Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Spania - Romania fara asigurare si fara ITP
Last Updated: Jul 23 2013 23:17, Started by
Slo
, Jul 16 2013 11:33
·
0
#1
Posted 16 July 2013 - 11:33
Furgoneta Ford Transit inmatriculata in Spania, proprietar roman cu domiciliu in Spania (eu), dar n-am mai folosit-o de ceva vreme si nu are nici asigurare si nici ITP. N-am facut niciodata drumuri internationale si cu atat mai putin spre Romania cu masina si nu stiu daca se cere pe undeva vreun fel de documetatie pe la vreo vama ceva... asigurarea ma costa 1000 euro si prefer sa evit cheltuiala asta si mai are si niste defecte de genul senzori dereglati pe la usa si nu iese apa la stergatoare sigur nu trece ITP. sa zicem ca in vreo 200€ rezolv problemele mecanice si trec ITP, dar fara asigurare va figura ca "defect usor" si trebuie remediata problema (adica asigurare) intr-un interval de timp...
Masina vreau s-o aduc s-o inmatriculez in tara. Ce-mi recomandati in legatura cu dumul?? |
#3
Posted 16 July 2013 - 11:37
Platforma.
Sunt satul de genul asta de oameni pentru care RCA/Cartea verde e ceva optional! |
#4
Posted 16 July 2013 - 11:38
o urci pe platforma , o repari, o duci la rar pe platforma , etc
|
#5
Posted 16 July 2013 - 12:22
habar nu am, dar nu credeti ca platforma o sa ma coste tot in jurul a 1000€? incerc sa evit cheltuiala asta... pai mai bine imi fac asigurare decat s-o aduc cu platforma... deci in afara de asigurare si platforma, nu exista alta metoda? de reparat o repar si trec ITP (dar nu complet pentru ca, cum am mai spus, fara asigurare o sa figureze ca "defect usor" si trebuie remediata problema), nu pot face nimic in timpul asta? Stiu sunt insistent, dar nu vreau sa par retardat, lol )
|
#6
Posted 16 July 2013 - 12:50
nu vrei sa pari....
daca legea zice ca aia si aia dar tu nu vrei nici platforma...ce dracu sa intelegem? |
#7
Posted 16 July 2013 - 13:02
Stii ceva : vindeti cazanul in Spania si cumperi altul in Romania, daca platforma nu, asigurare Nu , carte verde NU .
La teleportare este rind mare. |
#8
Posted 16 July 2013 - 13:08
Daca pe drum ai sanse sa nu fi oprit te vor opri 100% la punctul de control intre ungaria si romania.
|
#9
Posted 16 July 2013 - 13:14
Nu se poate face asigurare pe o perioada scurta gen o saptamana ?
|
#10
Posted 16 July 2013 - 13:22
In Spania se poate face asigurare pe un trimestru, de fapt se face pe un an dar exista posibilitatea sa o platesti in 3 rate, platesti numai prima rata si apoi iti vezi de ale tale. Asigurarea se anuleaza de la sine dupa ce vad aia ca nu mai platesti a 2-a rata. Cu verificarea tehnica te descurci.
Dar ce naiba are caruta aia asa de deosebit de nu vrei sa te desparti de ea? A vinzi acolo si iti iei altceva aici asa cum ti s-a mai zis. In Romania trebuie sa platesti taxa de mediu la inmatriculare care te face sa iti vinzi tot neamul, apoi asigurarile care si alea sunt scumpe, etc. |
|
#11
Posted 16 July 2013 - 13:43
pai furgoneta ta poate are si alte probleme la sistemul de directie, la frane etc de care tu nu esti constient.
de aia se face itp, pentru ca poate tie nu iti pasa ca intri cu masina in pom si ramai schilod, dar poti sa omori alte zece persoane pe drum. |
#12
Posted 16 July 2013 - 13:58
bossake, on 16 iulie 2013 - 13:08, said:
Daca pe drum ai sanse sa nu fi oprit te vor opri 100% la punctul de control intre ungaria si romania. Daca e duba, are sanse mari sa-l intrebe de sanatate prin Austria. Iar la vama dintre Romania si Ungaria il intreaba sigur, si nu ai nostrii... Iar cu ungurii nu glumesti la faze de astea. |
#13
Posted 16 July 2013 - 14:47
ba glumesti pe la 200e....sa vezi ce rad baietii..
alta solutie - radiaz-o..comanda numere de tzoll din germania online pe 7 zile si vino cu ea acasa. numerele alea au si asig daca nu ma insel...cineva mai in tema cred ca poate sa detalieze.. Edited by smoke, 16 July 2013 - 14:48. |
#14
Posted 16 July 2013 - 14:57
Ma cam indoi ca ti-ar da cineva online numere mai ales dintr-o tara in alta dar problema mai mare e ca oricum nu ai voie sa circuli fara ITP.
|
#16
Posted 16 July 2013 - 15:42
aia nu, aia nu... cum zicea si @andu2006, mai astepti vreo 300 de ani pana vine Picard cu Enterprise si o teleporteaza unde vrei
gratis, ai vazut ca in film ii ajuta pe toti |
#17
Posted 16 July 2013 - 15:45
Slo, on 16 iulie 2013 - 11:33, said:
Furgoneta Ford Transit inmatriculata in Spania, proprietar roman cu domiciliu in Spania (eu), dar n-am mai folosit-o de ceva vreme si nu are nici asigurare si nici ITP. N-am facut niciodata drumuri internationale si cu atat mai putin spre Romania cu masina si nu stiu daca se cere pe undeva vreun fel de documetatie pe la vreo vama ceva... asigurarea ma costa 1000 euro si prefer sa evit cheltuiala asta si mai are si niste defecte de genul senzori dereglati pe la usa si nu iese apa la stergatoare sigur nu trece ITP. sa zicem ca in vreo 200€ rezolv problemele mecanice si trec ITP, dar fara asigurare va figura ca "defect usor" si trebuie remediata problema (adica asigurare) intr-un interval de timp... Masina vreau s-o aduc s-o inmatriculez in tara. Ce-mi recomandati in legatura cu dumul?? iti confisca masina in spania daca te prinde. si probabil mai in toate tarile pana ajungi aici |
#18
Posted 23 July 2013 - 23:17
Eu iti recomand sa o dezmembrezi caci nu cred ca ajungi cu ea pe roti pana in Ro si vei fi nevoit sa o abandonezi pe autostrada.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users