Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noi modele VW pana in 2008!
Last Updated: Nov 04 2007 15:05, Started by
SCANIA FREAK
, Nov 10 2005 21:50
·
0
#1
Posted 10 November 2005 - 21:50
#2
Posted 10 November 2005 - 21:58
sa le luam punctual:
- Jetta variant, arata bine , probabil va avea un portbagaj mare pentru clasa sa, e nevoie de asa ceva in europa,pacat ca va fi facut peste ocean -passat cabrio.. vreau sa o vad si pe asta.. va fi un nou hit la vanzari in romania nu prea cred insa ca va fi construit, eventual vor face o versiune cc.. ar fi o premiera, pentru ca nu exista alt producator de talia lui VW care sa aiba la clasa medie un decapotabil - Sharan.. yukkkkkkkk, sper sa nu arate ca in cgi-urile autobildului, arata mai rau ca modelul actual. Ramane intrebarea: mai merg in continuare cu ford? Eu zic ca nu, altfel prezentau si ei un prototip odata cu Ford la frankfurt -ultimul in poze e automobilul in stilul Mercedes cls, cu care vw vrea sa intre in clasa masinilor premium. Nu stiu daca va fi un produs de sine statator sau va inlocui phaetonul, insa sunt zvonuri , cum ca odata ce vw se va ocupa de fabricarea caroseriilor la viitorul Porsche Panamera, ar putea utiliza multe din ideile modelului porsche - se mai stie ceva de urmasul lui phaeton? Staff-ul vw era decis acum ceva timp sa nu mai ii faca succesor din cauza insuccesului comercial.. Acum insa ca s-a schimbat conducerea.. cine stie.. poate se merge pe alte idei -lupo va mai fi fabricat? Sau fox e succesorul lui lupo? |
#4
Posted 10 November 2005 - 22:07
relativ scump foxul pentru ceea ce ofera, cu un design total neinspirat si fabricat in brazilia parca.. mai ramane phaetonul deci in lista nelamuririlor
|
#6
Posted 12 November 2005 - 23:44
de fox s-a ocupat si abt (unul din tunerii traditionali de vw) care ofera pentru motorul de 1.4 TDI 95 de cp, in loc de 70 de cp. Ceea ce e destul de bine..
7050921.001.4L.jpg 106.56K 401 downloads Edited by romaximusro, 12 November 2005 - 23:44. |
#7
Posted 13 November 2005 - 14:38
Interesant,95 de caluti pe o masina mai usoara decat Polo!!!
|
#8
Posted 13 November 2005 - 20:58
Cum sa va spun....Fox-ul imi pare ca este superb,mai ales la 95 de cai.Pt o masina de oras,cum e Tm,mi-as dori sa am una ca aia.Dar din cate stiu eu,in America de Sud era la un pret in jur de 3.000 $.Ma insel?.Iar Passat-ul cabrio m-a lasat fara cuvinte(de-ar aparea si pana atunci asi si castiga la loto ... as cumpara-o imediat ).Insa ceea ce acolo apare ca si Passat coupe,mie imi pare ca este un sedan cu 4 usi(+ portbagaj),cu manerele de deschidere ale usilor din spate situate in rama,ca la Alfa 147,156,159....Sau nu ?!
P.s: Daca va fi lansat in productie,parerea mea este ca Passat-ul cabrio va fi cu siguranta un cc,avand in vedere faptul ca au deja experienta cu Eos-ul.(la fel cum Peugeot are si 206 cc,dar si 307cc). Edited by Netshadow, 13 November 2005 - 21:04. |
#9
Posted 13 November 2005 - 21:04
problema fox-ului e ca e scump, chiar si in germania, unde mi se pare ca are taxe vamale mai mici ca in romania(bine.. nu se aduce inca in romania). A fost un teste la ams.tv la concurenta cu loganul , unde fox-ul era laudat la calitatea interiorului, era criticat la pret si nu prea erau incantati de comportamentul dinamic.. culmea un Ford ka le dadea clasa.. chiar si loganul ii dadea clasa.
Passat-ul cabrio nu cred ca va fi produs,insa arata bine, iar coupe-ul ala e o masina in stilul lui Mercedes cls.. adica sedanul coupe.. tot nu stiu daca va inlocui phaeton-ul sau va fi un model complementar |
#10
Posted 13 November 2005 - 21:08
Acum inteleg ce ai vrut sa spui cu Passat coupe.Uitasem ca Mercedes cataloga Cls-ul drept "un coupe cu 4 usi"....Dar,totusi,cat costa Fox-ul in Germania?Sau in Romania.Daca pleaca din America de Sud la 3.000, mai pui taxe vamale si accize sa zicem de inca 2.000(desi taxele pt masinile produse outside UE sunt de 30%,iar tva 20%....),in fine,la 5.000 oare nu reprezinta o alternativa interesanta la Logan.Ce are in echiparea de serie?
Edited by Netshadow, 13 November 2005 - 21:11. |
|
#11
Posted 13 November 2005 - 21:10
3000 de dolari probabil o fi costul de productie.. insa se mai adauga o gramada de alta costuri pe langa taxe. In sfarsit, din ce tin eu minte fox-ul ajungea la peste 11.000 de euro in germania..
|
#13
Posted 13 November 2005 - 22:58
romaximusro, on Nov 13 2005, 21:10, said: 3000 de dolari probabil o fi costul de productie.. insa se mai adauga o gramada de alta costuri pe langa taxe. In sfarsit, din ce tin eu minte fox-ul ajungea la peste 11.000 de euro in germania.. EU are taxe vamale de 10% pt ce nu e produs in europa. Noi 30%. Dar acest lucru se va schimba, ca o obligatie a aderarii la EU. Poate ca in a 2-a jumatate a lui 2006. |
#14
Posted 14 November 2005 - 12:33
romaximusro, on Nov 13 2005, 21:04, said: problema fox-ului e ca e scump, chiar si in germania, unde mi se pare ca are taxe vamale mai mici ca in romania(bine.. nu se aduce inca in romania). A fost un teste la ams.tv la concurenta cu loganul , unde fox-ul era laudat la calitatea interiorului, era criticat la pret si nu prea erau incantati de comportamentul dinamic.. culmea un Ford ka le dadea clasa.. chiar si loganul ii dadea clasa. Passat-ul cabrio nu cred ca va fi produs,insa arata bine, iar coupe-ul ala e o masina in stilul lui Mercedes cls.. adica sedanul coupe.. tot nu stiu daca va inlocui phaeton-ul sau va fi un model complementar Phaeton va avea un urmas stai linistit,conform Quattroute,insa nu mai devreme de 2008!!! |
#15
Posted 09 December 2005 - 14:55
|
#17
Posted 11 December 2005 - 13:51
@Acusila: lasa-i man sa scoata ei acel coupe si vedem cati o sa-l cumpere!!!
|
#18
Posted 22 February 2006 - 16:47
in urmatorii 5 ani VW va lansa 20 de noi modele printre care si golful suv .Unde mai vor oare sa se mai extinda ?
Quote The AIADA newsletter reported that Volkswagen has announced plans to launch 20 new models within the next five years, reports The Wall Street Journal. VW chief Wolfgang Bernhard said ten of them will be entirely new models, and the other 10 derivatives of already existing models. Among the new models will be the new Concept A which, according to the Journal, "represents a new push by Volkswagen to return to its roots as the maker of the 'people's car.'" The car has features of an SUV and a coupe and is expected to cost somewhere between $20,000 and $30,000. Mr. Bernhard thinks despite recent drops in sales of compact SUVs, there is still strong demand for the vehicles, particularly among young professionals and young families |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users