webgl?
Last Updated: Oct 03 2013 13:52, Started by
Nemesis-
, May 13 2013 02:41
·
0
#1
Posted 13 May 2013 - 02:41
ce parere aveti despre aceasta tehnologie? credeti k are un viitor? din asta mai apropiat
se merita sa inveti asa cv, in loc de ..sa zicem PHP? exemple: http://threejs.org Edited by Nemesis-, 13 May 2013 - 02:41. |
#2
Posted 13 May 2013 - 04:38
Nemesis-, on 13 mai 2013 - 02:41, said:
in loc de ..sa zicem PHP? In teorie e necesar WebGL, nu cred ca mai vrea nimeni tot felul de plugin-uri instalate la client ci sa sa aiba browserul totul. Doar ca pana acum producatorii de browsere s-au miscat greu (si mai au de batut pasul pe loc pana toti accepta un standard, MS refuza - au DirectX expus prin tot felul de tehnologii .NET, Oracle propune JavaFX ce lucreaza cu 3D etc.) in comparatie cu tertii (de ex. Adobe). Eu nu as folosi 3D via browser (acum) ! Au de lucru la masina Javascript sa o faca performanta (si erau incepute niste proiecte pe aceasta tema). Edited by neagu_laurentiu, 13 May 2013 - 04:57. |
#3
Posted 13 May 2013 - 09:14
#4
Posted 13 May 2013 - 10:00
De la cineva "de nota 10" am pretentii: http://forum.softped.../#entry11720819
Edited by neagu_laurentiu, 13 May 2013 - 10:04. |
#5
Posted 13 May 2013 - 13:36
stiu f bine k`s lucruri diferite. vroiam sa stiu doar daca se merita sa inveti cum sa construiesti aplicatii folosind webgl, vs orice altceva. PHP-ul era doar un exemplu.
credeti ca vor fi platite bine aceste aplicatii? developeri PHP sunt multi si destul de prost platiti din cauza asta. Developeri js/webgl nu-s, si poate ca de aia ar fi mai cautati. dar nush daca lumea cauta animatii de astea |
#6
Posted 13 May 2013 - 14:10
Nemesis-, on 13 mai 2013 - 13:36, said:
stiu f bine k`s lucruri diferite. vroiam sa stiu doar daca se merita sa inveti cum sa construiesti aplicatii folosind webgl, vs orice altceva. PHP-ul era doar un exemplu. credeti ca vor fi platite bine aceste aplicatii? developeri PHP sunt multi si destul de prost platiti din cauza asta. Developeri js/webgl nu-s, si poate ca de aia ar fi mai cautati. dar nush daca lumea cauta animatii de astea Majoritatea developerilor din PHP sunt praf, e si normal sa fie platiti pe masura. Un programator bun ar trebui sa aiba in portofoliu C si java sau c#. Programatorii care vin doar cu PHP nu sunt programatori, si aici ma refer la server-side. Cat despre js pentru server-side, am o retinere in privinta asta.. |
#7
Posted 13 May 2013 - 14:36
#8
Posted 13 May 2013 - 14:57
#9
Posted 13 May 2013 - 15:03
#10
Posted 13 May 2013 - 18:49
neagu_laurentiu, on 13 mai 2013 - 04:38, said:
[...]Au de lucru la masina Javascript sa o faca performanta (si erau incepute niste proiecte pe aceasta tema). La ce e bun WebGL? Pai, conform cofondatorului Mozilla, Brendan Eich, la ORBX.js, a downloadable HD codec |
|
#11
Posted 13 May 2013 - 18:57
shiva, on 13 mai 2013 - 18:49, said:
S-a facut deja. Dar chestiunea va fi completa cand browserul integreaza un astfel de proiect. Edited by neagu_laurentiu, 13 May 2013 - 18:58. |
#12
Posted 07 July 2013 - 00:32
http://helloracer.com/webgl/
La cat de surprinzator e netul, eu zic ca nu e nevoie decat de cateva jocuri comerciale pe web care sa impinga din spate si sa dea avant tehnologiei, de altfel plina de potential, care, la un moment dat, se va transforma intr-un trend, gen: "bah frate dc nu joci ma in browser si stai sa descarci alea mah?". Dovada? Link-ul de mai sus. Cazuri reale? Facebook. Edited by Andrey77, 07 July 2013 - 00:36. |
#13
Posted 23 September 2013 - 09:54
Ce poate face Javascript si webGl: Artillery's HTML5 Browser Gaming Console Platform
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NiCy5igO9-I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#14
Posted 03 October 2013 - 13:25
Ceva interesant:
"My project, "Perpetual Motion Engine", has been researching and developing a GPU-accelerated software rendering engine. Now, to be clear, this is just in very early development for the moment. The point is not to draw beautiful scenes. Not yet. The point is to show what OpenGL and DirectX does and what limits are removed when you do the math directly." "Perpetual Motion Engine" has a secret: it is written in Web Standards. The functional parts of the engine are developed in Javascript, WebGL, and WebCL; a few HTML, CSS, and SVG tricks have also been snuck in. Its platform is any compatible web browser, eventually without plugins or extensions." Eventually, the platform will not matter. Once you establish an acceptable WebCL platform and the drivers stabilize, your only barrier should be raw performance. The same code should run in both a future web browser on a high-end desktop and a future mobile browser on a tablet. Javascript and OpenCL will continue to advance and optimize as time goes on. Perpetual Motion Engine should only get faster and faster." http://www.pcper.com...e-Early-Demo-Me |
#15
Posted 03 October 2013 - 13:52
Tehnologiile astea erau disponibile de mai bine de 10 ani dar se pare ca multi dezvoltatori nu le-au vazut !
Edited by neagu_laurentiu, 03 October 2013 - 13:52. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users