Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 

O intrebare

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
phanatick

phanatick

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 17.11.2005
Eu sunt incepator pe internet si nu stiu multe despre programele antivirus.Eu am kaspersky anti-virus personal pro si vad ca imi apare mai nou o fereastra care imi spune :Your computer has been attacked from 211.137.44.110 Atack - Helkern( sau UDP). The atack has been succesfsfully repulsed.Vrea sa imi spuneti si mie ce inseamna asta...ca de scanat am scanat si virus nu este.Totul arata sa fie bine.Va rog lamuriti-ma si pe mine.

#2
geo_990

geo_990

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 321
  • Înscris: 19.04.2003

View Postphanatick, on Nov 17 2005, 03:27, said:

The atack has been succesfsfully repulsed.
Ce nu ai inteles ?

#3
UnForsaken

UnForsaken

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,693
  • Înscris: 11.02.2005
Daca iti spun ca primesc acelasi msg ma crezi? E un idiot care scaneaza o raza de ip-uri, ocazional ajungand si la al tau, iar antivirusul il prinde. Kaspersky daca nu ma insel. Nu e nici cea mai mica pb. Eventual sa bifezi sa nu-ti mai arate toate astea ( e singurul lucru care se poate bifa in fereastra aia) inainte sa dai Ok.

#4
Ageamiu

Ageamiu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 05.10.2003