Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
orsova-caransebes-timisoara
Last Updated: Jan 05 2013 18:41, Started by
mgrigoriu
, Dec 03 2012 01:08
·
0
#19
Posted 06 December 2012 - 00:52
ca timisorean nu vad de ce ai face autostrada si apoi pana la nadlac cand iesi din tara in 80km, odihnit.
|
#20
Posted 06 December 2012 - 08:17
tsunnami, on 06 decembrie 2012 - 00:02, said: nope, si nici nu ma atrage. din bucuresti venind, vreau sa ies pe autostrada cat mai repede. evit trecerea prin timisoara si prin sate. de ce as merge prin cenad? n-am intalnit niciodata din 2009 de cand sunt in romania si am mers in vest (de cel putin 4-5 ori pe an, de fiecare data iesind prin nadlac), aglomeratie la vama. da-mi un motiv pentru care as alege alt traseu. inca 60km pe drum cu 2 sensuri, trecerea prin timisoara.. nu ma intereseaza. n-am nici un motiv, nici un interes. de regula primul segment il fac bucuresti-granita austria/ungaria. fentez si timisoara si aradul. asta e un bonus mare cand astepti sa iesi mai repede din tara si "s-o pui" pe autostrada mako-vienna pai daca nu ai mers pe acolo de ce vorbesti ca si cum ai stii despre ce e vorba? nu spun ca e cu mult mai bine decat ocolul Autostrada (pseudo autostrada de fapt ca mai toate de pe la noi, cel putin deocamdata) dar eu gasesc ca e mai avantajos asa Tranzitarea Timisoarei nu pune mari probleme, iar apoi drumul este decent spre bun, eu in Romania conduc intodeauna cu statia radio CB .... asa ca imi permit ca satele sa le tranzitez cu viteaza adaptata conditilor si nu cu limitele aberante ... cum spuneam mai sunt si ceva km in minus dar uite chiar ar fi interesant de cronometrat ... care din variante e mai rapida .... ca cel putin pentru minea cea mai putin stresanta e cea prin Cenad |
#21
Posted 06 December 2012 - 09:58
#22
Posted 06 December 2012 - 10:47
Probabil la portiunea din asa zis-ul inel IV de circulatie, adica strada Grigore Alexandrescu (OMV-Aradului - iesirea din oras de pe Torontalului). Pe acolo, si apoi pe centrura ocolesti Timisoara in mai putin de 15 min.
|
#23
Posted 06 December 2012 - 16:40
biscatrix, on 06 decembrie 2012 - 10:47, said:
Probabil la portiunea din asa zis-ul inel IV de circulatie, adica strada Grigore Alexandrescu (OMV-Aradului - iesirea din oras de pe Torontalului). Pe acolo, si apoi pe centrura ocolesti Timisoara in mai putin de 15 min. Evident ca de asta vorbesc. Se poate veni si Prin Dumbravita, prin spate pe la Real, omv., dar cred ca-i incurcam pe ne-localnici, in plus, in timpul saptamanii se gatuie circulatia in Dumbravita, unde stau. |
#24
Posted 06 December 2012 - 21:04
Tarzy, on 06 decembrie 2012 - 08:17, said: pai daca nu ai mers pe acolo de ce vorbesti ca si cum ai stii despre ce e vorba? nu spun ca e cu mult mai bine decat ocolul Autostrada (pseudo autostrada de fapt ca mai toate de pe la noi, cel putin deocamdata) dar eu gasesc ca e mai avantajos asa Tranzitarea Timisoarei nu pune mari probleme, iar apoi drumul este decent spre bun, eu in Romania conduc intodeauna cu statia radio CB .... asa ca imi permit ca satele sa le tranzitez cu viteaza adaptata conditilor si nu cu limitele aberante ... cum spuneam mai sunt si ceva km in minus dar uite chiar ar fi interesant de cronometrat ... care din variante e mai rapida .... ca cel putin pentru minea cea mai putin stresanta e cea prin Cenad uite, date calde. fa calculul: in nadlac si pecica am mers la limita, max 58km/h, in rest am avut varfuri si de 125km/h am d ate si in gps-ul de la motocicleta, dar alea le scot acasa, in weekend, daca intereseaza 12/06/2012 08:24:28 PM 46.20121 21.28219 ???text.MessageType.??? 12/06/2012 08:15:56 PM 46.20149 21.26560 ???text.MessageType.??? 12/06/2012 08:04:26 PM 46.17246 21.09115 ???text.MessageType.??? 12/06/2012 07:54:48 PM 46.14977 20.93599 ???text.MessageType.??? 12/06/2012 07:44:48 PM 46.16985 20.75163 ???text.MessageType.??? 12/06/2012 07:35:58 PM 46.16576 20.65393 ???text.MessageType.??? 12/06/2012 07:24:34 PM 46.21112 20.52729 ???text.MessageType.??? 12/06/2012 07:14:41 PM 46.27698 20.40202 |
#25
Posted 07 December 2012 - 08:41
nu am inteles ce ai vrut sa spui acolo .... dar nu contest deloc faptul ca se poate sa fie mai rapida varianta ta .... eu insa cand tranzitez zona respectiva prefer sa-mi gestionez bine resursele si de aceea caut rute care sa ma streseze cat mai putin si totodata sa fac economie de carburant
|
#26
Posted 07 December 2012 - 21:47
12/06/2012 07:35:58 PM 46.16576 20.65393 ???text.MessageType.???
(data) dec/6/2012 (ora) 7:35:58PM (locul) 46.16576 20.65393 adica N46.16576,E20.65393 insirutirea de puncte sunt de langa mako pana la intrarea in arad, sa calculezi cat se pierde pe un drum "aglomerat", in cursul saptamanii cele mai interesante sunt punctele inainte si dupa vama: 12/06/2012 07:44:48 PM 46.16985 20.75163 ???text.MessageType.??? 12/06/2012 07:35:58 PM 46.16576 20.65393 ???text.MessageType.??? adica: http://maps.google.c...mra=ls&t=m&z=14 7.6km in 8min 50sec, ceea ce iti da o medie de 51.62km/h calculeaza tu, daca eu am mers cu 60km/h, prin vama am circulat cu 30-40km/h. decelerare la 0km/h, apoi accelerare la 55-59km/h, cat crezi ca am stat in granita? sa te ajut cu practica, max 10 secunde am pus mai multe puncte pentru a putea calcula si cat a fost viteza medie de langa mako pana la intrarea in arad. pe un drum pe unde intra si ies camioane si care era in plina desfasurare. dupa ce scot si datele din gps-ul pe care-l folosesc la motocicleta, acolo am si vitezele instantanee la fiecare 50m le mai pun? |
#27
Posted 08 December 2012 - 01:02
nu e nevoie de atata deranj, nu vad sa te fi contestat cineva
|
#28
Posted 08 December 2012 - 10:36
Tarzy, on 08 decembrie 2012 - 01:02, said:
nu e nevoie de atata deranj, nu vad sa te fi contestat cineva o sa scot datele. e o placere sa ma joc cu ele sa-mi verific graficele de viteza. oricum, pentru tine asa, sa stii ca m-ati interesat sa merg pe cenad o data. numa' de-al dracu, sa nu fiu "normal". ca daca eram, mergeam si io cu avionu'. dar, cu avionu' e prea normal.. |
|
#29
Posted 08 December 2012 - 19:22
oki .... atunci te astept cu datele comparative .... cine stie poate ma convingi si pe mine sa folosesc Autostrada
Adevarul este ca eu folosesc demult timp varianta Cenad .... de dinainte de finalizarea autostrazii .... si atunci im mod cert era mai avantajoasa, acum posibil sa se mai fi redus ceva PS: si eu prefer masina in locul avionului .... asa ca nu esti singurul cu probleme de "normalitate" |
#30
Posted 08 December 2012 - 20:16
Tarzy, on 08 decembrie 2012 - 19:22, said:
oki .... atunci te astept cu datele comparative .... cine stie poate ma convingi si pe mine sa folosesc Autostrada Adevarul este ca eu folosesc demult timp varianta Cenad .... de dinainte de finalizarea autostrazii .... si atunci im mod cert era mai avantajoasa, acum posibil sa se mai fi redus ceva PS: si eu prefer masina in locul avionului .... asa ca nu esti singurul cu probleme de "normalitate" welcome to the club mate, nu vreau sa te conving. dac-as fi timisorean mi s-ar rupe de autostrada, chiar m-as bucura de drumul in afara autostrazii pana la moko. dar io, pana ajung la tine ma cam satur de 2 sensuri. mai ales daca e nasol afara si-mi consum lichidul de spalat parbrizul. in ianuarie cand am pregatita o noua iesire... e posibil s-o tai direct prin ardeal. mi-e cam teama de zapezi prin mehedinti o sa vedem... |
#31
Posted 09 December 2012 - 07:45
Sa[ti fie mai teama de zapezi in Banat. La noi acum e cam jumate de metru, ninge viscolit de ieri dimineata.
|
#32
Posted 09 December 2012 - 09:34
tsunnami, on 08 decembrie 2012 - 20:16, said: welcome to the club mate, nu vreau sa te conving. dac-as fi timisorean mi s-ar rupe de autostrada, chiar m-as bucura de drumul in afara autostrazii pana la moko. dar io, pana ajung la tine ma cam satur de 2 sensuri. mai ales daca e nasol afara si-mi consum lichidul de spalat parbrizul. .... vezi ca ma incurci .... eu vin de obicei de la Bucuresti |
#33
Posted 09 December 2012 - 10:55
denky, on 09 decembrie 2012 - 07:45, said:
Sa[ti fie mai teama de zapezi in Banat. La noi acum e cam jumate de metru, ninge viscolit de ieri dimineata. ce la mustata am ajuns...o zi daca mai intarziam, acum beam un vin fiert impreuna Tarzy, on 09 decembrie 2012 - 09:34, said:
vezi ca ma incurci .... eu vin de obicei de la Bucuresti corect. am crezut ca esti timisoarean. atunci zi-i, cum ai incercat cenadul? ce a fost in capul tau cand ai mers prima data pe acolo? io recunosc, acum sunt manat de curiozitate si merita sa plec cu o jumate de ora mai devreme data viitoare, numai sa incerc.. |
|
#34
Posted 09 December 2012 - 13:37
pai acum 3-4 ani Nadlagul (si Aradul) era foarte aglomerat din cauza traficului greu, acum s-a mai alemiorat, a mai scazut si traficul si au mai fost facute ceva pasaje, variante ocolitoare, etc.
In plus niciodata nu mi-a placut portiunea intre Deva si Arad .... prefer varianta Deva - Faget - Lugos .... drum cu ceva serpentine dar niciodata aglomerat (am prins vremuri cand ultimii 10 km pana in arad i-am parcurs in 3 ore) ..... iar din Timisoara asa cum am mai spus "economisesti" cam 20 Km daca iesi prin Cenad. Acum de cand cu autostrada poate poate o sa-mi revizuiesc optiunile .... cu toate ca venind din Bucuresti pe Valea Oltului cel mai logic e sa vii direct Deva - Arad si nu ai treaba cu autostrada. Daca vii prin Craiova (Drobeta, etc) atunci poate se merita autostrada Cum am mai precizat nu ma deranjeaza foarte tare sa merg pe drumuri nationale .... atat timp cat folosesc statia imi permitin localitati o viteza decenta, in plus evit pe cat se poate monotonia autostrazii .... de la Mako pana la destinatie (cel mai adesea Bruxelles) o sa am parte cu prisosinta de ea . |
#35
Posted 09 December 2012 - 14:07
am si io statie, dar am folosit-o de doar 2 ori.
mi-am luat una portabila cobra din state, s-o pot folosi si la excursiile cu motorul. e inutila la mine. pana in prezent am 2 radare. unul luat in noiembrie 2009 (118 in zona de 100), altul in octombrie anul asta (86 in zona de 70). chiar ma gandesc s-o vand nu-mi trebuie dracii suplimentare. am destule, telefonul conectat la blutooth, gps-ul, eventual camera nu am nimerit aglomeratie decat pe centura arad. si o evit daca nu e weekend, ori prin oras si opresc sa iau gaz din centru de la omv, ori prin sud si ies pe autostrada si ocolesc aradul pe partea estica. valea oltului nu-mi place. prefer valea prahovei, transfagarasan, eventual o transalpina mica. dar.. si valea oltului e o optiune daca am ceva teleconferinte. deva-faget, n-am mers niciodata. eu sunt uin tara din 2009 doar. e ocolire suplimentara, dar, e de incercat. deva-arad e foarte ok. un pic periculoasa, dar, super. cel mai misto a fost asta vara la 40°C cand camioanele erau oprite. daca mergi pe valea oltului, deva-arad, asta daca n-ai vreme de pierdut mergi pe lugoj sa scapi de valea oltului eu, cel putin, asa fac. |
#36
Posted 09 December 2012 - 14:31
de camioane imi e si mie sila pe varianta directa Deva - Arad .... prin Faget sunt mult mai putine .... iar de la Lugoj la Timisoara drumul e mai lat si te incomodeaza mai putin
eu am incercat mai toate variantele, sunt multe variabile in joc, una era traficul (inclusiv infrastructura) acum cativa ani si alta acum .... una e traficul in timpul saptamanii si alta in w/e, etc Varianta V Oltului are avantaje certe si cel putin din observatiile personale e cea mai rapida daca nu te impotmolesti in blocaje .... pana la Ramnicul Valcea mai toate urcarile sunt dublate .... si poti depasi tirurile usor, intre V Oltului si Sibiu sunt multe linii drepte unde la fel poti depasi usor, Sibiu - Deva mai complicat .... eu imi calcules traseul astfel incat zona Seves - Orastie sa o tranzitez in afara orelor de varf .... De obicei fac Bucuresti - Sibiu in cca 2,5 - 3 ore .... apoi de la Sibiu la Deva inca alte 2-2,5 ore .... si asta fara sa conduc kamicaze dar oricum tin un ritm sustinut (autostrada 140-150 Km/h), in localitati un 70-90 Km/h, in afara localitailor 90 - 100 Km/h. Sebesul se aglomereaza pe la pranz .... daca-l tranzitezi pana in 10-11 e foarte oki. In plus pana anul trecut Drobeta - Caransebes - Lugoj era un cosmar .... de vre-o 10 ani tot lucrau la drum si se circula la paleta. Statia te ajuta la mai multe, nu doar la radare .... poti afla daca o varianta de drum e blocata / aglomerata si sa alege variante .... mai afli de un accident care blocheaza drumul si ocolesti .... est, cel putin in Romania e mai buna ca un GPS (cu reteaua noastra de drumuri chiar nu ai unde sa te ratacesti) Cand vin spre Bucuresti intodeauna inainte de Simeria ma interesez prin statie de situatia in zona Sebes - Orastie .... daca acolo-s probleme o iau pe Valea Jiului Deabia astept sa dea drumul la autostrazi si centuri pe acolo (cica la anul in toamna ar trebui sa fie gata) .... o sa ne faca tuturor viata mai usoara. Edited by Tarzy, 09 December 2012 - 14:32. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users