Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

FileZilla FTP Server

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
Kaxig

Kaxig

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 28.05.2013
Buna ziua!


Sunt user nou nout, incepator in ale calculatoarelor si am o problema. Mare! Se lasa cu par alb si probabil in curand o sa ma trezesc in sudori reci, urland isteric "FTP server"Posted Image
Incerc de o saptamana sa creez un server pe calculatorul de la serviciu ( Windows 7) si pe cel de acasa (Windows 8). Merge bine pana la un punct, adica dupa ce am deschis port 21, dezactivat Firewall-ul, etc. Insa daca reactivez Firewall-ul, se duce dracului toata mantocaria.
Nu mai pot, sunt la capatul puterilor, am cautat pe tot www, am citit tone de formumuri, vazut 84634584875458 tutoriale, ceva nu merge.
Mentionez ca asta e parte a unui curs "de specializare" in IT. Chestii de baza, dar e musai sa instalez chestia asta ON MY OWN!
Help anybody? Everybody?Posted Image

#2
BMW

BMW

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 504
  • Înscris: 25.09.2005
Te uiti in setarile ftp serverului ce porturi foloseste la Passive mode settings apoi in firewall permiti in/out porturile: 21 si cele de la passive mode settings. Daca ai router faci forward si acolo pe aceleasi porturi.
PS: nu uita sa-l securizezi, sa nu te trezesti ca oferi spatiu de stocare/share free Posted Image

Edited by BMW, 28 May 2013 - 13:38.


#3
Kaxig

Kaxig

    New Member

  • Grup: Members