Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

trimitere la casa de asigurari, de la medic de familie

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
Rina21

Rina21

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 10.10.2013
Buna ziua
Sunt studenta, am sub 26 de ani si am o problema mica, care a evoluat spectaculos intr-una mare.
De ceva vreme am niste necazuri cu ochii si e cam necesar un consult la oftalmolog. Ma duc la medicul de familie pentru trimitere, care ma expediaza catre...Casa de Asigurari, pe motiv ca "daca nu iau adeverinta de la asigurari, nu-mi poate da trimitere".
Acolo mi-au cerut  adeverinta ca sunt la facultate, copie dupa diploma de bac (desi din adeverinta se cam subintelegea asta) si copie dupa buletin. Bun, am facut-o si pe-asta. M-am dus frumos azi cu toate actele si cu informatia conform careia adeverinta se elibereaza pe loc (informatie primita data trecuta), si ...surpriza! E gata abia pe data de 24.
Acum intrebarea este: tot circul asta si toate plimbarile astea sunt chiar necesare pentru o simpla trimitere la oftalmolog? Mi se pare complet absurd si as dori sa stiu daca chiar asa trebuie procedat, sau e vreun incompetent la mijloc platit degeaba care informeaza prost.

#2
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008
aham
asa merge sistemul de sanatate condus de nicolaescu
uita-te la el si o sa intelegi de ce

#3
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC