Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Dacia Logan 2

- - - - -
  • Please log in to reply
3286 replies to this topic

#37
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
unele lucruri sunt chiar neimportante (unde e pus reglajul oglinzilor sau cum arata butonul de reglaj al farurilor).  De departe cel mai important aspect de luat in calcul e PRETUL, faptul a ramas cam la fel. Nu stiu de ce, dar in buna traditie Dacia, ma asteptam sa creasca serios.
Chiar daca varianta de baza acum pleaca de la 7000, e echivalenta ca dotari cu loganul vechi pe la 7000. practic nu mai avem variantele alea chele care intr-adevar erau oarecum penibile pt anul 2012, insa erau aur pentru anumite categorii (taximetristi, oameni de la tara, masini de firma etc). Nu m-as mira sa se vanda in continuare loganul1 insa doar in variantele alea de 5000eur,nu ar fi o idee rea.

In rest masina e un pas inainte foarte clar. Cu siguranta nu va fi cine stie ce masina, insa cred ca va oferi in continuare un raport pret/calitate f bun in raport cu piata. Cum a oferit si Loganul in primii ani de la lansare, acum in trecutul recent se mai schimbasera lucrurile si deja piata oferea si alte alternative.

#38
kork

kork

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,078
  • Înscris: 24.01.2003
O avea tabla galvanizata?

#39
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,570
  • Înscris: 14.08.2007

 bossake, on 29 septembrie 2012 - 01:02, said:

De departe cel mai important aspect de luat in calcul e PRETUL, faptul a ramas cam la fel. Nu stiu de ce, dar in buna traditie Dacia, ma asteptam sa creasca serios.
Chiar daca varianta de baza acum pleaca de la 7000, e echivalenta ca dotari cu loganul vechi pe la 7000. practic nu mai avem variantele alea chele care intr-adevar erau oarecum penibile pt anul 2012, insa erau aur pentru anumite categorii
Sandero nou Laureate 1.2 e mai ieftin cu 610 euro decat Sandero Smile 1.2 cu airbaguri laterale, iar cel nou are si ESP si alte chestii extra.

#40
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007

 iulian-13, on 28 septembrie 2012 - 11:31, said:

arata bine Posted Image
Banuiesc ca la salon s-a prezentat o varianta "utopica" cu absolut tot ce se putea pune pe ea, probabil ca avea si jante de 18'' . Si cum citeam ca porneste pe la vreo 7000... versiunea expusa o fi ajungand la 19000-20000 de euroi...

Deci cat de bine arata versiunea "cheala" de 7000 mai vedem noi.

Cand s-a lansat Logan combi, era un model "concept" gen stepway, mai mai ca ziceai ca-i sora mai mica a lui Audi A4 allroad.. Nu s-a materializat.

 Cutzu, on 28 septembrie 2012 - 18:22, said:

adica prin cablu ca la frana de mana la biciclete
stopurile pe spate sunt naspa
strica tot spatele
e adevarat ca nu puteau sa deseneze spatele mai bine decat cel de la noul clio
niste magari


din ce am inteles skoda rapid va inlocui cea mai ieftina versiune de octavia, adica octavia tour/octavia 1
slabe sanse sa ajunga o skoda rapid sub 10k euro, chiar si cu 5 cupoane remat
Este ceva obisnuit in designul auto, ca o masina ieftina nu poate sa fie prea aratoasa, ca nu cumva sa strice piata masinilor mai scumpe.. Eu inca mai visez la o conserva frumos indoita, care sa arate ca un bolid supersport.
Ce misto ar fi sa scoata un excentric o masina semichinezarie, care sa arate ca un Bentley, Bugati Veyron, si sa aibe motor de 100cp, si dotari minimale, si masina sa coste vreo 15000 de euro. Atunci sa vezi ce s-ar frustra "bogatasii".
Ca diamante pentru saraci s-au inventat : zirconiile.

Edited by tfmercedez, 30 September 2012 - 15:02.


#41
prodanionut

prodanionut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 12.10.2008
eu astept cu nerabdare ceva dimensiuni, detalii despre motorizari, plus lista de preturi. asa la prima vedere nu e rea masina. sa o vedem in fata ochilor si atunci putem spune mai multe. pana atunci discutam niste cadre care ar trebui sa arata masina in cea mai buna ipostaza. rabdare si tutun

#42
prodanionut

prodanionut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 12.10.2008
au afisat preturile la noul Sandero. si preturile nu sunt mari. sa speram ca nu vor muta productia in alte tari si ne vor lasa si noua un os de ros.

#43
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,570
  • Înscris: 14.08.2007

 prodanionut, on 02 octombrie 2012 - 10:24, said:

au afisat preturile la noul Sandero. si preturile nu sunt mari. sa speram ca nu vor muta productia in alte tari si ne vor lasa si noua un os de ros.
Pai se stiu preturile, motorizarile si dimensiunile de vreo saptamana, cel putin la Sandero, iar la Logan sunt usor de banuit, ca doar e un Sandero cu portbagaj (si poate un ampatament cu vreo 5 cm mai mare) si e mai ieftin cu vreo 200 de euro la aceleasi dotari.

#44
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,381
  • Înscris: 10.03.2009
Multi nu inteleg/omit o chestie extrem de importanta. Masina CU SIGURANTA putea arata mult mai bine, si la interior si la exterior, mici detalii care n-ar fi costat mult, INSA, prin asta iti poti ataca propriile modele, inginerii mai mult ca sigur au obiective clare de a face masina nu tocmai aratoasa si cu dotari limitate altfel incat sa nu intre pe taramul altor modele comercializate de ei.

La fel si cu dotarile, trebuie gasit un echilibru intre ce oferi la echiparea cea mai slaba si ce oferi la echiparea cea mai scumpa, cat costa optiunile comparativ cu cele ale altor modele comercializate de tine.

Ca prim impuls ai spune, bai frate de ce nu au facut-o cu ceva costuri in plus (dar nu prea mari) sa arate mult mai bine, stopuri/faruri alungite mult, extrem de agresive, grila agresiva, jante pe 17, ceasuri gradate pana la 250, un bord desenat mai agresiv nu asa simplist, etc. Dar, dupa cum am spus, eu sunt 100% convins ca ei fac masina mai uratica intentionat, nu cred ca-i poti acuza de slaba inspiratie estetica cand Renault-ul are unele masini exceptionale.

Edited by Alex-Softpedia, 02 October 2012 - 13:27.


#45
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006
Dar de unde dracu moda asta cu masinie agresive nu stiu !? Chiar sunt un etalon al frumusetii ? Mie sincer nu imi plac deloc, ce naiba, iesim cu masinile la razboi in fiecare dimineata ?
Posted Image

#46
EnterpriseGTX

EnterpriseGTX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 424
  • Înscris: 27.09.2012
Pina si rusii au ramas placut impresionati de Logan 2:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cFgJ2sTm_8Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#47
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Numai noi ne plangem de ele, in loc sa fim mandarii si sa spunem, se putea si mai rau. BTW: ce face Eco Mode-ul la Logan si Sandero? sa aibe Dacia Start-Stop?

Edited by connectorxp, 06 October 2012 - 14:00.


#48
zerookool

zerookool

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 618
  • Înscris: 26.02.2006
Parca zicea cineva pe forum ca Eco Mode limiteaza la 4000 de ture (parca sau ceva de genul) motorul si astfel emisiile ar fi mai mici.

#49
Drag0n_X

Drag0n_X

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,758
  • Înscris: 17.04.2007
Ar fi o mare tampenie daca la asta se refera acel Eco Mode...

#50
zerookool

zerookool

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 618
  • Înscris: 26.02.2006

Quote

Butonul ECO, amplasat in stanga volanului, limiteaza turatia motorului la maximum 4.000 rotatii pe minut (rpm) indiferent de motorizare, au explicat oficialii Renault prezenti la standul Dacia.

sursa

#51
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,291
  • Înscris: 07.02.2003

 Drag0n_X, on 07 octombrie 2012 - 13:36, said:

Ar fi o mare tampenie daca la asta se refera acel Eco Mode...
Pai la turatii mai mari dai carbon pe teava si bagi si benzina mai multa decat e nevoie, ca sa eviti asta apesi ala, de aia se numeste eco. Prin vest lumea e in general mai atenta la detaliile astea, chiar daca aia e o banala limitare ei cred ca e bine sa ai cat mai multe chestii eco pe masina.

Edited by andreic, 07 October 2012 - 17:18.


#52
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,381
  • Înscris: 10.03.2009
Daca uiti Eco ON intr-o depasire ai pus-o, daca ai si AC-ul pornit poti sa-ti iei adio.

#53
costy_ytsoc

costy_ytsoc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,394
  • Înscris: 02.07.2005
chiar e nevoie de un buton  sa-ti limiteze turatia? cati din voi aveti problema asta? bai sa-mi bag picioarele ce as vrea sa nu mai depasesc 4000 rpm dar uit mereu sa schimb viteza

#54
kim1

kim1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,393
  • Înscris: 15.05.2012
nici eu nu pot sa inteleg functia asta. poate doar ca un pilot automat daca uiti piciorul pe pedala, imbatat de sunetul motorului.Posted Image

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate