Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
caut partener
Last Updated: Jan 26 2014 22:34, Started by
car_dismantler
, Jul 01 2012 18:16
·
0
#1
Posted 01 July 2012 - 18:16
Caut partener pentru a incepe o afacere in domeniul dezmembrarilor auto.Intentionez sa aduc piese din dezmembrari si masini intregi din Irlanda.Mentionez ca sunt mecanic auto,am muncit 6 ani in Irlanda,cunosc toate parcurile auto si locurile de licitatii de masini de acolo.
Detalii suplimentare in PM. |
#2
Posted 01 July 2012 - 18:29
De ce tocmai din Irlanda ? De ce nu UK sau Germania, Olanda ? Ce avantaj ar avea Irlanda ?
|
#3
Posted 01 July 2012 - 19:08
lawrence38, on 1st July 2012, 19:29, said: De ce tocmai din Irlanda ? De ce nu UK sau Germania, Olanda ? Ce avantaj ar avea Irlanda ? Putea sa dea mai multe detalii despre ce doreste de la partener, (dar daca prefera PM asta este), si ce fel de parteneriat (prefera o anumita zona a tarii sau oricare, cat costa un transport de piese Irlanda - Romania, investitia initiala in ce consta si de catre cine va fi sustinuta, profitul impartit cum exemple: 50%/50% sau el 75%/25% partenerul). Edited by poadol, 01 July 2012 - 19:15. |
#4
Posted 01 July 2012 - 19:18
#5
Posted 01 July 2012 - 19:48
#6
Posted 10 July 2012 - 17:03
#7
Posted 10 July 2012 - 20:18
parerea mea este ca este munca multa, cautat piese, cumparat piese, adus piese si tot asa. Gandeste-te ca faci mereu 2 drumuri, dus si intors. Dus il faci pierdere ca pleci cu masina ta si nu produci nimic, iar la intoarcere trebuie aduse multe piese/masini incat sa acoperi toate costurile pana acum. Plus cazarea in Irlanda ca nu o sa dormiti in masina, plus benzina, plus km pe masina. Eu zic ca un drum dus intors costa peste 1000€, adauga costul pieselor sau al masinilor si gandeste-te la pretul de vanzare. Hai ca din piese mai scoti pe una un profit, dar la masini mai greu (chiar foarte greu), gandeste-te ca au volan pe partea dreapta si in Romania se vand astfel de masini foarte greu.
|
#8
Posted 11 July 2012 - 18:21
business11, on 10th July 2012, 19:18, said: parerea mea este ca este munca multa, cautat piese, cumparat piese, adus piese si tot asa. Gandeste-te ca faci mereu 2 drumuri, dus si intors. Dus il faci pierdere ca pleci cu masina ta si nu produci nimic, iar la intoarcere trebuie aduse multe piese/masini incat sa acoperi toate costurile pana acum. Plus cazarea in Irlanda ca nu o sa dormiti in masina, plus benzina, plus km pe masina. Eu zic ca un drum dus intors costa peste 1000€, adauga costul pieselor sau al masinilor si gandeste-te la pretul de vanzare. Hai ca din piese mai scoti pe una un profit, dar la masini mai greu (chiar foarte greu), gandeste-te ca au volan pe partea dreapta si in Romania se vand astfel de masini foarte greu. Eu m-am ocupat pana acum de asa ceva dar pentru altii,acum vreau pentru mine.Nu fac 2 drumuri niciodata,fac unul singur ,Irlanda -Romania.De cautat piese nu caut,cumpar masini pe care le dezmembrez acolo,in tara trimit doar piesele.De stat ,stau in Irlanda ,chiria in zona rurala( unde ai spatiu de depozitat si garaj de dezmembrari nu depaseste 500 euro lunar). La fiecare drum de Romania se vine cu un microbus de marfa( in care pui piesele),microbus care odata ajuns in Romania se dezmembreaza si el pentru piese.Drumul inapoi se face cu avionul,un drum Bucuresti-Dublin e 100 euro .Repet, asta am facut cativa ani la rand,muncind pentru altii,acum vreau sa fac pentru mine. |
#9
Posted 11 July 2012 - 23:38
si care ar fi profitul estimat de tine lunar ? Si care ar fi investitia facuta de tine lunar, pana acum mi-ai spus doua lucruri odata 100€ biletul de avion, odata 500€ garajul chirie ok? Sunt 600€. La care iti adaug si niste mancare 100-300€ am ajuns la 700-900€. Iti adaug si cumparatul masinilor (banuiesc ca iei masini stricate date la fiare vechi sau masini accidentate) la preturi mici 500-2000€ am ajuns sa spunem in mare la 2000-3000€, adaugam si microbuzul care pleaca spre Romania asta costa si el un 2000-4000€ am ajuns la 5000-6000€, dupa care benzina dus pana in Romania, cel putin 2-3 ori bagat benzina plin (masina mare, incarcata complet, model mai vechi, consumul ridicat, ajunge cel putin la 500-800€) si per total suntem undeva pana in 8000€ sa spunem ok ?
Acum tu vinzi fiecare piesa in parte dar eu tot nu imi pot imagina cum sa faci tu un profit peste cei 8000€. Tu inainte faceai pentru altcineva, practic tu iti incasai salariul care il luai asa sau asa, ala facea profit sau nu tu iti luau salariul si era normal ca iti convenea, majoritatea lucrurilor nu le plateai din buzunarul tau. Dar cand vrei sa faci totul singur, trebuie sa te gandesti la multe costuri. Ah si pe langa asta trebuie sa inregistrezi microbuzul in Irlanda sa pleci cu el si acolo niste taxe una alta. |
#10
Posted 12 July 2012 - 19:24
business11, on 11th July 2012, 22:38, said: si care ar fi profitul estimat de tine lunar ? Si care ar fi investitia facuta de tine lunar, pana acum mi-ai spus doua lucruri odata 100€ biletul de avion, odata 500€ garajul chirie ok? Sunt 600€. La care iti adaug si niste mancare 100-300€ am ajuns la 700-900€. Iti adaug si cumparatul masinilor (banuiesc ca iei masini stricate date la fiare vechi sau masini accidentate) la preturi mici 500-2000€ am ajuns sa spunem in mare la 2000-3000€, adaugam si microbuzul care pleaca spre Romania asta costa si el un 2000-4000€ am ajuns la 5000-6000€, dupa care benzina dus pana in Romania, cel putin 2-3 ori bagat benzina plin (masina mare, incarcata complet, model mai vechi, consumul ridicat, ajunge cel putin la 500-800€) si per total suntem undeva pana in 8000€ sa spunem ok ? Acum tu vinzi fiecare piesa in parte dar eu tot nu imi pot imagina cum sa faci tu un profit peste cei 8000€. Tu inainte faceai pentru altcineva, practic tu iti incasai salariul care il luai asa sau asa, ala facea profit sau nu tu iti luau salariul si era normal ca iti convenea, majoritatea lucrurilor nu le plateai din buzunarul tau. Dar cand vrei sa faci totul singur, trebuie sa te gandesti la multe costuri. Ah si pe langa asta trebuie sa inregistrezi microbuzul in Irlanda sa pleci cu el si acolo niste taxe una alta. Inregistratul microbusului in Irlanda nu costa nimic,asigurarea e a mea( open driving) cu aceeasi asigurare pot conduce orice masina( 1500 euro pe an)! Statul acolo ma costa 1000 euro pe luna( cazare,mancare,cheltuieli).Cumpar 7-10 masini masini pe luna a cate 1000 euro in medie. Microbusul pentru Romania ma costa pana in 1000 euro iar drumul pana in romania ma costa 500 euro( motorina,ferry,taxe drum).Un Sprinter sau LT din 2001-2003 costa acolo maxim 1500 euro. In Romania am deja client care cumpara microbusele( imi scot pretul de achizitie si costul trasnportului pana in tara).Eu am nevoie de cineva care sa se ocupe aici de vanzarea pieselor,de preferat cineva care are spatiu de depozitare.In mare parte am desfacere pentru piese : service-uri auto,tinichigerii( majoritatea lucreaza cu asigurarile),problema e ca cineva trebuie sa se ocupe in tara,eu nu pot fi in doua locuri simultan.Oricum piesele sunt la preturi ok,sub preturile celor de la dezmembrari,ca doar si ei cumpara tot de la de astia de genul fostilor mei patroni. |
|
#11
Posted 21 July 2012 - 18:04
Salut
Daca mai e valabila cererea,in Oradea am spatiu si prieteni care au deja deschisa o afacere de genul asta. Da-mi mesaj daca te intereseaza Vicentiu |
#12
Posted 25 July 2012 - 00:49
Salut,
Tu ai calculat corect cat te costa drumul de aici pana in tara !? Cu un microbus,fie ca folosesti "sea-route" sau "land-bridge" !?? Also,faptul ca masinile aici sunt productie de UK/Ireland,cu colan pe dreapta !? Nu sunt sigur ca e vreo problema chestia cu volanul si dashboard-ul...dar...ferry or landbridge ... is going to kill you !!! Mi se pare mult mai "cost effective" sa le iei de pe continent ! Aici VRT aduce un 20-30% in plus la pretul unei masini comparat cu continent ! Bafta Edited by rolion, 25 July 2012 - 00:50. |
#13
Posted 14 December 2012 - 13:13
Sal. Sunt din Bistrita.in ianuarie vreau sa mi deschid dezmembrari si sa aduc masini din Germania.daca ne putem ajuta reciproc si sa facem profit intr un fel,eu sunt dispus sa incercam. 0744889999 nr meu de tel. Daca te intereseaza da un semn. Pa pa
|
#14
Posted 26 January 2014 - 22:34
car_dismantler, on 01 iulie 2012 - 18:16, said:
Caut partener pentru a incepe o afacere in domeniul dezmembrarilor auto.Intentionez sa aduc piese din dezmembrari si masini intregi din Irlanda.Mentionez ca sunt mecanic auto,am muncit 6 ani in Irlanda,cunosc toate parcurile auto si locurile de licitatii de masini de acolo. Detalii suplimentare in PM. Salut Daca mai este valabila cumva oferta sunt interesat de un parteneriat, detin la 20 km de Cluj, hala 200 mp, utilitati, 3500 mp teren intravilan, relatie foarte buna cu 80-90 % dintre service-urile din judetul Cluj.Daca nu mai este valabila sunt interesat de o colaborare, cu un comision pentru achizitie masini. Cu respect bn99nas, on 14 decembrie 2012 - 13:13, said:
Sal. Sunt din Bistrita.in ianuarie vreau sa mi deschid dezmembrari si sa aduc masini din Germania.daca ne putem ajuta reciproc si sa facem profit intr un fel,eu sunt dispus sa incercam. 0744889999 nr meu de tel. Daca te intereseaza da un semn. Pa pa Salut Vroiam sa te intreb daca ai inceput, vreu sa incep si eu la 20 km langa Cluj.Daca da, da un semn.Poate gasim o forma de colaborare. sal |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users