Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Accesorii pentru motosape/motocultoare
Last Updated: Apr 15 2024 16:36, Started by
scaiba
, Mar 08 2013 19:06
·
8
#55
Posted 26 March 2013 - 20:37
Pune scaunel cu o roata ca la D.F. cu plug in loc de freze .Dar roata incearca sa fie de daice,ma rog,ceva mai lat 150-160 mm
|
#56
Posted 26 March 2013 - 20:37
Ori faci ca @pufarin ori iei curele mai scurte si dai motorul inapoi.
Problema va fi atunci la freza , va fi aia prea grea. E ciudat , la al meu desi e cam acelasi lucru cu al tau, plugul e echilibrat. Chiar fara plug pot merge bine cu el. Grig Edited by Ion_Bumbu, 26 March 2013 - 20:39. |
#57
Posted 26 March 2013 - 20:57
@vasilica
ca sa pot raspunde la intrebarea ta, eu am dat fuguta in gradina si am scos din parcul auto o roata confectionata de mine pentru, taman operatiunea de arat cu motocultorul. Tot ceea ce urmeaza este valabil pentru un monoax, echipat cu diesel de 8 cai. Presupun ca din asta ai si tu asa ca urmeaza detalii: - din experienta mea iti spun ca, pentru arat cu motocultorul, ai nevoie de astfel de roti daca vorbim de un sol mai greu.Intr-un astfel de sol rotile cu anvelopa patineaza. - daca discutam despre soluri nisipoase si sfaramicioase (cum vezi in mai toate filmuletele de pe youtube, ca sa-ti arate proprietarul ce distrugere face el cu motocultorul !!!), atunci nu prea ai nevoie; - pentru frezat de asemenea nu ai nevoie de astfel de roti; - mai pot fi utile iarna, daca montezi in fata motocultorului o lama pentru deszapezire; - daca utilajul nu e prevazut cu pornire la cheie, rotile din imagine sunt inutilizabile pentru ca nu mai ai loc sa invarti manivela pentru pornire manuala. Probabil ca pornind de la cota anvelopelor si redimensionand poti indeplini si acest deziderat. Pe mine nu m-a framantat prea tare pentru ca al meu are demaror. - materialele utilizate sunt jante auto cu 4 gauri pentru prezoane, gauri dispuse pe un diametru de 100 mm, fier beton striat de 12 mm grosime, platbanda neagra de 50 x 4 mm (neagra neaparat pentru ca cea zincata e mult mai greu de indoit- apropos pentru indoit facil musai trebuie inrosita platbanda in zona mediana. Pentru asta poti folosi cu rezultate excelente un arzator pentru parlit purceii la Ignat); - electrozi, discuri de flex; - manusi de lacatus, antifoane si ochelari de protectie; - timp de lucru aproximativ 10 - 12 ore activitate sustinuta. Spor la treaba! Si pentru mai multe detalii atasez poze. Stima, carprom Attached Files |
#58
Posted 26 March 2013 - 21:28
robuadr, on 26 martie 2013 - 20:33, said:
Nu sta. Trebuie apasat cu putere mare, chiar foarte mare. Se poate spune ca o persoana ceva mai usoara de 60 de kg, nu reuseste sa-l tina in echilibru. Eu am ceva peste 90 si o fac cu destula greutate. Eu cred ca plugul nu e inca reglat corespunzator(unghiul in care intra varful fierului de plug in pamant trebuie sa fie reglat in asa fel incat sa traga brazdarul in jos pana la adancimea de arat). Un plug bine reglat ar trebui sa intre singur in pamant. Nu am experienta la arat cu motocultorul....dar la arat cu tractorul am vreo 15 ani la activ... Stiu cat ma chinuia si pe mine cand schimbam plugul de pe un tractor pe altul... Pe de alta parte, daca terenul este tare, plugul este efectiv aruncat afara din pamant....oricat ai regla la el...nu merge. Toamna cealalta, dupa o seceta prelungita...toti agricultorii de la noi din zona au avut probleme cu aratul...mai ales in zonele cu soluri mai pietroase Edited by nicoretro, 26 March 2013 - 21:32. |
#59
Posted 26 March 2013 - 23:44
ce inseamna diferential la rotile de transport ?cu ce te ajuta sau cu ce nu te ajuta/am citit forumul din urma si cineva spunea ca re ajuta la viraje dar nu sunt bune ca trebui sa te dai jos sa muti inelul pt a da in spate cu remorca sau ma rog ceva de genul asta
|
#60
Posted 27 March 2013 - 20:53
Azi am montat in mod provizoriu plugul reversibil, care este mult mai greu decat cel simplu. Sta in echilibru aproape perfect. Daca il ridic un pic de coarne se aseaza pe piciorul din fata. daca il apas pe coarne se aseaza pe plug. Ma gandesc la faptul ca daca momentul pe care il creaza motorul este aproape egal cu cel pe care il creaza plugul s-ar putea sa nu mai am aderenta asa de buna. Ramane sa verific dupa ce se ia zapada si dupa ce fac modificarile necesare la sistemul de prindere al plugului.
|
#61
Posted 27 March 2013 - 21:32
Mi-e teamă că sunt acum lucrurile inversate şi nu bine.
Adică-i mai greu de ridicat din brazdă decât de apăsat. nicoretro o zis bine: nicoretro, on 26 martie 2013 - 21:28, said:
Eu cred ca plugul nu e inca reglat corespunzator(unghiul in care intra varful fierului de plug in pamant trebuie sa fie reglat in asa fel incat sa traga brazdarul in jos pana la adancimea de arat). Un plug bine reglat ar trebui sa intre singur in pamant... |
#62
Posted 27 March 2013 - 21:58
#63
Posted 27 March 2013 - 23:17
dscs nu sunt bune de ce le mai comercializeaza? ce rost sa-mi cumpar pentru motosapa mea ?pe piata sunt numai 4x8 ,?ce alegerea mai pot avea?
|
#64
Posted 27 March 2013 - 23:29
Pentru ca tot vorbiti despre pluguri, vreau sa va spun si eu ca asta toamna l-am bagt pe-al meu in brazda pt prima oara. Ori eu n-am avut noroc, ori el a avut ghinion, ca era pamantul tare ca-n drum. In plus, plugul era dereglat total. Dupa reglajele facute de mine la fata locului, ba intra plugul de patina saracul pana ajungea cu burta pe pamant, ba zgaria pamantul pe deasupra, ba o lua pe aceeasi brazda. Cand vroiam sa-ntorc(pt ca am arat de-a latul), bagam marsarier si cand cuplam ambreiajul ma ridica pe sus. De ce? Pt ca trebuia sa-i pun pe plug doua bucati de sina de cale ferata sa-l echilibrez(am vazut pe youtube mai tarziu asta). Noroc ca mi-a zis mama sa nu ma mai joc si sa-l las in pace...Si asa am facut...La capul locului ma astepta o bere rece. Pai abia duceam cana la gura ca-mi tremurau toate balamalele. Atunci am zis ca-l vand...Dar ii mai dau o sansa.
Am vise marete cu el. Vreau sa-l domesticesc(romaneste ca e neamt) si sa-l dau pe brazda. I-am facut prasitoare si acum lucrez la semanatoare pt porumb. Mai vreau sa-i fac freza, remorca si ce mi-o mai trece prin cap. La final, vreau sa-i pun doua roti in spate si volan(gen tractor articulat), scaun si comenzi ca la tractor. In prima poza ii montam cutitele la plug(ascutite la fierar). Aici zambeam, dar dupa o ora, nu mai puteam... Asta e prasitoarea construita de mine in trei zile. Inca nu e finisata. Mai trebuie sa-i fac prinderea la motocultor si sa o vopsesc. Attached FilesEdited by Paun_Duti, 27 March 2013 - 23:30. |
|
#65
Posted 28 March 2013 - 00:49
Este super plugul tau, asa ceva mi-ar trebui si mie. La arat-ul cu motocultoare, pe langa reglajul plugului, conteaza mult prima brazda, pentru ca roata se propteste in ea. Prima brazda este de preferat sa o faci in doua treceri nu din prima ca sa nu te chinui.
|
#66
Posted 28 March 2013 - 03:41
am si eu o nedumerire...motocultorul nu incape pe un rind de 0.7 (cum au majoritatea culturilor),prasitoarea o agati in spate pozitionata central.....cum dai cu el???
ps-rota la prasitoare se pune mai mare in diametru ca se se invirta mai usor ca aia mica daca selipeste si pamint pe ea o sa se tirasca. |
#67
Posted 28 March 2013 - 09:30
Solutia sunt 2 prasitoare. Anul asta o sa vad cat e de viabila. Bine am in proiect sa am si una de 7 pentru lucrul in camp deschis.
|
#68
Posted 28 March 2013 - 10:41
Paun_Duti, on 27 martie 2013 - 23:29, said:
Pentru ca tot vorbiti despre pluguri, vreau sa va spun si eu ca asta toamna l-am bagt pe-al meu in brazda pt prima oara. Ori eu n-am avut noroc, ori el a avut ghinion, ca era pamantul tare ca-n drum. In plus, plugul era dereglat total. Dupa reglajele facute de mine la fata locului, ba intra plugul de patina saracul pana ajungea cu burta pe pamant, ba zgaria pamantul pe deasupra, ba o lua pe aceeasi brazda. Cand vroiam sa-ntorc(pt ca am arat de-a latul), bagam marsarier si cand cuplam ambreiajul ma ridica pe sus. De ce? Pt ca trebuia sa-i pun pe plug doua bucati de sina de cale ferata sa-l echilibrez(am vazut pe youtube mai tarziu asta). Noroc ca mi-a zis mama sa nu ma mai joc si sa-l las in pace...Si asa am facut...La capul locului ma astepta o bere rece. Pai abia duceam cana la gura ca-mi tremurau toate balamalele. Atunci am zis ca-l vand...Dar ii mai dau o sansa. Am vise marete cu el. Vreau sa-l domesticesc(romaneste ca e neamt) si sa-l dau pe brazda. I-am facut prasitoare si acum lucrez la semanatoare pt porumb. Mai vreau sa-i fac freza, remorca si ce mi-o mai trece prin cap. La final, vreau sa-i pun doua roti in spate si volan(gen tractor articulat), scaun si comenzi ca la tractor. In prima poza ii montam cutitele la plug(ascutite la fierar). Aici zambeam, dar dupa o ora, nu mai puteam... Asta e prasitoarea construita de mine in trei zile. Inca nu e finisata. Mai trebuie sa-i fac prinderea la motocultor si sa o vopsesc. Roata prasitorii nu trebuia in spate? intre cele 2 cutite ? Cei de ati turnat ciment in roti de fier exista riscu de nu corespund la greutate cea mai grea sa traga intr-o parte? (intrebarea batranului meu....) |
#69
Posted 28 March 2013 - 11:19
Paun_Duti, on 27 martie 2013 - 23:29, said:
I-am facut prasitoare si acum lucrez la semanatoare pt porumb. Mai vreau sa-i fac freza, remorca si ce mi-o mai trece prin cap. La final, vreau sa-i pun doua roti in spate si volan(gen tractor articulat), scaun si comenzi ca la tractor. In prima poza ii montam cutitele la plug(ascutite la fierar). Aici zambeam, dar dupa o ora, nu mai puteam... Asta e prasitoarea construita de mine in trei zile. Inca nu e finisata. Mai trebuie sa-i fac prinderea la motocultor si sa o vopsesc. Pune, te rog, mai multe foto ţi detalii de fabricaţie, eventual un filmuleţ-două! Edited by gubi_dutu, 28 March 2013 - 11:21. |
|
#70
Posted 28 March 2013 - 13:01
silesax, on 28 martie 2013 - 03:41, said:
am si eu o nedumerire...motocultorul nu incape pe un rind de 0.7 (cum au majoritatea culturilor),prasitoarea o agati in spate pozitionata central.....cum dai cu el??? ps-rota la prasitoare se pune mai mare in diametru ca se se invirta mai usor ca aia mica daca selipeste si pamint pe ea o sa se tirasca. Attached Files |
#72
Posted 28 March 2013 - 18:14
Am un motocultor Pasquali MT-324, diesel.
Vreau, daca se poate, sa-i montez un electromotor + volanta, sau un alt tip de motor electric, sa-l pot porni mai usor. A mai incercat cineva "experimentul" asta? Idei, sfaturi, ceva? Cu respect, Remus Attached Files |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users