Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Lista neagră - termopane și nu numai
#577
Posted 02 May 2018 - 12:15
eu I as mai chema o data. ai fost la casa cand s au reglat ferestrele si usile? le ai verificat inainte sa plece montatorii?
|
#578
Posted 02 May 2018 - 12:18
Nu am fost acasa. Am venit dupa cateva zile si am constatat cele spuse
|
#579
Posted 02 May 2018 - 14:09
eu as spune sa va intanliti cu totii in acelasi timp. poate montatorului I se pare ca "merge si asa".... de mentalitatea asta scapam greu. intotdeauna cand am reglaje finale de facut ii recomand beneficiarului sa fie acasa in momentul reglajului. nu avem montatori slabi dar stii cum este cu mentalitatea umana...
|
#580
Posted 02 May 2018 - 14:19
In mod normal trebuia sa fi acasa, sa verifici inainte sa plece, si oricum dadeai doar avansul, iar apoi daca treaba e bine facuta dadeai restul, cam asa se face.
Asa si la instalatori sau altii, lumea "aaa pai mi-a facut treaba proasta", pai cine i-a pus sa le dea banii inainte ? Nu tata, ai avans maxim sa zic un 20 % si apoi la final restul dupa receptie, daca la receptie se constata ca nu e bine, ori remediezi, ori nu iei banii. Am intrebat si eu ceva, imi poate raspunde si mie cineva ? |
#581
Posted 02 May 2018 - 14:43
Nu prea mai e asa.
Ati cer 50% avans iar restul anaintea montajului |
#582
Posted 02 May 2018 - 14:58
Dar ca sa fac o reclamatie la anpc ce acte ami trebuie si unde sa intru pe site.
Ca am mai ancercat si nu am reusit |
#583
Posted 02 May 2018 - 15:22
MinetoMatoi, on 02 mai 2018 - 14:19, said:
In mod normal trebuia sa fi acasa, sa verifici inainte sa plece, si oricum dadeai doar avansul, iar apoi daca treaba e bine facuta dadeai restul, cam asa se face. Asa si la instalatori sau altii, lumea "aaa pai mi-a facut treaba proasta", pai cine i-a pus sa le dea banii inainte ? Nu tata, ai avans maxim sa zic un 20 % si apoi la final restul dupa receptie, daca la receptie se constata ca nu e bine, ori remediezi, ori nu iei banii. Am intrebat si eu ceva, imi poate raspunde si mie cineva ? o sa zambesti dar fara 40% avans nu mai lucreaza cineva in ziua de azi. de ex, mie, cand lucrez pentru softpedisti primesc in 80% din cazuri toti banii inainte. sunt 3% pe care ii castiga. cand lucrezi cu necunoscuti, 50% mi se pare un avans bun pt beneficiar ene78, on 02 mai 2018 - 14:58, said:
Dar ca sa fac o reclamatie la anpc ce acte ami trebuie si unde sa intru pe site. Ca am mai ancercat si nu am reusit cred ca un telefon la anpc te va lamuri... |
#584
Posted 02 May 2018 - 17:39
Bine sa zic avans 40-50 %, insa nu isi primeste toti banii pana ce nu finalizeaza, ca asta inseamna "la sfarsit".
Stii cum e, inainte o parte si dupa treaba facuta alta parte. Nu merge altfel ! Ca asa...ce garantie am eu ca face treaba buna daca-si ia banii inainte de final ?! E ilogic. Ca uite ene78 cum a patit din cauza asta, mai face reclamatie pe dracu, cine-l ia in seama ?! |
#585
Posted 02 May 2018 - 19:42
ca sa nu spuneti ca nu va ajut
in cazul lui ene78 trebuie sa urmeze niste pasi pentru ca reclamatia sa fie ''beton'' tamplaria la comanda nu intra sub incidenta legilor care se aplica magazinelor fizice spre exemplu.este considerat ''produs la comanda'' si e un pic diferit pasul 1.-se trimite sesizare la firma.SCRISA asta inseamna,mai,recomandata etc....firma are drept sa raspunda in 14 zile la solicitare.daca firma nu rezolva sesizarea urmeaza pasul 2 pasul 2-reclamatie la ANPC care sa includa factura/bon fiscal,contract plus DOVADA sesizarii catre firma respectiva nu vreau sa spun ce se intampla daca nu se urmeaza pasii astia. daca ene este interesat de ce se poate intampla dacanu urmeaza pasii e liber sa ma intrebe in PM Edited by bogumilandia, 02 May 2018 - 19:43. |
#586
Posted 03 May 2018 - 11:42
Am deschis un nou topic cu intrebarea mea.
Edited by MinetoMatoi, 03 May 2018 - 11:55. |
|
#588
Posted 15 May 2018 - 16:55
ene78, on 02 mai 2018 - 14:58, said:
Dar ca sa fac o reclamatie la anpc ce acte ami trebuie si unde sa intru pe site. Ca am mai ancercat si nu am reusit trebuie sa le faci reclamatie scrisa, cu confirmare de primire. dupa aia anpc; la anpc o poti depune la secretariar -iti da nr. de inregistrare, sau prin scrisoare cu confirmare de primire. Contract, factura + dovada platii, dovada reclamatiei scrise Edited by MONTAGE, 15 May 2018 - 16:55. |
#589
Posted 26 May 2018 - 11:48
Referitor la reclamatii. Exista un normativ care stabileste destul de clar ce anume este considerat defect si ce nu. Din pacate este doar pentru sticla (vitraje / geam termoizolant) si nu cunosc daca exista asa ceva si pentru tamplarie insa are niste precizari destul de importante si multe dintre probelemele prezentate pe topicul asta se regasesc in acest normativ.
C47 E vorba de capitolul 7 , Criterii de apreciere și de acceptanță a aspectului vitrajelor, Cateva lucruri de subliniat: 7.1 Condiții de observare Asadar, geamul nu se observa cu obrazul sau fruntea lipite pe el, de la 2cm ci de la 1.5 m. Ce nu se poate observa de la distanta aia, nu se considera defect. Mai mult, lumina nu trebuie sa bata direct pe geam. Iar din exterior trebuie privite de la 3m. Din pacate asta exclude cam 50% din defectele reclamate. Daca rasfoiti o sa vedeti ca se elaboreaza destul de mult pe tema a ceea ce constituie defect si ce nu insa ideea este ca sunt materiale de constructii, nu lentile de contact. Unii clienti sunt pe principiul ca ar trebui sa fie imaculate. Pana la urma si la TV-uri care costa cat un balcon pe bluevo92 se accepta niste pixeli morti si asa mai departe. Asta nu inseamna ca multe din problemele prezentate aici nu sunt defecte. Sunt destule. Dar e important sa avem si ceva la care sa ne putem referi si sa stabilim o limita. Repet, nu cunosc daca exista acest normativ specific si pentru tamplarie. |
#590
Posted 26 May 2018 - 12:03
Imi poti trimite chestia asta cumva pe PM ?
scuze din graba nu am observat ca ai postat in pdf.mersi Edited by bogumilandia, 26 May 2018 - 12:04. |
#591
Posted 02 December 2018 - 20:28
Buna.Eu am probleme cu firma Romalumil din Galati,daca mai sunt si alti care au probleme cu ei ași vrea sa discutăm
Nimeni din galati nu are probleme cu termopanele? |
|
#592
Posted 02 December 2018 - 22:14
Pai si ce probleme ai avea cu ei?Fi mai explicit.Asa oricine poate spune aici ca are probleme cu firma x,y...fara nici un fundament
|
#593
Posted 02 December 2018 - 22:56
Nu imi functioneaza rulourile electrice
Din 6 functioneaza doar2 |
#594
Posted 02 December 2018 - 23:04
Pas 1-sesizare scrisa catre firma
Pas 2-astepti termenul de 14 zile in care trebuie sa primesti raspuns Pas 3 -ANPC daca nu se rezolva in nici un fel Atentie! sesizarile telefonice nu se iau in calcul btw cand au fost montate,si cat timp a trecut de cand i-ai anuntat si nu au luat nici o masura\? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users