Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De la un proiect in Python la un ...

Chestie ciudata

De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!
 Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac
 Sfat achizitie bicicleta oras

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...
 Configuratie PC

Mufa TV

PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u
 

Anulare rezervare in Thassos , Grecia!

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
dumymyky

dumymyky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 02.12.2007
A fost careva nevoit sa anuleze o rezervare in thassos pt care daduse si avans? Concret...am facut rezervare prin ianuarie,am trimis 80 eur avans iar acum nu mai pot merge :-( i-am dat mail grecului cu o luna inainte de sejur si i-am explicat situatia dar au trecut 5zile si nu am primit nici un raspuns.credeti ca am sanse sa primesc macar o parte din bani inapoi?


#2
demential

demential

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 15.02.2008
pai asta este si scopul avansului ... sa isi reduca pierderea in cazul in care nu mai poti merge :)
din punctul meu de vedere ai 2 variante :
1) astepti sa vezi ce iti raspunde, probabil ca nu iti da banii
2) cauti pe cineva interesat sa preia rezervarea, sa iti dea banii de avans inapoi si sa ocupe spatiul ramas liber. dar trebuie sa il anunti pe proprietar lucrul asta.

#3
dumymyky

dumymyky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 02.12.2007

View Postdemential, on 31 mai 2013 - 18:13, said:

pai asta este si scopul avansului ... sa isi reduca pierderea in cazul in care nu mai poti merge Posted Image
din punctul meu de vedere ai 2 variante :
1) astepti sa vezi ce iti raspunde, probabil ca nu iti da banii
2) cauti pe cineva interesat sa preia rezervarea, sa iti dea banii de avans inapoi si sa ocupe spatiul ramas liber. dar trebuie sa il anunti pe proprietar lucrul asta.
Daca faci rezervare prin agentie sau pe booking si renunti cu 30 zile inainte in primul caz te penalizeaza cu 20% iar in al doilea caz nu pierzi nimic. Mi s-ar parea normal ca si in cazul meu sa recuperez macar o parte din bani.
multumesc oricum de raspuns

#4
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,622
  • Înscris: 12.12.2006
Pai tu nu ai achitat integral ci ai dat un avans. Tocmai asta e definitia avansului in cazul oricarei tranzactii, il pierzi daca nu se mai face tranzactia din cauza ta. Proprietarul ar trebui sa fie extrem de generos ca sa-ti inapoieze banii.

La booking difera conditiile in functie de locul de cazare.

Edited by mdt, 01 June 2013 - 07:59.


#5
April26

April26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 11.05.2009

View Postdumymyky, on 31 mai 2013 - 17:30, said:

A fost careva nevoit sa anuleze o rezervare in thassos pt care daduse si avans? Concret...am facut rezervare prin ianuarie,am trimis 80 eur avans iar acum nu mai pot merge :-( i-am dat mail grecului cu o luna inainte de sejur si i-am explicat situatia dar au trecut 5zile si nu am primit nici un raspuns.credeti ca am sanse sa primesc macar o parte din bani inapoi?

Inainte sa fac rezervarea, (in decembrie, pentru vara asta, in Corfu), am solicitat conditiile de rambursare a avansului. Uite cum am intrebat si cum mi-au raspuns:

- Since the deposit is 30%, what happens if we should cancelled? Until when is free cancellation?

- We do understand that due to unforeseen circumstances, sometimes cancellations must be made; these must be received in writing.
Regrettably charges must be made as follows:
· Up to 6 weeks prior to arrival no loss of deposit.
· 6 weeks prior to arrival 40%
· 4 weeks prior to arrival 60%
· 3 weeks prior to arrival 80%
· 2 weeks prior to arrival 100%
You should always check to see if your reason for cancelling is covered by your holiday insurance.

Edited by April26, 01 June 2013 - 08:23.


#6
dumymyky

dumymyky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 02.12.2007

View PostApril26, on 01 iunie 2013 - 08:19, said:

Inainte sa fac rezervarea, (in decembrie, pentru vara asta, in Corfu), am solicitat conditiile de rambursare a avansului. Uite cum am intrebat si cum mi-au raspuns:

- Since the deposit is 30%, what happens if we should cancelled? Until when is free cancellation?

- We do understand that due to unforeseen circumstances, sometimes cancellations must be made; these must be received in writing.
Regrettably charges must be made as follows:
· Up to 6 weeks prior to arrival no loss of deposit.
· 6 weeks prior to arrival 40%
· 4 weeks prior to arrival 60%
· 3 weeks prior to arrival 80%
· 2 weeks prior to arrival 100%
You should always check to see if your reason for cancelling is covered by your holiday insurance.


M-am resemnat. a trecut mai bine de o saptamana si nu am primit nici un raspuns din partea lor. eu i-am anuntat cu 5 saptamani inainte. deci teoretic as fi putut primi ceva inapoi.
oricum mi se pare foarte urat din partea lor sa nu raspunda. macar dadeau un reply si ziceau ca nu se poate. cel putin asa vad eu un business. ma gandesc ca acel client poate posta comentarii negative pe diverse site-uri si s-a dus pe apa sambetei afacerea mea Posted Image

Edited by dumymyky, 03 June 2013 - 16:17.


#7
adi_ab

adi_ab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,076
  • Înscris: 19.11.2008
De ce nu ai incercat sa le dai si un telefon sa vezi ce iti spun .

#8
April26

April26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 11.05.2009

View Postdumymyky, on 03 iunie 2013 - 16:16, said:

M-am resemnat. a trecut mai bine de o saptamana si nu am primit nici un raspuns din partea lor. eu i-am anuntat cu 5 saptamani inainte. deci teoretic as fi putut primi ceva inapoi.
oricum mi se pare foarte urat din partea lor sa nu raspunda. macar dadeau un reply si ziceau ca nu se poate. cel putin asa vad eu un business. ma gandesc ca acel client poate posta comentarii negative pe diverse site-uri si s-a dus pe apa sambetei afacerea mea Posted Image

Sa calculam:
ai trimis 80 euro; plus ca te-a costat trimisul (15 Euro?)
daca ar fi sa-ti inapoieze 40%
ar fi 32 euro
minus 15 euro trimisul
ai primi 17 euro

#9
roana71

roana71

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 25.06.2007
Anul trecut am facut rezervare in Halkidiki, Vourvourou, la House Emi pe la inceput de februarie ptr jumatatea lui august. Trimisesem 150 eur + 16 eur comision western union. Cu 3 saptamani inainte sa plecam fii-miu a cazut si si-a fracturat mana, undeva aproape de umar, a fost bagat in ghips de la brau in sus. I-am trimis mail si i-am explicat ca nu mai putem ajunge, nu ma gandeam ca mai vad ceva inapoi.  Surpriza am avut-o cand am primit raspuns : imi explica faptul ca imi opreste o noapte de cazare ( 65 euro ar fi insemnat) ptr ca am anuntat cu mai putin de o luna inainte si ca imi va trimite inapoi restul. Ok....i-am multumit ptr intelegere, oricum nu ma asteptam sa mai vad ceva inapoi. Cand mi-a trimis banii...tot prin WU...mi-a trimis 100 eur , deci nici macar banii pe o noapte de cazare nu-i oprise, plus ca platise si comision .

In cazul tau....e nesimtit...macar un raspuns iti putea da. Banii inapoi pe toti nu cred ca-ti dadea careva, dar macar un mail acolo...
Chiar daca pleaca altcineva in locul tau e mai complicat ca tu deja l-ai anuntat ca nu te mai duci....daca l-a durut mana sa-ti dea un raspuns ma indoiesc sa fie de acord sa mearga altcineva in locul tau....iar daca-i o cazare avantajoasa intr-o perioada buna,,,probabil ca el deja a gasit pe altcineva.

#10
AdrianHH

AdrianHH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,375
  • Înscris: 23.04.2007

View PostApril26, on 03 iunie 2013 - 16:59, said:


Sa calculam:
ai trimis 80 euro; plus ca te-a costat trimisul (15 Euro?)
daca ar fi sa-ti inapoieze 40%
ar fi 32 euro
minus 15 euro trimisul
ai primi 17 euro
La WU la 100E comisionul e de 9E.La 80,probabil vreo 8...ceva de genul.Comisionul ala de 8-9Euro tot tu il platesti,deci la el ajung 100 sau 80,in cazul tau.
Daca ii depune pe toti 80,la tine voi ajunge ~72.Deci de la80+8 ramai cu 72.Nu ar fi mare paguba la o adica.
Sincer,avans/"deposit" asta inseamna.Ca omul sa iti tina locul pt tine(ca nu e hotel de 100 camere) dar sa iti restituie banii aia cand ajungi,practic platind doar diferenta.
Daca proprietarul e binevoitor si cam stie ca isi va gasi client pt camera ta,probabil ca iti restituie banii,grecii in general sunt oameni intelegatori.In Ro e eveniment sa primesti ceva inapoi.
Daca stie ca in perioada aia de obicei nu are toate camerele ocupate si nu e mare cerere,interesul lui e macar sa ramana cu depozitul.
In cazul asta intr-adevar,un mail,ceva ar putea trimite cu "I'm sorry...blablabla".
Ca idee..am fost cazat in locuri unde am apucat sa vad acea cazare plina ochi si locuri unde la jumatatea lui iulie(adica in sezon) erau 4 camere din 12 ocupate in saptamana in care am stat.

#11
andurs

andurs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 29.05.2008
Uite de-asta prefer eu sa lucrez cu booking si imi aleg locatiile unde pot sa anulez fara niciun cost pana cu cel mult 15-20 zile inainte.
Anul trecut trebuia sa ajung in Turcia, cu o luna inainte de plecare a fost nevoita sotia mea sa faca o artroscopie la genunchi. Am anulat frumusel toate rezervarile (aveam vreo 3 facute, ne propusesem sa calatorim putin) si asta a fost. N-am pierdut nimic, eram in termenul stabilit pentru "free cancellation".
Anul asta pe 6 iulie ar trebui sa fiu si eu in Thassos, am rezervare, dar deocamdata sunt doar, sa zic,  80% sigur ca merg. Pana pe 28 iunie pot anula fara niciun cost, pana pe 6 iulie ma costa 30 eur, iar daca nu ma prezint 90 eur. Asa ca mai am inca timp sa ma hotarasc.

#12
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,853
  • Înscris: 04.07.2010

View Postandurs, on 07 iunie 2013 - 14:00, said:

Uite de-asta prefer eu sa lucrez cu booking si imi aleg locatiile unde pot sa anulez fara niciun cost pana cu cel mult 15-20 zile inainte ...

Subscriu, de-a lungul timpului am făcut prin booking.com 21 de rezervări "free cancellation", plus două "non refundable".
Însă totdeauna m-am prezentat la cazare. Consider că aşa e corect. Fac rezervarea "free cancellation" doar pentru orice eventualitate (cazuri de forţă majoră), pentru a sta liniştit că nu am plătit nimic în avans şi nu voi pierde nici un ban.
Nu pot fi absolut deloc de acord cu practica de a face mai multe rezervări pentru ca apoi să mă hotărăsc unde stau şi să renunţ la celelalte rezervări. Mi se pare lipsă de respect faţă de cei care încearcă să facă ulterior rezervări şi găsesc hotelul ocupat complet. Mi s-a întâmplat să găsesc hoteluri ocupate complet, şi mi-ar fi plăcut să stau acolo. Şi sunt sigur că aveau camere libere, dar unii egoişti probabil rezervaseră ca să aibă pe urmă de unde să anuleze. Iar să stau cu sufletul la gură că poate renunţă careva la rezervare cu o lună înainte de termen, nu e o soluţie, e stress. Probabil d-aia unele hoteluri au început deja să blocheze pe card nişte bani, chiar dacă rezervarea este "free cancellation", ca să descurajeze rezervările multiple.

Vreau să îndemn pe toată lumea să rezerve strict ce are nevoie, şi nimic în plus. Şi să se prezinte la cazare, nu să anuleze rezervarea. Poate aşa vom fi şi noi, românii, mai bine văzuţi, şi nu vom mai fi luaţi drept şmecheri şi trataţi cu suspiciune. Eu sunt mândru că mă comport onorabil şi nu am anulat niciodată o rezervare.


Sănătate şi toate cele bune !

Edited by OvidiuNS, 07 June 2013 - 16:42.


#13
radurobertin

radurobertin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,077
  • Înscris: 11.06.2009

View PostOvidiuNS, on 07 iunie 2013 - 16:40, said:

Subscriu, de-a lungul timpului am făcut prin booking.com 21 de rezervări "free cancellation", plus două "non refundable".
Însă totdeauna m-am prezentat la cazare. Consider că aşa e corect. Fac rezervarea "free cancellation" doar pentru orice eventualitate (cazuri de forţă majoră), pentru a sta liniştit că nu am plătit nimic în avans şi nu voi pierde nici un ban.
Nu pot fi absolut deloc de acord cu practica de a face mai multe rezervări pentru ca apoi să mă hotărăsc unde stau şi să renunţ la celelalte rezervări. Mi se pare lipsă de respect faţă de cei care încearcă să facă ulterior rezervări şi găsesc hotelul ocupat complet. Mi s-a întâmplat să găsesc hoteluri ocupate complet, şi mi-ar fi plăcut să stau acolo. Şi sunt sigur că aveau camere libere, dar unii egoişti probabil rezervaseră ca să aibă pe urmă de unde să anuleze. Iar să stau cu sufletul la gură că poate renunţă careva la rezervare cu o lună înainte de termen, nu e o soluţie, e stress. Probabil d-aia unele hoteluri au început deja să blocheze pe card nişte bani, chiar dacă rezervarea este "free cancellation", ca să descurajeze rezervările multiple.

Vreau să îndemn pe toată lumea să rezerve strict ce are nevoie, şi nimic în plus. Şi să se prezinte la cazare, nu să anuleze rezervarea. Poate aşa vom fi şi noi, românii, mai bine văzuţi, şi nu vom mai fi luaţi drept şmecheri şi trataţi cu suspiciune. Eu sunt mândru că mă comport onorabil şi nu am anulat niciodată o rezervare.


Sănătate şi toate cele bune !

Ai perfecta dreptate.Asa ne gasim noi romanii intotdeauna sa folosim smecheria noastra traditionala.Facem 4-5 rezervari,ca nu costa nimic,si ne hotaram dupa aceea daca mergem sau nu.Si ne mai miram dupa aia ca se uita strainii la noi ca niste maimute primitive.Si eu am facut cateva rezervari prin booking.com sau venere.com si intotdeauna m-am prezentat.E de inteles ca se poate intampla ceva si nu mai poti merge,dar de aici pana la a face 4-5 rezervari,ca sa ai de unde alege e cale lunga.

#14
andurs

andurs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 29.05.2008
Nu stiu daca s-a inteles corect, am anulat 3 rezervari care nu se suprapuneau, erau una in continuarea celeilalte, avand de gand sa nu stam in aceeasi locatie tot concediul. A fost prima data cand am anulat in vreo 5-6 ani de cand merg in concediu doar cu booking. Asa a fost sa fie, operatia la genunchi a sotiei trebuia facuta si n-am avut ce face.
Oricum, prefer sa am confortul asta psihic ca se poate anula fara probleme in caz de vreo urgenta.

Edited by andurs, 08 June 2013 - 17:37.


#15
OvidiuNS

OvidiuNS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,853
  • Înscris: 04.07.2010

View Postandurs, on 08 iunie 2013 - 17:36, said:

Nu stiu daca s-a inteles corect, am anulat 3 rezervari care nu se suprapuneau, erau una in continuarea celeilalte, avand de gand sa nu stam in aceeasi locatie tot concediul. A fost prima data cand am anulat in vreo 5-6 ani de cand merg in concediu doar cu booking ...

Păi spune, domnule, aşa ... exprimarea a fost cam ambiguă.
În cazul ăsta ... jos pălăria ! Şi scuzele mele, din grabă am înţeles eu greşit (mai ales că acum câteva zile tocmai mă dezamăgise un amic exact pe aceeaşi temă).
Iar pentru anul ăsta, fă tot posibilu' să onorezi rezervarea din Thassos.

Sănătate şi scuze încă o dată !

#16
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

View Postdumymyky, on 03 iunie 2013 - 16:16, said:

ma gandesc ca acel client poate posta comentarii negative pe diverse site-uri si s-a dus pe apa sambetei afacerea mea Posted Image

si cam ce comentarii negative "de buna credinta" te gandesti tu sa postezi?.....omul s-a comportat corect din ce spui tu

View PostOvidiuNS, on 07 iunie 2013 - 16:40, said:

Consider că aşa e corect. Fac rezervarea "free cancellation" doar pentru orice eventualitate (cazuri de forţă majoră), pentru a sta liniştit că nu am plătit nimic în avans şi nu voi pierde nici un ban.
.....
Vreau să îndemn pe toată lumea să rezerve strict ce are nevoie, şi nimic în plus. Şi să se prezinte la cazare, nu să anuleze rezervarea. Poate aşa vom fi şi noi, românii, mai bine văzuţi, şi nu vom mai fi luaţi drept şmecheri şi trataţi cu suspiciune. Eu sunt mândru că mă comport onorabil şi nu am anulat niciodată o rezervare.


Sănătate şi toate cele bune !

Pai daca in conditiile rezervari scrie ca poti anula atunci de ce nu-i corect sa anulezi? afacerea e afacere trebuie respectatii termenii, nu implica acte de filantropie....eu folosesc aproape exclusiv booking.com....de exemplu am rezervat acum cateva luni o camera la un hotel pentru care trebuia sa platesc vre-o 70 de euro...apoi m-am razgadint am anulat si am rezervat o suita la acelasi hotel pentru care trebuia sa mai adaug vre-o 25 de euro.....apoi am gasit o oferta chiar in "poarta" aeroportului care ma interesa si mai scumpa dar si conditii mai bune....crezi ca am avut vre-o problema sa schimb din nou? Posted Image ....nu am incalcat absolut nici o regula

...imi aduc aminte de berbecul ala din Amoudia care mi-a dat probabil cea mai proasta camera la minunatul lui hotel pe motiv ca am schimbat rezervarea....cand l-am intrebat daca accepta Visa mi-a zis ca singurul lucru important este "sa aiba bani pe el" Posted Image ....

#17
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,742
  • Înscris: 26.08.2008

View PostOctavian_SK, on 09 iunie 2013 - 18:26, said:

Pai daca in conditiile rezervari scrie ca poti anula atunci de ce nu-i corect sa anulezi?  
Ovidiu spunea in citat: "Vreau să îndemn pe toată lumea să rezerve strict ce are nevoie, şi nimic în plus."
Adica fara aberatii comportamentale.
Nu zice nimeni ca nu este corect sa folosesti aceasta optiune, ideea este ca se pot bloca aiurea locuri multe in situatia in care doar cativa descreierati folosesc asta fara discernamant.

In 2010, o janghina de "amic" caruia ii prezentasem cateva variante de cazare tocmai asta a facut, a blocat prin rezervari aiurea o multime de locuri stiind foarte bine [EL] ca nu va merge nicicum in Grecia sau in alta tara in acea vara. Asa m-am trezit brusc ca dispar locurile care pana nu cu mult timp inainte fusesera libere la vreo doua capacitati de cazare, a trebuit sa ma reorientez ... pana sa marturiseasca chiar el ce facuse...
Partea buna  Posted Image   este ca anul urmator nu a mai putut rezerva free cancelation pe Booking in Bulgaria, inteleg ca era pe un fel de "lista neagra".

Sa ne intelegem, si eu am anulat anul trecut din cauza fortuita, probleme de sanatate in echipa care trebuia sa facem calatoria. A fost o situatie extrema, am anulat in ultimul moment, cand era clar ca nu vom putea face deplasarea decat cu mari riscuri.

Edited by BlueKing-69, 09 June 2013 - 20:18.


#18
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

View PostBlueKing-69, on 09 iunie 2013 - 20:16, said:

si eu am anulat anul trecut din cauza fortuita, probleme de sanatate in echipa care trebuia sa facem calatoria.
scuze de off topic da numai "fortuita" nu a fost cauza....

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate