Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dacia Logan 2
Last Updated: Sep 30 2020 22:39, Started by
Horsie
, Sep 28 2012 11:29
·
0
#19
Posted 28 September 2012 - 14:13
#20
Posted 28 September 2012 - 14:34
Mda,pacat ca nu este optinal cu 6 viteze si macar un motor de 1.6 16v si 110 cai.Loganul meu ii de 1.4 si 75 de cai,cand pornesc clima se simte binisor la acceleratie,am mers cu un Duster de 1.5 si 110 cai ,mi-a placut ,diferenta mare de demaraj si avea si 6 viteze,pacat ca nu e comfortabil,sau mai bine zis ,nu e asa comfortabil ca si Loganul.La Logan 2 din poze scaunele par sa fie mai comode,cel putin forma lor te duce cu gandul la o pozitie mai buna pe drum lung,o sa vedem.
|
#21
Posted 28 September 2012 - 14:38
In sfarsit, prima Dacie care are haz de masina! (cel putin pe dinafara)
|
#22
Posted 28 September 2012 - 14:40
v3lsatis, on 28 septembrie 2012 - 13:37, said:
discuri de frana pe spate? In specificatiile Sandero apar tamburi, deci tamburi vor fi foarte probabil si la Logan. Poza cu spatele e facuta prost, stiu ca autoevolution e cu softpedia, dar fotograful n-a fost inspirat, a facut poze la focale prea mici si pozele sunt deformate. Daca nu vine Skoda la Rapid cu ceva super promotii care sa o aduca aproape de un Logan de top ca pret (ma indoiesc serios), sunt 95% sanse sa iau un Logan 2. Motive? Pai raportat la Logan 1 avem asa: mai sigura (4 airbaguri plus centuri pretensionate plus ESP plus avertizor centura in standard plus ISOFIX, va lua 4 stele usor la NCAP), mai practica (bancheta rabatabila, spatii depozitare extra), mai atragatoare (interior/exterior, ceasurile alea de bord arata incomparabil si in general bordul e mult superior, iar fata/spatele la fel), mai economica (0.9 TCe cel putin fata de 1.4/1.6 MPI plus functie Eco), mai dinamica decat vechile 1.4/1.6 MPI (cu motorul 0.9 TCe - are cuplu mai mare la turatii mai mici - inca e nevoie de un echivalent pentru 1.6 16V care probabil va fi 1.2 TCe-ul ce va fi lansat dupa o vreme), mai putin poluanta (deci si taxe mai mici, mai ales ca si motorul e mai mic - ala de 0.9), mai confortabila (scaune, material bord, cotiera, comenzi noi pe volan, spatii de depozitare extra, izolatie mai buna sunet motor cica), mai moderna (limitator/regulator de viteza, media nav, senzori parcare, faruri de zi, mp3 cu USB si Bluetooth), teoretic mai ieftin de intretinut (distributie pe lant la motorul TCe, nu stiu in rest insa daca nu apar alte costuri extra de intretinere), impozit/RCA mai mic ca la 1.4/1.6 MPI ... culmea culmilor mi se pare ca e si mai ieftina la acelasi motor: Sandero 1.2 Smile vechi e 9400 de euro (la care ar trebui sa mai pui 210 euro pentru airbaguri laterale ca sa fie cat de cat la fel), Sandero 1.2 Laureate nou e 9000 de euro, deci e mai ieftin Sandero nou cu 610 euro desi are ESP si alte chestii extra !! Edited by utopium, 28 September 2012 - 14:50. |
#24
Posted 28 September 2012 - 14:48
Škoda Rapid este de la 11.550 euro pentru Active 1,2 MPI 55kW. Ajunge la 18.330 euro pentru versiunea Elegance 1,4 TSI 90kW DSG.
|
#25
Posted 28 September 2012 - 14:59
Gif2D, on 28 septembrie 2012 - 14:48, said:
Škoda Rapid este de la 11.550 euro pentru Active 1,2 MPI 55kW. Ajunge la 18.330 euro pentru versiunea Elegance 1,4 TSI 90kW DSG. Edited by utopium, 28 September 2012 - 15:00. |
#26
Posted 28 September 2012 - 17:50
oare reglajul farurilor tot cu butonul acela de aragaz se face?
|
#27
Posted 28 September 2012 - 18:22
adica prin cablu ca la frana de mana la biciclete
stopurile pe spate sunt naspa strica tot spatele e adevarat ca nu puteau sa deseneze spatele mai bine decat cel de la noul clio niste magari utopium, on 28 septembrie 2012 - 14:40, said:
Daca nu vine Skoda la Rapid cu ceva super promotii care sa o aduca aproape de un Logan de top ca pret (ma indoiesc serios), sunt 95% sanse sa iau un Logan 2. slabe sanse sa ajunga o skoda rapid sub 10k euro, chiar si cu 5 cupoane remat |
#28
Posted 28 September 2012 - 18:29
utopium, on 28 septembrie 2012 - 14:40, said:
In specificatiile Sandero apar tamburi, deci tamburi vor fi foarte probabil si la Logan. Poza cu spatele e facuta prost, stiu ca autoevolution e cu softpedia, dar fotograful n-a fost inspirat, a facut poze la focale prea mici si pozele sunt deformate. Daca nu vine Skoda la Rapid cu ceva super promotii care sa o aduca aproape de un Logan de top ca pret (ma indoiesc serios), sunt 95% sanse sa iau un Logan 2. Motive? Pai raportat la Logan 1 avem asa: mai sigura (4 airbaguri plus centuri pretensionate plus ESP plus avertizor centura in standard plus ISOFIX, va lua 4 stele usor la NCAP), mai practica (bancheta rabatabila, spatii depozitare extra), mai atragatoare (interior/exterior, ceasurile alea de bord arata incomparabil si in general bordul e mult superior, iar fata/spatele la fel), mai economica (0.9 TCe cel putin fata de 1.4/1.6 MPI plus functie Eco), mai dinamica decat vechile 1.4/1.6 MPI (cu motorul 0.9 TCe - are cuplu mai mare la turatii mai mici - inca e nevoie de un echivalent pentru 1.6 16V care probabil va fi 1.2 TCe-ul ce va fi lansat dupa o vreme), mai putin poluanta (deci si taxe mai mici, mai ales ca si motorul e mai mic - ala de 0.9), mai confortabila (scaune, material bord, cotiera, comenzi noi pe volan, spatii de depozitare extra, izolatie mai buna sunet motor cica), mai moderna (limitator/regulator de viteza, media nav, senzori parcare, faruri de zi, mp3 cu USB si Bluetooth), teoretic mai ieftin de intretinut (distributie pe lant la motorul TCe, nu stiu in rest insa daca nu apar alte costuri extra de intretinere), impozit/RCA mai mic ca la 1.4/1.6 MPI ... culmea culmilor mi se pare ca e si mai ieftina la acelasi motor: Sandero 1.2 Smile vechi e 9400 de euro (la care ar trebui sa mai pui 210 euro pentru airbaguri laterale ca sa fie cat de cat la fel), Sandero 1.2 Laureate nou e 9000 de euro, deci e mai ieftin Sandero nou cu 610 euro desi are ESP si alte chestii extra !! Mda,si eu am fost in situatia ta,asta pana ce am vazut pretul si cum arata noua Skoda,foarte foarte scumpa si nici nu imi place cum arata,de fapt, nici o skoda nu arata bine,dar totusi ma asteptam la altceva,sau mai bine zis alt pret,tot Loganul ramane numarul 1 la viitoare achizitii,ma gandeam sa imi cumpar ceva second la 5000 de euro,dar mai bine mai astept putin ,mai strang ceva bani si o cumpar. Edited by DaniJ90, 28 September 2012 - 18:30. |
|
#29
Posted 28 September 2012 - 18:36
#30
Posted 28 September 2012 - 19:29
#32
Posted 28 September 2012 - 23:32
DaniJ90, on 28 septembrie 2012 - 18:29, said:
Mda,si eu am fost in situatia ta,asta pana ce am vazut pretul si cum arata noua Skoda,foarte foarte scumpa si nici nu imi place cum arata,de fapt, nici o skoda nu arata bine tavktm, on 28 septembrie 2012 - 19:29, said:
Da, se vede, acum nu stiu pe cine poate deranja !? Edited by utopium, 28 September 2012 - 23:41. |
#33
Posted 28 September 2012 - 23:54
exact cum zici tu utopium,doar ca rugina la mine cel putin nu a aparut si am sters-o pe o parte de ceva timp,putea sa apara rugina dar nu a aparut.Faza cu butoanele e cum zici,nu inteleg de ce e mai fain sa fie butoanele de la geamuri pe usa,mie imi place unde sunt si butonul de la faruri cred ca l-am atins de doua ori in 4 ani,daca tot e vorba de butoane,intr-adevar butonul ce regleaza oglinzile nu e bine pus,e sub frana de mana ,e ciudata pozitionarea,dar din nou,am umblat de foarte putine ori la el.
si legat de claxon,ma bucur ca e acolo,ca asa il apasam din greseala,e foarte bine unde e. |
|
#34
Posted 29 September 2012 - 00:08
reglajul oglinzior era perfect intre scaune, care a fost logica mutarii? economie 0,4metri de cablu?
|
#35
Posted 29 September 2012 - 00:16
costy_ytsoc, on 29 septembrie 2012 - 00:08, said:
reglajul oglinzior era perfect intre scaune, care a fost logica mutarii? economie 0,4metri de cablu? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users