Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Problema garantie Cel .ro

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
tobecs

tobecs

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 19.09.2012
Am comandat zilele trecute un monitor de calculator de la marea firma renumita ptr vanzari online Cel.ro.Am primit produsul a doua zi,pe care l-am despachetat cu grija si l-am pus in functiune,constatand exact in centrul monitorului un pixel defect care se vedea nu prea frumos la un produs nou aflat in garantie.Am citit cu atentie certificatul de garantie unde scrie ca ptr pixel defect se poate returna produsul si se schimba pe cheltuiala de transport al clientului.S-a expediat coletul a doua zi ,a treia zi am fost contactati de un domn de la renumita firma ca pachetul a fost primit inapoi cu succes dar exista o problema si mai trebuie sa platesc diferenta de aprox 150 de Ron deoarece dupa constatarile lor monitorul a fost zgariat in mai multe locuri ,fapt ptr care ne-au si trimis cateva poze cu un monitor zgariat ca dovada,cea ce clar nu este adevarat deoarece am impachetat cu grija produsul fara sa se zgarie.Am observat ca aceste trucuri sunt folosite numai ptr persoane fizice nu si ptr firme gandindu-se ca ptr 150 de ron nu se deplaseaza nimeni de la Brasov la Bucuresti,sau sunt facute de la cei de la servis fara stirea sefilor ,ptr a face ceva bani.Acum sunt in asteptare sa vedem ce se va intampla deoarece deocamdata sunt si fara monitor si cu banii dati.
Am postat acest caz ptr a avertiza ceilalti cetateni corecti sa se gandeasca de 2 ori inainte sa comande ceva online de la firma Cel.ro

#2
tatarduka

tatarduka

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,042
  • Înscris: 30.10.2006
Acum vreo 4 ani si ceva mi-am luat si eu un laptop de la ei. Nu am avut nici o problema cu el, in afara ca s-a defectat la o saptamana dupa ce a iesit din garantie...

#3
LensFlare

LensFlare

    Tin Foil Mask Society

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,759
  • Înscris: 09.05.2005
Din pacate sunt renumiti pentru astfel de "situatii", isi sapa groapa singuri.

#4
Horsie

Horsie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,372
  • Înscris: 10.06.2002
Problema vine ca ei si noi trebuie sa te credem pe cuvant.
Nu e normal ca orice firma sa isi asume pierderile, iar userii abuza cum pot de procedura de returnare.

Ghid de preventie:
- cum primiti ceva, il desfaceti si il verificati vizual macar.
- cand trimiteti ceva la garantie/retur, ii faceti poze detaliate

Ma indoiesc ca Cel.ro asta in 150 RON.

#5
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,292
  • Înscris: 07.02.2003

View Posttobecs, on 19 septembrie 2012 - 09:00, said:

Acum sunt in asteptare sa vedem ce se va intampla deoarece deocamdata sunt si fara monitor si cu banii dati.
Esti cetatean european si ai drepturi... ce mai astepti inainte sa suni la opc ? Posted Image

View Posttobecs, on 19 septembrie 2012 - 09:00, said:

Am postat acest caz ptr a avertiza ceilalti cetateni corecti sa se gandeasca de 2 ori inainte sa comande ceva online de la firma Cel.ro
De la toate poti lua monitoare cu pixeli muci mai ales la cele low cost... cu garantia aia intr-adevar depinde de firma, una mai buna nu te sacaie cu inutilitati dinastea.

In rest daca ei au poza cu el si prezinta zgarieturi... oare cum au aparut alea, singure ? Posted Image L-ai pozat cand l-ai trimis sa ai dovada ?

Edited by andreic, 19 September 2012 - 09:45.


#6
LensFlare

LensFlare

    Tin Foil Mask Society

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,759
  • Înscris: 09.05.2005

View PostHorsie, on 19 septembrie 2012 - 09:43, said:

Problema vine ca ei si noi trebuie sa te credem pe cuvant.
Nu e normal ca orice firma sa isi asume pierderile, iar userii abuza cum pot de procedura de returnare.
Cauta pe Google cel.ro sa citesti ce "faima" au. ASTA e de departe cea mai tare Posted Image

Edited by LensFlare, 19 September 2012 - 09:50.


#7
eugeniusro

eugeniusro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,032
  • Înscris: 21.08.2005
eu am luat teapa asta cu cei de la Emag cu un monitor zgariat, la toate firmele din Romania se practica chestia asta, de aia e mai sanatos sa vezi personal ce cumperi

#8
Horsie

Horsie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,372
  • Înscris: 10.06.2002
Discutia e veche, iar povestea userului cu iPad e trasa de coada la maxim, dar e mult mai usor sa vezi intr-o persoana juridica pe lupul cel rau, iar victima sa fie rolul cumparatorului by default.

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu imediat cum primesc o jucarie (mai ales una scumpa gen iPad) "jefuiesc" curierul si deschid pachetul plin de nerabdare.

In alta ordine de idei, cumpar de la cel.ro si il recomand.
Cumpar de la ei de 5 ani (multe, ca persoana fizica si juridica) fara probleme.

Am deja o obisnuinta sa ma uit la emag pt pretul unui produs, apoi sa il iau de la CEL, cateodata substantial mai ieftin.

Ceea ce cumparatorii nu stiu, este ca adesea distribuitorii trimit direct, la comanda magazinelor online produsele.
Oricum, magazinul online NU desface marfa (daca e desigilat, oricum nu trebuie sa accepti coletul).

La mijloc se afla curierii, care au interes "maxim" pentru cei 800 RON cu care sunt platiti lunar!

#9
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
atunci magazinele sa-si schimbe curierii de "800 lei" cu altii de "2000 de lei", nu e problema clientului salariul curierului
iar curierul de "800 lei" sa-si gaseasca alt job platit pe masura capacitatilor, altfel, daca se multumeste cu acesti bani, sa-si faca treaba bine

Edited by aeon, 19 September 2012 - 10:16.


#10
emillian

emillian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,041
  • Înscris: 06.11.2006
Un prieten a luat la promotie un del 1525 cu baterie de 9 celule (asta era promotia).  A avut niste probleme la un moment dat cu el si l-a dus la service. Cand i l-au returnat avea baterie de 6 celule si au tinut-o asa pentru ca in factura si pe garantie nu scria ce fel de baterie are (sau macar seria ei).

A tinut-o asa vreo luna de zile pana cand i-am gasit la ei pe site oferta din perioada cand a luat laptop-ul. Cand le-am aratat s-au linistit si au dat o baterie de 9 celule. Au fost tare nesimtiti.

De curand am dat comanda de un rack extern de hdd, ma suna sa-mi spuna ca au adus rack-ul, le-am spus ca ma duc a doua zi dimineata sa-l iau, pentru ca era tarziu si nu mai ajungeam la ei pana la inchidere. Am mers a doua zi dimineata si mi-au spus ca au dat rack-ul respectiv cuiva care avea nevoie urgent dar ca-mi pot aduce luni ( se intampla sambata asta).

Domnisoara/doamna cu care am vorbit atunci ori era batuta in cap ori nu traia pe lumea asta, mai si zambea cand mi-a zis ca l-au dat. De atunci sa nu mai aud de ei.

#11
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,299
  • Înscris: 08.10.2011
Si ce treaba are zgarietura cu garantia?  Indiferent daca e zgariat sau nu, ei trebuie sa iti repare acel pixel mort, iar in cazul in care nu se poate repara, trebuie schimbat produsul si punct.Posted Image

#12
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,773
  • Înscris: 25.01.2007
Pai  ei considera  ca ai  dat cu monitorul ala de toti peretii, si de aia s-a ars pixelul. Zgarietura e dovada.

#13
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,312
  • Înscris: 16.07.2008
Din cate stiu, ei nu se mai ocupa cu garantii, sau poate ca s-au mai schimbat niste lucruri de ceva timp incoace (eu am luat un laptop de la ei).
La un moment dat, in garantie fiind, a avut nevoie de reparatii. I-am contactat si mi-au indicat un service autorizat si agreat, specializat pe marca respectiva.

E regretabil oricum (nimanui nu-i convine, indiferent despre ce produs ar fi vorba si cat de mica asau de mare ar fi contravaloara acelui produs), dar... de ce nu ai facut si tu poze inainte (asta sa-ti fie invatatura de minte; de fapt, valabil pentru noi toti). Si, printre altele, o poza in care sa se vada marca, modelul si seria!!!

Sigur ca ii poti acuza si pe ei... dar imi e greu (si mie) de crezut ca, au pe 'stoc' cate un produs (totusi, sa nu exageram) 'defect' sau fix acelasi model cu al tau, cu zgarieturile de rigoare, astfel incat sa-ti inchida gura, sa poata refuza astfel garantia, reparatia si sa mai ciupeasca si eu niste bani (desi ma indoiesc si eu ca ar sta ei in 150 de lei; desi daca asta le e practica, de colo un pic, de colo un pic, cand tragi linie, se aduna ceva...).

De ce nu le-ai cerut sa-ti dea 'dovada' (in poze) si cu seria lui? Banui ca pe Certificat e trecuta.

In alta ordine de idei, sunt foarte putini (stiu de pe vremea cand prospectam si eu piata in vederea achizitionarii unui televizor) care sunt dispusi (contractual) sa-ti schimbe produsul doar pentru 1 pixel mort... Ma indoiesc ca cel ar face exceptie.

Fa si tu un pic de scandal (la sefii mai mari), vezi ce poti face (eventual ameninta-i cu OPC-ul). Adreseaza-te chiar OPC-ului (nu stiu daca trebuie sa o faci intr-un timp anume de la cumpararea produsului sau de la producerea incidentului (adica nu te trezesti ca reclami ceva de acum 1 an... exagerez, dar ai prins ideea).

PS. Stii sigur-sigur ca e mort? Poate era doar blocat (in anumite cazuri, si cu putin noroc, il poti repara. Gasesti pe net tot felul de programe si solutii)

#14
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,656
  • Înscris: 30.10.2009

View Postcolombo2003, on 19 septembrie 2012 - 11:25, said:

In alta ordine de idei, sunt foarte putini (stiu de pe vremea cand prospectam si eu piata in vederea achizitionarii unui televizor) care sunt dispusi (contractual) sa-ti schimbe produsul doar pentru 1 pixel mort... Ma indoiesc ca cel ar face exceptie.

Pentru contractele incheiate online exista reglementari diferite care avantajeaza cumparatorii (Ordonanta nr. 13/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta) insa pentru a nu avea surprize e bine sa se tina cont de ce s-a scris mai sus: desfacerea ambalajului in prezenta curierului si fotografierea produsului inainte de returnare.

Art. 7
(1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4;
[...]
Art. 8
In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator in conditiile art. 7, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.
http://www.dreptonli...0_2000_2008.php

Edited by althea, 19 September 2012 - 11:48.


#15
tibi105

tibi105

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 17.12.2011
Si pozele pe care @tobecs a uitat sa le incarce . Voi ce ziceti e zgariat sau nu ?

Attached Files



#16
rqbwins

rqbwins

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 25.10.2004
Am si eu o problema cu un pixel mort pe un televizor full HD de la LG.Problema e ca e fix in mijlocul ecranului si e foarte deranjant.Televizorul este in garantie si am sunat la LG sa rezolv problema.Mi-au spus ca trebuie sa am 7 pixeli morti pe ecran ca sa mi se repare in garantie.Mi-au convocat nu stiu ce politica a pixelilor morti.Acest lucru nu imi apare pe certificatul de garantie si aceasta politica nu mi-a fost adusa la cunostinta in momentul cumpararii produsului.Eu am ceva sanse sa pot rezolva asta prin protectia consumatorului sau trebuie sa i dau una cu ciocanul sa am 1000 de pixeli morti in el?

Edited by rqbwins, 16 October 2012 - 08:57.


#17
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,091
  • Înscris: 29.06.2005

View Posttibi105, on 20 septembrie 2012 - 12:59, said:

Si pozele pe care @tobecs a uitat sa le incarce . Voi ce ziceti e zgariat sau nu ?

Eu zic ca 150 ron pentru atata e enorm. Zgarieturile alea se rezolva foarte usor cu ceva polish pntru plastic. Deci daca era zgariat cand l-a trimis, cred ca le-ar fi acoperit.
Cred ca ori s-a zgariat la transport, ori la "constatare".

Cei care mai cumparati online - nu mai dati jos foliile de pe plastice pana nu testati bine produsul si nu sunteti siguri ca nu trebuie returnat.

#18
an2ro

an2ro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 22.03.2007

View Posttibi105, on 20 septembrie 2012 - 12:59, said:

Si pozele pe care @tobecs a uitat sa le incarce . Voi ce ziceti e zgariat sau nu ?

Presupun ca lucrezi la firma cu pricina. In acest caz, te rog sa postezi si procesul verbal de constatare intocmit impreuna cu curierul la receptionarea produsului returnat de client in care e specificat faptul ca monitorul prezinta zgarieturi (asa cum clientul are datoria de a desface coletul pentru a verifica produsul livrat si de a intocmi impreuna cu curierul un proces verbal de constatare in cazul unor nereguli, aceeasi datorie o are si firma in momentul receptiei unui retur / produs trimis spre reparatie). Daca nu exista un asemenea proces verbal, pozele postate de tine sunt egale cu zero, deoarece zgarieturile ar fi putut fi facute de cei care au manipulat monitorul in service.

Edited by an2ro, 14 March 2013 - 14:22.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate