Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 

caut partener

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
car_dismantler

car_dismantler

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 01.07.2012
Caut partener pentru a incepe o afacere in domeniul dezmembrarilor auto.Intentionez sa aduc piese din dezmembrari si masini intregi  din Irlanda.Mentionez ca sunt mecanic auto,am muncit 6 ani in Irlanda,cunosc toate parcurile auto si locurile de licitatii de masini de acolo.
Detalii suplimentare in PM.

#2
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008
De ce tocmai din Irlanda ? De ce nu UK sau Germania, Olanda ? Ce avantaj ar avea Irlanda ? :huh:

#3
poadol

poadol

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,104
  • Înscris: 13.12.2010

View Postlawrence38, on 1st July 2012, 19:29, said:

De ce tocmai din Irlanda ? De ce nu UK sau Germania, Olanda ? Ce avantaj ar avea Irlanda ? :huh:
A specificat in primul post de ce din Irlanda.
Putea sa dea mai multe detalii despre ce doreste de la partener, (dar daca prefera PM asta este), si ce fel de parteneriat (prefera o anumita zona a tarii sau oricare, cat costa un transport de piese Irlanda - Romania, investitia initiala in ce consta si de catre cine va fi sustinuta, profitul impartit cum exemple: 50%/50% sau el 75%/25% partenerul).

Edited by poadol, 01 July 2012 - 19:15.


#4
manubabanu

manubabanu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121