe lacuri cu valuri mari si relief cu forme stancoase) de asemenea este bine sa se  injecteze intre ele spuma poliuretana lichida la densitate mica cam de 30 kg\m3,si mai mica.Cu ajutorul spumei se face o flotare mai buna ..Se poate pune niste U-uri din  aluminiu, foarte subtiri , pt. protectia caroseriei pe partea inferioara,aveteti exemplu si pe pozele din topic.Aeroglisoarele care a-ti vazut pe poza  planand la circa 10m inaltime au aripile din formate din  2 tevi de aluminiu acoperite cu o panza,foarte simplu si usor ..Numai bine

Edited by bartosl, 15 October 2013 - 16:57.


#12
chinaman

chinaman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 560
  • Înscris: 23.06.2008
da un submarin din fibra de plastic nu ne faci ?

Edited by chinaman, 15 October 2013 - 17:36.


#13
bartosl

bartosl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 28.10.2009
chinaman cu stima iti inteleg ironia ,dar nu inteleg deranjul ,eu zic sa folosesti cu folos timpul tau pt . viata este scurta,daca nu-ti place nu te obliga nimeni sa te forte........ok. E mai greu sa realizezi ceva decat sa critici si sa ironizezi


Edited by bartosl, 16 October 2013 - 03:01.


#14
chinaman

chinaman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 560
  • Înscris: 23.06.2008

View Postbartosl, on 16 octombrie 2013 - 02:59, said:

chinaman cu stima iti inteleg ironia ,dar nu inteleg deranjul ,eu zic sa folosesti cu folos timpul tau pt . viata este scurta,daca nu-ti place nu te obliga nimeni sa te forte........ok. E mai greu sa realizezi ceva decat sa critici si sa ironizezi

    

nu cred ca ai inteles nimic. ia vezi semisubmersibil din acelasi material cu hooveru sa vezi la ce preturi merge si care-i cererea.

#15
bartosl

bartosl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 28.10.2009
Catre chinaman



Mai indus in eroare  cu continutul frazei <submarin din  FIBRA DE PLASTIC(poate ai frut sa scrii submarin din fibra de STICLA-nu plastic),exiplicate ,submarin din plastic n-am auzit ,,totusi cred ca ai facut o gluma si o sustii in cotinuare da-mi un link cu subiectul tau ca sa demonstrezi contrariu.Cu bine

#16
chinaman

chinaman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 560
  • Înscris: 23.06.2008

View Postbartosl, on 16 octombrie 2013 - 15:55, said:

Catre chinaman



Mai indus in eroare  cu continutul frazei <submarin din  FIBRA DE PLASTIC(poate ai frut sa scrii submarin din fibra de STICLA-nu plastic),exiplicate ,submarin din plastic n-am auzit ,,totusi cred ca ai facut o gluma si o sustii in cotinuare da-mi un link cu subiectul tau ca sa demonstrezi contrariu.Cu bine

[ http://1.bp.blogspot.com/-1osbdi0jpuQ/TbhHeC4vAoI/AAAAAAAALOM/JLD012Wn-4o/s1600/tritonsub.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ia vezi aici: http://www.huffingto..._n_3623331.html

probabil e vorba de fibra de sticla nu cunosc parametrii tehnici stiu doar ca am vazut un loc de productie unde se faceau hoover-uri si semisubmergibile (similare cu cel din poza doar ca asta e full submergibil) si mirosea a plastic de te dadea jos se lucra cu rasini multe piese erau facute dintr-un material polimeric.

Edited by chinaman, 16 October 2013 - 18:01.


#17
bartosl

bartosl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 28.10.2009
ok ,trebuie schite sau model pt.informatii vizuale,volumetrice,dimensiuni metrice,dupa care se trece la executarea matritei.
Exetarea matritei:
1)dupa model prin copiere -reduce timpul de executie si costuri(nu se mai face macheta pt. copiere,nu se mai face pozitivul matritei,se castiga cel putin30 zile din proect).Costuri estimate depinde,conditiile in care va lucra BATISCAFU-presiune,corosivitate ,etanseitate.Am sa ma interesez pana la ce presiune rezista  rasna poliesterica(care este mai ieftina),daca nu ,se va folosi fibra carbon(mai scumpa+ trebuie tratare termica la cel putin 200grade ,material foarte rezistent ,se folosec la constructia de rachete)-sau kevlar.Timpul de executiie estimativ dupa imagini ar fii de 2-3 luni,mentionez ca dupa prima matrita tipul se reduce la jumatate,pt a-2;a-3 sa...mai departe , productie serie.Pretul estimativ ar fii intre 2000-2500 euro,numai carcasa fara cupola . Cupola sar face mai groasa din rasini transparente cum ar fii din familia EPOXI.volumetrica

  2)fara model :pretul creste cu estimativ cu 500 euro,,pt. trebuie executate doua matrite  ,una pozitiv alta negativ+macheta,timp estimativ 3-3,5luni

Culoare vine din picment direct in geluri,cu straturi la suprafata de 2mm grosime(acestea au o duriate mai mare decat rasini).. Iti dau un etalon ca sa calculezi singur ,cam cata rasina( se vinde la kg,15roni /kg cu tv-a cu tot).. pe 1m patrat cu grosimea de 2mm intra aproximativ 5kg RASINA+fibra de sticla(stratimat), intaritor,creme ,solutii plastic,si alte cosumabile ,smirghel,hartie adeziva ,etc.Eu spun ,ca,gosimea BATISCAFULUI,ar trebui sa fie intre 5-8mm.Butelii de balast de sub carcasa se pot si astea din fibra.
Trebuie consultat si un inginer pt.calculede de specialitate,dupa care se pot face calcule de mai precise despre pret.

Multumit,astept sa vad reactia ta .Ar scadea pretul daca as fii numai coordonator de proect.Te salut....Lucian

Edited by bartosl, 16 October 2013 - 21:30.


#18
Airbag

Airbag

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,630
  • Înscris: 10.05.2005
Is faine dar n-o sa le cumpere nimeni.E saracie mare in tara.Ca sa le vinzi in afara trebuie sa prezinti anumite garantii una din ele ar fi sa fi certificat ISO 9001,pe urma alte maruntisuri.
Da-i deocamdata cu stupurile inainte ca ai mai mult succes.

Edited by Airbag, 16 October 2013 - 21:24.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate