Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

Opel Astra H 1.7CDTI

- - - - -
  • Please log in to reply
127 replies to this topic

#1
cosminnnn

cosminnnn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 07.04.2008
Jurnal Opel Astra H 1.7CDTI


Salut, a trecut ceva pana m-am decis sa fac si eu un jurnal. Este vorba de un Astra H, 1.7 CDTI, 101 CP, 2005 , achizitionata din Italia.

Este prima mea masina si greu i-am gasit defecte pana acum Posted Image) am mai condus o Skoda Octavia si Megane, ambele diesel ( scoala de soferi ) si cand am urcat in Opel am zis ca sunt intr-o benzinara.

Ca dotari e aproape full , scaune partial din piele , cotiera, oglinzi electrice, clima automata, trapa panoramica ( rar intalnit pe sosele din cate am vazut ) , BC , ABS,ESP etc...


Plusuri: antifonare buna, boxe excelente , cosum mic - drum pe e85 , 450 km media a fost de 4.4%, aspect etc

Minusuri: nu am o mufa pt. stick, doar radio si cd Posted Image

Pana acu i-am schimbat:

- bieletele ( troncanea ) ,
- ventilator habitaclu ,
- schimbul de ulei, filtre , freon .

Probleme: la geamul  de la sofer mai trebuie mesterit, cand mai are 6 cm parca il tine ceva si cateodata mai scartaie.


Poze:

Attached Files


Edited by cosminnnn, 29 August 2013 - 20:44.


#2
masni

masni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 25.10.2010
cum ti-e si norocul.e masina SH,asa ca te poti astepta la numeroase surprize.nu-i timpul trecut.dar repet.norocul si stapanul stabilesc viata masinii.Cum e turcul ,si pistolul"

#3
cephalophodes

cephalophodes

    .★☆ ★☆ ★☆ ★☆.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,493
  • Înscris: 22.09.2011
sunt bune la consum.....dar la viteza, peste 140-150 km/h sa nu te astepti...

am uitat sa precizez...nu-mi place bordul de nicio culoare....si materialul pare unul ieftin....

Edited by cephalophodes, 29 August 2013 - 20:36.


#4
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
Sa te bucuri de ea. Plafonul ala panoramic este maxim .
Care este codul motor ?

Edited by mihai!, 29 August 2013 - 20:40.


#5
cosminnnn

cosminnnn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 07.04.2008

 cephalophodes, on 29 august 2013 - 20:38, said:

sunt bune la consum.....dar la viteza, peste 140-150 km/h sa nu te astepti...

am uitat sa precizez...nu-mi place bordul de nicio culoare....si materialul pare unul ieftin....


Fiind incepator nici nu ma arunc la vitezele alea. I-am dat maxim 140.

masni - corect, sper sa ma ocoleasca problemele. pana acum au fost minore, masina a fost intretinuta, masina de familist, cu copil ( de asta a si vandut-o , a mai aparut un copil si a cumparat alta mai mare ).


Mihai - Z17DTH la acesta te referi? Multumesc !

Pana acu am facut cu ea aproximativ 2500 km.

Edited by cosminnnn, 29 August 2013 - 20:42.


#6
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006

 cosminnnn, on 29 august 2013 - 20:41, said:

Mihai - Z17DTH la acesta te referi?
Dap.
Da-i in gura fara mila!  Dupa ce se incalzeste motorul nu schimbi sub 3.000 .

O sa-ti urmaresc cu interes jurnalul .Am si eu acelasi motor pe Meriva.

Edited by mihai!, 29 August 2013 - 20:47.


#7
cosminnnn

cosminnnn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 07.04.2008

 mihai!, on 29 august 2013 - 20:46, said:

Dap.
Da-i in gura fara mila!  Dupa ce se incalzeste motorul nu schimbi sub 3.000 .



Stiu regula :)) m-am documentat inainte sa aleg masina / motorul .

#8
nicusan75

nicusan75

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 836
  • Înscris: 21.04.2008
Sa o stapanesti sanatos si drumuri bune. Se recomanda folosirea filtrelor Purflux, Delphi s-au GM.

#9
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
Eu recomand filtre GM.
La AutoA sunt mai ieftine decat Mann.

#10
sebastyan-adryan

sebastyan-adryan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,587
  • Înscris: 10.11.2012

 cephalophodes, on 29 august 2013 - 20:38, said:

sunt bune la consum.....dar la viteza, peste 140-150 km/h sa nu te astepti...

am uitat sa precizez...nu-mi place bordul de nicio culoare....si materialul pare unul ieftin....
Merge si mai mult , nu iti fa probleme
Pentru ca e simplu si util, cu totul la indemana si fara n-spe leduri, butonase.... pare ieftin?


 mihai!, on 29 august 2013 - 20:46, said:

Dap.
Da-i in gura fara mila!  Dupa ce se incalzeste motorul nu schimbi sub 3.000 .

de ce peste 3k la schimbare de viteze?? Stiam ca la un diesel este ok sa schimbi la o turatie care dupa cadererea acceleratiei turatia sa ramana >1800rpm
Astra imi plac foarte mult cele caravan fie G,H si ma bate gandul la unul tot 1,7CDTI sau macar CDI

Edited by sebastyan-adryan, 30 August 2013 - 20:18.


#11
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006

 sebastyan-adryan, on 30 august 2013 - 20:17, said:

de ce peste 3k la schimbare de viteze?? Stiam ca la un diesel este ok sa schimbi la o turatie care dupa cadererea acceleratiei turatia sa ramana >1800rpm
De fapt este ca dupa ce schimbi sa ramana in turatia de cuplu maxim. La unele la 1900 rpm ( tdi-uiri ) la unele la 1750rpm ( 1.5 dci ) , etc, in functie de motor .
Vezi unde (la ce turatie) are cuplu maxim Z17DTH .  Posted Image

 sebastyan-adryan, on 30 august 2013 - 20:17, said:

Astra imi plac foarte mult cele caravan fie G,H si ma bate gandul la unul tot 1,7CDTI sau macar CDI
Ia CDTI , cele DTI nu ca n-ar fi bune dar reprezinta generatia veche .

Edited by mihai!, 30 August 2013 - 20:25.


#12
ryo

ryo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 12.08.2008
La partea cu antifonarea mai bine te-ai urca intr-un BMW sau Mercedes ca sa iti dai seama de antifonare.

#13
sebastyan-adryan

sebastyan-adryan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,587
  • Înscris: 10.11.2012

 ryo, on 30 august 2013 - 21:46, said:

La partea cu antifonarea mai bine te-ai urca intr-un BMW sau Mercedes ca sa iti dai seama de antifonare.
Alea is "hight class" si multi isi permit sa le cumpere, dar putini sa le intretina....asa mai bine un Astra.

Merci mihai!, nu stiam asta de motarele de 1.7

#14
ctx8ki

ctx8ki

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 06.10.2004
Foarte buna masina. Am avut si e una tot Z17DTH. Cateva precizari:
- Computerul de bord minte grav. Fa-i un calcul plin-plin. Consumul extraurban real (pe E85) va fi intre 5 si 6 %. Minimul scos de mine a fost 4.3% (pe drumuri judetene, max 100km/h).
- Verifica furtunele de la motor. Au prostul obicei sa se umfle si sa crape din senin. Daca ai vreo unul umflat schimba-l din timp.
- Alte probleme specifice: puntea de diode si releul de incarcare de la alternator, clapeta de recirculare a aerului din interior, in functie de drumurile pe care mergi s-ar putea sa schimbi ceva bielete antiruliu.

In rest o masina foarte buna si ieftin de intretinut. Sa o stapanesti sanatos!

#15
sebastyan-adryan

sebastyan-adryan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,587
  • Înscris: 10.11.2012
Dar despre motorul de 1.9 CDTI ce parere aveti ca are specificatii de putere foarte bune?

#16
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
Ala este de fapt un motor Fiat. Bun ca motor, prost ca electronica :)

 cephalophodes, on 29 august 2013 - 20:38, said:

sunt bune la consum.....dar la viteza, peste 140-150 km/h sa nu te astepti...

am uitat sa precizez...nu-mi place bordul de nicio culoare....si materialul pare unul ieftin....
Hai nu zau, merge loganul de 1.5 cu 140 (da, zici ca decolezi la viteza aia, dar merge) si nu merge o masina care in carte are viteza maxima undeva la 190 kmph?

#17
sebastyan-adryan

sebastyan-adryan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,587
  • Înscris: 10.11.2012

 DarkAngelBv, on 11 septembrie 2013 - 03:53, said:

Ala este de fapt un motor Fiat. Bun ca motor, prost ca electronica Posted Image


Hai nu zau, merge loganul de 1.5 cu 140 (da, zici ca decolezi la viteza aia, dar merge) si nu merge o masina care in carte are viteza maxima undeva la 190 kmph?

Pai stiam ca Fiat are acel 1.9JTD MultiJet foarte bun ca si fiabilitate, consum-putere, sau pe Opel nu este acest motor?

Logan stiu ca 1.4 merge 170-175(undeva intre), maxim, testat pe un drum de 3-3,5km in linie dreapta, dar la viteze mai mari face ca barca si nu mai are nici un control la directie si frane.....

#18
cosminnnn

cosminnnn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 07.04.2008
Dupa in drum lung in zona moldovei  (360 Km ) consum 4.8 , o sa revin si cu mai multe poze.
In suceava am avut si un incident neplacut, am gasit oglinda de pe partea soferului data peste cap si carcasa in fata masinii...prosti soferi in moldova !!!
M-am mirat ca se prezinta bine, nici o zgarietura , doar trebuie fixat mai bine suportu de sub oglinda.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate