Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Opel Astra G motor Z16SE - nu functioneaza AC
Last Updated: Jun 28 2012 20:22, Started by
ciprake
, Jun 27 2012 20:06
·
0
#1
Posted 27 June 2012 - 20:06
Buna seara. Am un Opel Astra G, motor Z16SE, am probleme cu A/C. A avut bobina de pe compresor cu siguranta termica intrerupta, am luat alta bobina care avea si dioda antiinductie intrerupta si am reparat-o. Am montat o dioda Shotky de vreo 3 amperi si am fost la un un amic care are un atelier service si mi-a inlocuit bobina ( a durat in jur de o ora ). A cuplat ambreiajul la compresor dar a sarit o sig. de 7,5A pe care a inlocuit-o si a iesit fum din dioda., pe care am scos-o de tot si a pornit AC. Din pacate n-am mai avut timp sa inlocuiesc dioda ca am infundat putin portiera si cum sambata trebuie sa plec din tara m-am grabit sa repar/vopsec portiera. Azi cand am luat din service masina am observat ca nu mai merge AC, pe OP-COM am cod P1530 - <Unknown DTC> (04) - Present si in bord aprins martorul ala de deasupra bateriei ceva cu racirea (un dreptunghi cu o steluta in interior). Pe mufa care alimenteaza bobina ambreiajului de la compresor nu mai am 12V, sigurantele de 7,5A, 40A OK. Sunt 0 la mecanica, dar ma pricep la electronica - si culmea stiam ce face dioda aia - as putea rezolva singur problema? Ce ar putea fi defect? Multumesc.
|
#4
Posted 27 June 2012 - 23:47
A/C Clutch Circuit Malfunction inseamna acea eroare.
Intra pe modulul de racire a motorului (engine cooling module). Sper ca ai asa ceva si ca nu e controlat direct din ECU ca la Z14XEP. Daca e comandat direct din ECU, vezi ca mai ai niste relee si sigurante si langa baterie. Este o cutie neagra, ca cea de langa oala amortizorului, doar ca putin mai scurta. |
#5
Posted 28 June 2012 - 06:37
DarkAngelBv, on 28th June 2012, 00:47, said: A/C Clutch Circuit Malfunction inseamna acea eroare. Intra pe modulul de racire a motorului (engine cooling module). Sper ca ai asa ceva si ca nu e controlat direct din ECU ca la Z14XEP. Daca e comandat direct din ECU, vezi ca mai ai niste relee si sigurante si langa baterie. Este o cutie neagra, ca cea de langa oala amortizorului, doar ca putin mai scurta. Mai am niste sigurante si 2 relee. Sigurantele sunt bune, nu stiu cum sa scot releul. Am tras putin de fire, am tras si de capul releului, n-am idee cum se demonteaza. |
#6
Posted 28 June 2012 - 07:12
baga incet o surubelnita sub releu si iese. Si verifica bobina ambreiajului, ca ceva nu este in regula acolo.
|
#7
Posted 28 June 2012 - 07:13
Bobina e ok, tre' sa-i mai pun o dioda. Nu merge nici ventilatorul de pe interiorul radiatorului, are vreo legatura? sau ala porneste numai daca porneste AC si e nevoie
Edited by ciprake, 28 June 2012 - 07:14. |
#8
Posted 28 June 2012 - 09:09
are legatura cu erorile, dar trebuie sa porneasca compresorul chiar si fara acel ventilator montat.
|
#9
Posted 28 June 2012 - 13:19
DarkAngelBv, on 28th June 2012, 10:09, said: are legatura cu erorile, dar trebuie sa porneasca compresorul chiar si fara acel ventilator montat. Am gasit o siguranta de 7,5A sarita, ieri mi-a scapat. Motivul: cand am inlocuit sig termica din bobina am pus una de dimensiunu mai mari in exteriorul locasului. Datorita dilatarii sau socurilor mecanice corpul sigurantei s-a atins de partea metalica a bobinei, deci face un scurt la masa. Am pregatit alta bobina ca sa nu dureze mult si mi-o va inlocui un amic deseara. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users