Ceas Sebago de la magazin Rankine
Last Updated: Jul 30 2014 14:09, Started by
C0pilu
, Jun 05 2013 16:32
·
0
#1
Posted 05 June 2013 - 16:32
Am cumparat in luna martie un ceas de dama marca Sebago, de la un magazin Rankine ( www.rankine.ro ). La cateva zile, fara ca ceasul sa fie purtat, observ ca lipsesc trei pietricele decorative de pe carcasa. Ma duc la magazin, vanzatoarea ma ia la inceput cu "garantia nu acopera carcasa" dar cedeaza repede si il preia in vederea trimiterii la service. Se intoarce in cateva zile "reparat" (cu pietre lipite, cu urme de adeziv pe carcasa, fara luciul si aspectul initial) dar zic bina ca l-au facut si il ridic asa.
Formularea de pe certificat este urmatoarea: garantia nu include: -repararea partilor exterioare ale ceasului, datorate unor utilizari improprii, neglijentelor, accidentelor precum si uzurii normale a materialelor. Dupa alte cateva zile sotia observa ca a mai cazut o piatra. Ma intorc la magazin, si povestea se repeta. Pana acum am 5 intrari in service cu acceasi problema. Am solicitat returnarea banilor sau inlocuirea produsului dar am fost refuzat pe motiv ca garantia nu acopera carcasa, ca nu s-a mai intamplat asa ceva si nu are de la ce sa fie problema doar daca ceasul e lovit etc. Am vrut sa formulez o reclamatie la OPC dar de acolo am aflat ca firma nu e obligata sa returneze banii decat in cazul in care produsul sta in service mai mult de 15 zile consecutiv, ceea ce nu e cazul la mine. PS. de cand am facut poza cu certificatul de garantie, mai am o intrare in service Asa ca nu recomand nici marca (produse de o calitate indoielnica) si nici reteaua de magazine rankine datorita atitudinii si modului de tratare a clientilor. Attached Files |
#2
Posted 05 June 2013 - 16:39
Omule, tu sau sotia sunteti cei care au lovit/atins ceasul ala...de unde pana unde e magazinul de vina ?
Ei ti l-au reparat, desi nu erau obligati. Probabil ceasul ala e o porcarie, caz in care nu trebuia sa-l duci sa ti-l repare, ci sa-l returnezi ! Ai luat un produs prost si acum te plangi... |
#3
Posted 05 June 2013 - 16:46
sirgoofy, on 05 iunie 2013 - 16:39, said:
Omule, tu sau sotia sunteti cei care au lovit/atins ceasul ala...de unde pana unde e magazinul de vina ? Ei ti l-au reparat, desi nu erau obligati. Probabil ceasul ala e o porcarie, caz in care nu trebuia sa-l duci sa ti-l repare, ci sa-l returnezi ! Ai luat un produs prost si acum te plangi... Tu nu ai citit ce am scris? Primul defect a aparut fara a fi purtat. Nu a fost lovit. Nu are nici macar o zgarietura. Si sunt obligati sa il repare pentru ca nu a fost "utilizat impropriu". Edited by C0pilu, 05 June 2013 - 16:48. |
#4
Posted 05 June 2013 - 16:49
Deci acele pietricele au "decis" singure sa plece...am inteles
Chiar tu ai scris: Quote Formularea de pe certificat este urmatoarea: garantia nu include: -repararea partilor exterioare ale ceasului, datorate unor utilizari improprii, neglijentelor, accidentelor precum si uzurii normale a materialelor. Edited by sirgoofy, 05 June 2013 - 16:56. |
#5
Posted 05 June 2013 - 18:00
De curiozitate, cat ai dat pe minunatia aia de ceas elveto-nipono-chinoise?
Edited by lawrence38, 05 June 2013 - 18:01. |
#6
Posted 05 June 2013 - 18:06
sirgoofy, on 05 iunie 2013 - 16:49, said:
Deci acele pietricele au "decis" singure sa plece...am inteles Probabil ceasul ala e o porcarie, Trebuia sa il tin doar in cutie. Cred ca nu aveam voie sa il ating. Si contactul cu hainele sigur nu a fost luat in calcul de fabricant deci e utilizare improprie. Porcarie sau nu, stiu ca nu e Rolex sa il las mostenire la nepoti, dar nici din piata nu e luat la 20 RON ca sa nu am nici o pretentie. Tocmai de asta l-am luat dintr-un magazin. lawrence38, on 05 iunie 2013 - 18:00, said:
De curiozitate, cat ai dat pe minunatia aia de ceas elveto-nipono-chinoise? 230 ron. Da, stiu ca nu e un o marca de vis. L-am ales strict pentru design. Si la banii astia ma asteptam sa tina, macar cat are garantie. |
#7
Posted 05 June 2013 - 18:25
C0pilu, on 05 iunie 2013 - 18:06, said: Trebuia sa il tin doar in cutie. Cred ca nu aveam voie sa il ating. Si contactul cu hainele sigur nu a fost luat in calcul de fabricant deci e utilizare improprie. Porcarie sau nu, stiu ca nu e Rolex sa il las mostenire la nepoti, dar nici din piata nu e luat la 20 RON ca sa nu am nici o pretentie. Tocmai de asta l-am luat dintr-un magazin. 230 ron. Da, stiu ca nu e un o marca de vis. L-am ales strict pentru design. Si la banii astia ma asteptam sa tina, macar cat are garantie. Naspa .... Desi nu imi plac de nicio culoare, in cazul asta daca vroiai sa iei ceva "fashion-ish" , te incadrai la un swatch probabil ... Incearca sa-i fortezi sa-ti returneze banii, OPC , alea-alea Edited by lawrence38, 05 June 2013 - 18:29. |
#8
Posted 30 July 2014 - 14:09
Revin cu un update la situatie: la ultima tirmitere in service, am facut si o reclamatie la opc. In final s-a acceptat inlocuirea cu alt model, cu care nu mai este nici o problema.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users