Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Diferenta Pret

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
Uite2

Uite2

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 24.03.2012
Am fost acum cateva zile la cumparaturi intr-un supermarket din Ploiesti.
Acolo am observat o diferenta intre pretul afisat la raft si pretul care intra pe casa. Ce pot face ?
Ok sesizez OPC dar ei ce pot face in absenta flagrantului ?

#2
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,296
  • Înscris: 02.02.2006
Ai observat acolo? Sau abia când ai ajuns acasă?

Dacă ai observat ”acolo”, chiar și după ce ai achitat și ieșit din magazin, trebuia să te duci frumușel la casă și să le spui. De fiecare dată când am fost taxat greșit (fie că a bătut casiera produsul greșit, fie că era prețul la raft greșit), am fost rezolvat pe loc, ori prin returnarea produselor, ori prin returnarea diferenței de preț. Asta la diferite magazine. Deci se poate și cu vorba bună, nu numai cu OPCul, că și ei sunt oameni și pot greși. ;)

Dacă ai observat abia acasă... reclamația la OPC le poate trimite un control pe cap, din câte știu. Dar totuși ia în considerare și posibilitatea să fi fost produsele așezate aiurea pe raft. Mai sunt și clienți care iau produse de undeva și le lasă în altă parte, aiurea și, când vine următorul client, dacă nu e atent la ce scrie pe etichetă (inclusiv la denumirea produsului, nu doar la preț), se poate păcăli. Vina nu e a magazinului aici, ci a clientului.

#3
Uite2

Uite2

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 24.03.2012
Bine , pana la urma am rezolvat pe loc prin neachizitionarea produsului respectiv deoarece era prea scump.
Am acceptat greseala deoarece suntem oameni si suntem supusi greselii iar angajatii magazinului respectiv si-au cerut scuze dar daca ipotetic as fi ales sa fac o plangere la OPC magazinul respectiv putea fi amendat in absenta flagrantului ?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate