Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Opel Astra 1.7 CDTI
#1
Posted 20 October 2012 - 18:55
Va salut ,
vreau sa va cer parerea in legatura cu modelul acesta de masina , Opel astra 1.7 cdti , an 2005. Sunt la un pas sa achizitionez acest model din Belgia... Credeti ca se poate gasi una la un buget de 4000 - 4500 euro sau sa ma orientez la una de 5000 din tara ? Va dau si niste linkuri: http://nl.autoscout2...859042520000000 http://nl.autoscout2...849947730000000 http://nl.autoscout2...863548590000000 |
#2
Posted 20 October 2012 - 20:13
Cam varza toate trei...Prima are motorul dtl cu 80cp,adica slabut si de generatie veche!A doua e cheala la dotari(fara tempomat,fara computer,clima,proiectoare...etc),iar ultima arata binisor,dar nu se vede interiorul si dotarile....
Sfatul meu e sa cauti pe la noi una luata de noua din reprezentanta cu carte de service la zii si tot istoricul.O sa fie un pic mai scumpa dar ai si avantaje(cunosti istoricul,poti verifica km reali,fata de strainatate in romania de obicei se fac mai putini km cu diesel...etc).Ca dezavantaje as enumera starea suspensiilor,a amortizoarelor,flanse,bucsi...etc(drumurile le stim toti cum sunt).dar toate astea cu 100-200e le-ai facut noi si stai linistit. Eu am luat in ianuarie o astra h combi z1.7dth si sunt super multumit de ea.Masina merge brici...Am luat-o de la proprietar cu 5600e din 2007 si 115.000km(verificati dupa cartea de service).Am mai bagat vreo 4-500e in ea(diferite dotari adaugate,jante aliaj....etc).Adica vreo 6000e total!Dar decat sa iau una "coaja",cum se spune,am preferat sa mai pun cativa banuti si sa iau una ca lumea si cu dotari! Uite: http://www.autovit.r...-C26464568.html http://www.autovit.r...-C26442965.html http://www.autovit.r...-C26312160.html Macar sunt gata inmatriculate.... Ca sfat motorul ales de tine e cel mai fiabil.1.3 si 1.9 sunt motoare de Fiat la origine si cu probleme gramada....1.7 e motor isuzu,si cam cel mai fiabil.Acelasi motor si-a dovedit fiabilitatea din plin pe astra G! Edited by pancone99, 20 October 2012 - 20:22. |
#3
Posted 25 October 2012 - 12:39
pancone99, on 20 octombrie 2012 - 20:13, said:
Cam varza toate trei...Prima are motorul dtl cu 80cp,adica slabut si de generatie veche!A doua e cheala la dotari(fara tempomat,fara computer,clima,proiectoare...etc),iar ultima arata binisor,dar nu se vede interiorul si dotarile.... Sfatul meu e sa cauti pe la noi una luata de noua din reprezentanta cu carte de service la zii si tot istoricul.O sa fie un pic mai scumpa dar ai si avantaje(cunosti istoricul,poti verifica km reali,fata de strainatate in romania de obicei se fac mai putini km cu diesel...etc).Ca dezavantaje as enumera starea suspensiilor,a amortizoarelor,flanse,bucsi...etc(drumurile le stim toti cum sunt).dar toate astea cu 100-200e le-ai facut noi si stai linistit. Eu am luat in ianuarie o astra h combi z1.7dth si sunt super multumit de ea.Masina merge brici...Am luat-o de la proprietar cu 5600e din 2007 si 115.000km(verificati dupa cartea de service).Am mai bagat vreo 4-500e in ea(diferite dotari adaugate,jante aliaj....etc).Adica vreo 6000e total!Dar decat sa iau una "coaja",cum se spune,am preferat sa mai pun cativa banuti si sa iau una ca lumea si cu dotari! Uite: http://www.autovit.r...-C26464568.html http://www.autovit.r...-C26442965.html http://www.autovit.r...-C26312160.html Macar sunt gata inmatriculate.... Ca sfat motorul ales de tine e cel mai fiabil.1.3 si 1.9 sunt motoare de Fiat la origine si cu probleme gramada....1.7 e motor isuzu,si cam cel mai fiabil.Acelasi motor si-a dovedit fiabilitatea din plin pe astra G! Daca nu stii , astra H a avut numai CDTI-uri, la echiparea diesel. Motorul de 80CP s-a pus pe astra G, la sfarsit de generatie, chiar inainte de lansarea Astra H. Al meu are 250.000km si nu papa ulei deloc, si merge ca un motor de 80 CP, adica normal. Basmele tale cu Isuzu, sunt pentru astrele vechi intr-adevar DTL, sau DT, si alea-s de prin 1999`~2003. Motor tip 1.7ZDTL cum am si eu (CDTI scrie pe masina) este facut de fiat. Probleme nu a avut. Edited by tfmercedez, 25 October 2012 - 12:42. |
#4
Posted 25 October 2012 - 20:24
Doar motoarele 1.3 si 1.9 sunt de Fiat
1.7 ca e CDTI sau DTI sunt Isuzu, e acelasi morotor difera tipul de injectie, common rail la cdti si clasica la dti. |
#5
Posted 25 October 2012 - 22:20
tfmercedez, on 25 octombrie 2012 - 12:39, said:
Daca nu stii , astra H a avut numai CDTI-uri, la echiparea diesel. Motorul de 80CP s-a pus pe astra G, la sfarsit de generatie, chiar inainte de lansarea Astra H. Al meu are 250.000km si nu papa ulei deloc, si merge ca un motor de 80 CP, adica normal. Basmele tale cu Isuzu, sunt pentru astrele vechi intr-adevar DTL, sau DT, si alea-s de prin 1999`~2003. Motor tip 1.7ZDTL cum am si eu (CDTI scrie pe masina) este facut de Fiat. Probleme nu a avut. X17D, X17DT, Y17DT, Z17DTL, Z17DTH sunt toate la baza motoare isuzu. Z17DTL si Z17DTH au bloc isuzu, chiulasa isuzu putin modificata si sistem de injectie Common rail. 1.3 si 1.9 da, sunt motoare FIAT, ceva mai galagioase. Intretinute corespunzator toate 3 cilindree (1.3, 1.7 si 1.9) sunt fiabile. P.S. Z17DTL (cel de 80CP) se monteaza si in ziua de azi pe Astra H, alaturi de cel de 100 CP (Z17DTH). Edited by DarkAngelBv, 25 October 2012 - 22:23. |
#6
Posted 26 October 2012 - 17:03
I-ati altceva de banii astia ! Si eu caut o masina acum.. si m-am cam lamurit cu Opel-ul...sunt masini de mers pe ''hartie'' ! Si nu se merita sa o aduci din afara /:) Drumul,inmatricularea nu costa chiar asa mult ca e masina mai noua ! oricum pe la vreo 600 euro te duci..eu zic ca nu se merita ! Daca iti place masina,totusi mai degraba o iei de aici ! Daca ai pe cineva acolo care ti-o aduce sau stiu eu ce,atunci faci cum vrei !
|
#7
Posted 26 October 2012 - 17:38
ti-ai dat cu presupusul fara nici un argument. Argumenteaza de ce opel-ul sunt masinide mers pe "hartie"? si de ce alte masini sunt masini de mers pe strada.
|
#9
Posted 31 October 2012 - 17:40
BV87FFF, on 27 octombrie 2012 - 22:01, said:
Exact, Vectra C, 7 ani aproape 170.000 km, EGR infundat o data. 150 de cai, 6 viteze, consum mediu 5.8 pe CB. Probleme serioase nene, nu altceva ! DarkAngelBv, on 25 octombrie 2012 - 22:20, said:
P.S. Z17DTL (cel de 80CP) se monteaza si in ziua de azi pe Astra H, alaturi de cel de 100 CP (Z17DTH). |
#10
Posted 31 October 2012 - 18:42
pancone99, on 31 octombrie 2012 - 17:40, said:
Ai avut tu noroc de masina....Dar cati se plang de DPF???De ce cele mai multe "bube" sunt la motoarele de 1.3 si 1.9?Nu zic ca nu sunt bune,pentru ca sunt foarte bune,dar sunt motoare mai "sensibile" ca sa zic asa,si nu le prea place motorina romaneasca de cea mai proasta calitate..... Eu am Astra H cu motor de 1.9, 150k km si nu a avut aboslut nicio problema. pancone99, on 31 octombrie 2012 - 17:40, said:
. Astra H dupa cate stiu eu nu se mai fabrica de vreo 2-3 ani(seria astra H fiind continuata cu astra J),Iar motorul DTL(80cp) s-a pus doar o perioada la inceput pe astra H,apoi trecandu-se la motorul DTH (101cp).S-a mai pus in mod constant pe astra G....Cel putin asa stiu eu! ps: Ar fi bine sa va abtineti de la comentarii daca nu stiti despre ce vorbiti. Edited by alexx1402, 31 October 2012 - 18:45. |
|
#11
Posted 01 November 2012 - 23:42
@alexx1402 Astra am si eu si astra clasic 3 (sau astra H) nu se mai fabrica de vreo 2 ani....S-a trecut la astra J!!!!Ce se mai vinde acum sunt doar masinile ramase pe stoc.Mai intereseaza-te sau abtine-te de la comentarii daca nu stii ce vorbesti!
Sau faci cum spuneai tu,adica iti dai cu parerea.....? Si da,am avut de-a face cu motorizarea asta in ultimii 4 ani!Un coleg de munca care mi-e si un foarte bun prieten are asa ceva si la fiecare 2-3 luni mai apare cate o "buba".Ba martorul cu cheita din bord,ba dpf,ba nu face regenerare filtrul,ba da in nas.....etc.Lucram zilnic amandoi asa ca stiu de ce se loveste!Iar ca idee masina am condus-o si eu destul asa ca... Pentru informatia ta: -astra clasic 1= astra F -astra clasic 2= astra G -astra clasic 3= astra H Astra clasic 4 nu a aparut inca cu denumirea asta.Ii spune doar astra J! Edited by pancone99, 01 November 2012 - 23:49. |
#12
Posted 02 November 2012 - 00:33
Habar n-ai despre ce vorbesti, Classic 3 se fabrica si acum in uzina de la Gliwice - Polonia. Daca esti curios intra pe site-ul Opel si ai sa vezi ca iti poti configura masina dupa bunul plac (culoare, motorizare, tapiserie) deci nu se vand doar masini din stoc.
Se strica din cauza prostilor care nu stiu nu stiu sa conduca / intretina. pancone99, on 01 noiembrie 2012 - 23:42, said:
Astra clasic 4 nu a aparut inca cu denumirea asta.Ii spune doar astra J! Edited by alexx1402, 02 November 2012 - 00:46. |
#14
Posted 02 November 2012 - 09:10
pancone99, on 01 noiembrie 2012 - 23:42, said:
@alexx1402 Astra am si eu si astra clasic 3 (sau astra H) nu se mai fabrica de vreo 2 ani....S-a trecut la astra J!!!!Ce se mai vinde acum sunt doar masinile ramase pe stoc.Mai intereseaza-te sau abtine-te de la comentarii daca nu stii ce vorbesti! Sau faci cum spuneai tu,adica iti dai cu parerea.....? Si da,am avut de-a face cu motorizarea asta in ultimii 4 ani!Un coleg de munca care mi-e si un foarte bun prieten are asa ceva si la fiecare 2-3 luni mai apare cate o "buba".Ba martorul cu cheita din bord,ba dpf,ba nu face regenerare filtrul,ba da in nas.....etc.Lucram zilnic amandoi asa ca stiu de ce se loveste!Iar ca idee masina am condus-o si eu destul asa ca... Pentru informatia ta: -astra clasic 1= astra F -astra clasic 2= astra G -astra clasic 3= astra H Astra clasic 4 nu a aparut inca cu denumirea asta.Ii spune doar astra J! La un moment-dat nu mai pornea masina deloc. I-a ramas un injector deschis. Dupa ce l-am deblocat cu chiu cu vai am realizat ca DPF-ul lui este indundat pana la refuz. Dupa mai bine de o ora de tinut masina accelerata la ~4000 rpm a iesit un nor imens de fum si masina si-a revenit spectaculos. De atunci merge normal, si-a bagat picioarele in el de consum si masina nu i-a mai facut nici un fel de problema. Deci CONTEAZA ce motorina ii dai si CINE conduce. |
#15
Posted 02 November 2012 - 11:00
Crede-ma ca baga doar de la peco(ce firma,asta nu am intrebat si nici nu m-a interesat),iar de mers,merge "disperat" ca sa zic asa....Nu schimba niciodata sub 3500rpm.Chiar i-am atras atentia ca face asta de cand porneste la rece masina si nu e bine.Trebuie intai sa intre motorul parametrii si in temperatura optima...Deci exclus astea doua cauze.....
Pur si simplu e motorul cu...." ghinion"(ca daca zic prost imi sar altii in cap)! Sa-ti dau cateva exemple de ce a patit.... -a plecat la munte si pe drum i-a murit motorul pur si simplu in mers(noroc ca nu avea viteza) si nu a mai pornit neam....Dusa la service,diagnostic puntea de diode.(asta a patit-o de 2 ori in 160.000km cat are acum) -mergea in rateuri si dadea in nas....La fel dusa la service,diagnostic ceva cu tija swing sau swirl(ceva de genul) -martorul cu cheita ii apare mai mereu ca zicea ca deja s-a invatat cu el in bord Si multe altele....ca nu imi vin toate acum in cap! Legat de motor,dupa cate stiu eu sunt trei tipuri de motoare la 1.9cdti si doar unul din ele e de fiat(DTJ mi se pare),care e cam si cel mai comun.Acum poate gresesc eu,dar asa stiam! |
|
#16
Posted 02 November 2012 - 11:27
Toate 3 sunt de Fiat, dar prea putin conteaza ce apartenenta au.
Cand pica puntea de diode ti se aprinde martorul de baterie in bord, dar motorul nu moare. Iti opreste servo directia, ca sa salveze energia acumulatorului. Eu am mers pe baterie aproape 200 Km, fara servo si nu a avut nici pe dracu. Tija swirl (de fapt clapetele actionate de swirl) se defecteaza de la condus impropriu, in general SUBTURARE. Si BMW-urile au swirl flaps, care se defecteaza la fel de repede cand masina este condusa aiurea: https://www.google.r...iw=1600&bih=750 Romanii nu au inteles ca sa ai DPF spre exemplu nu este un beneficiu, este o chestie in plus de care trebuie sa ai grija. DPF-ul nu isi face regenerarea la mers in oras sau la mers la consum, si de aici incep problemele. Un DPF infundat duce la infundarea EGR-ulu, la mersul prost al motorului (gazele nu au pe unde sa treaca, asa ca incearca prin EGR sa ajunga in admisie). Sfatul meu: Cei care va plangeti de diesel, nu va luati diesel, sau luati unul fara turbo, fara electronica, din anii 90. La ala puteti sa-i bagati si ulei ars cu parafina ca nu face gura. |
#17
Posted 02 November 2012 - 17:42
pancone99, on 02 noiembrie 2012 - 00:38, said:
Bine...tine-o tu pe a ta una si buna! Ia citeste tu aici: http://wardsauto.com...ion-astra-sedan The portfolio of the Polish facility now includes three body versions of the Astra IV: the 5-door hatchback, 4-door sedan and 3-door GTC coupe including its sporty OPC version. The Gliwice plant also continues production of the old Astra III sedan, called the Astra Classic. articol din 22.08.12 Edited by alexx1402, 02 November 2012 - 17:42. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users