Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
aceleași contracte pentru firme ca pentru persoane fizice
Last Updated: Oct 03 2013 23:23, Started by
ban
, Oct 03 2013 12:50
·
0
#1
Posted 03 October 2013 - 12:50
Am vazut mai demult o reglementare care impunea ca firmele care ofera servicii catre populatie sa fie obligate sa ofere aceleasi servicii in aceleasi conditii si pentru firme.
Nu mai stiu daca era doar un proiect sau e in functiune. Stie cineva detalii? Multumesc! |
#2
Posted 03 October 2013 - 13:26
Nu am auzit sa existe o astfel de lege si nici nu cred ca ar fi posibila pentru ca firmele au, in mod normal, nevoi diferite fata de persoanele fizice. O detaliere a genului de servicii care te intereseaza ar fi utila.
|
#3
Posted 03 October 2013 - 17:06
Pai contractele nu sunt obligatorii, deci asta cu nevoile nu are sens, clientul stabileste pe care serviciu şi-l doreste.
Am citit despre asta acum vreun an-doi. Ma gandesc la serviciile de telefonie si internet. |
#4
Posted 03 October 2013 - 17:51
Nu cred. De exemplu RDS-u nu ofera acelasi tip de abonament (persoana fizica) si pt persoana juridica. Mi-au zis ca nu si cu asta basta, daca nu imi convine sa merg la altcineva
|
#5
Posted 03 October 2013 - 22:14
Da, stiu ca la RDS e asa. Totusi am sperat ca pe aria de drept sa fie cineva care sa stie despre reglementarea asta, despre care sigur am citit. Ce nu stiu e daca era proiect sau era functionala.
|
#6
Posted 03 October 2013 - 22:16
#7
Posted 03 October 2013 - 22:38
Tu faci posturi? Cred ca am zis destul de clar:
Quote firmele care ofera servicii catre populatie sa fie obligate sa ofere aceleasi servicii in aceleasi conditii si pentru firme |
#8
Posted 03 October 2013 - 22:49
Asa cum spuneam mai sus, nevoile firmelor nu sunt aceleasi cu cele ale populatiei. Stiu ce te doare: abonamentele nelimitate adresabile doar persoanelor fizice. Pai nu se poate pentru ca o firma de callcenter foloseste telefonul 23 ore din 24, 7 zile pe saptamana pe cand o persoana fizica nu va reusi asta niciodata.
Ar exista posibilitati sa ocolesti acest neajuns dar cine detine informatia are de platit telefonul. |
#9
Posted 03 October 2013 - 23:23
Deci eu chiar am citit despre ce am povestit mai sus si am o memorie foarte proasta, in sensul ca uit, dar nu in sensul ca imi aduc aminte lucruri care nu s-au intamplat.
De asta apelez aici la memoria colectiva. (nu vreau un abonament de telefon nelimitat, ci chestii mai ieftine, potrivite unei firme foarte mici) mersi! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users