Noul Aro .... de Romania
Last Updated: Apr 16 2012 00:26, Started by
jocherjocher
, Mar 29 2012 23:40
·
0
#19
Posted 30 March 2012 - 15:17
Deja parca vorbim altfel. Not bad, sa vedem ceva rezultate palpabile.
|
#20
Posted 30 March 2012 - 15:20
Asta era ! Nu stiam ce ii lipseste fermierului roman. Masina de teren !
In orice caz desenul ala e copiat de prin reviste din anii 80. Vad ca nici suspensiile pe baza de foi metalice nu le-a scapat. Conceptie romaneasca pe dracu. Ca sa scoti pe piata o masina trebuie sa respecti niste norme minime de poluare. Tehnologia respectiva nu se gaseste decat contra cost si nu mai merge cu furatul ca pe vremea comunistilor. |
#22
Posted 30 March 2012 - 15:33
cspot, on 30th March 2012, 16:20, said: Asta era ! Nu stiam ce ii lipseste fermierului roman. Masina de teren ! In orice caz desenul ala e copiat de prin reviste din anii 80. Vad ca nici suspensiile pe baza de foi metalice nu le-a scapat. Conceptie romaneasca pe dracu. Ca sa scoti pe piata o masina trebuie sa respecti niste norme minime de poluare. Tehnologia respectiva nu se gaseste decat contra cost si nu mai merge cu furatul ca pe vremea comunistilor. Ce nevoie ai la tara de supermasina? Si daca-i pe foi de arc pe cine incurca? Poluarea o face motorul si nu foaia de arc. Astia vor, cica, o masina multifunctionala- una de care sa "traga" si sa se foloseasca fermierul (cati avem si din astia D-zeu stie) |
#24
Posted 30 March 2012 - 16:00
In ziua de astazi, ca sa faci de cap cu ideile, si sa le mai si pui in practica, trebuie bani grei, mai ales cand vine vorba de auto. Si daca e vorba de serii mici, prototipuri, se remarca prin ceva deosebit.
Ca de exemplu TATA si HOVER, au in spate o indrustie "gigantica" care sa le permita sa scoata preturi mici si productie mare. Pe partea cealalta, daca vrei serie mica atunci apelezi la exclusivitate, lux, tehnica de varf, performanta , cum a fost modelul ala de Lamborghini de teren LM002, care s-a vandut in putine exemplare, ca sa nu aduc vorba de Koenigsegg. Daca reteta acestei masini contine ieftin si productie mica, pur si simplu nu se va bunghi. Poate daca scoteau o inventie ca asta, si tot nu erau originali struto-camila Edited by tfmercedez, 30 March 2012 - 16:03. |
#25
Posted 30 March 2012 - 17:38
Ceva pentru fermieri va aparea poate de la Dacia, un Duster Pick-up:
http://0-100.hotnews...usa-in-pericol/ http://www.automarke...-4x4-28909.html Probabil ca deocamdata se studiaza inca numarul de doritori, inainte de a se porni. Mi s-ar parea mai potrivita decat ceva construit pe platforma anilor 70, si probabil ar avea sanse bune. In ziua de azi nu mai pornesti de la zero o firma noua de autovehicule. Chiar si unele firme cu experienta de zeci de ani dau faliment, concurenta e acerba. In cazul in care totusi ar porni, fara o echipa de oameni cu experienta in domeniu, vor avea probleme majore de fiabilitate. Edited by Wotan, 30 March 2012 - 17:40. |
#26
Posted 30 March 2012 - 17:50
Mi se pare mie sau botul masinii e un 244 deghizat sub niste tabla (care probabil rugineste rapid) ?
Puteau sa faca parbrizul un pic mai mic si mai ingust ca prea e ditamai.... tfmercedez, on 30th March 2012, 17:00, said: Asta e bun la filipinezi, chinezi, indieni si toti astia pasionati de modele pe 2/3 roti. Se suie tot satul in el ! |
#27
Posted 30 March 2012 - 21:56
Daca sint bani privati treaba lor, dar sa nu incerce mai apoi cu manevre gen ,,facem contracte cu salvarea, pompierii, armata'' pe afinitati si manevre politice, contracte cu dedicatie si spagi ca sa le fie cumparate ,,minunile''.
Totusi, a dat faliment ARO care avea un renume international si cred ei ca pe cinstite vor avea vanzari... sa vedem. |
#28
Posted 30 March 2012 - 22:13
Daca ar face niste masina 100% conceptie romaneasca si bani ar intra 100% in buzunarele romanilor, chiar de ar fi si unul singur eu as sustine masina, si daca as fi fermier jur ca mi-as cumpara una indiferent de cat de naspa ar fi, si pe cuvantul meu ca mi-as fi cumparat si Logan daca stiam ca bani nu ies din tara, dar asa la ce sa fiu nationalist daca-mi cumpar un Logan cand in realitate as fi sustinator al francezilor de la Renault. Si noi avem creiere in Romania la greu, am putea face multe, insa inca suntem o tara de 2 lei dupa cum spunea prostanacu, desi l-am urat a fost singura data cand a spus ceva adevarat.
|
|
#29
Posted 30 March 2012 - 22:41
intamplator am ajuns sa vorbesc/muncesc pt vreo luna cu un inginer italian pasionat de 4*4 (membru concursuri, cluburi,etc)...si imi zicea multe chestii de bine de Aro....
Romania nu este tara de 2 lei...sa vedeti (nu in vacanta) America Latina si Asia...nu zic ca nu exista si acolo oameni normali, dar ponderea..... Edited by jocherjocher, 30 March 2012 - 22:49. |
#30
Posted 31 March 2012 - 00:38
#31
Posted 31 March 2012 - 02:07
Off:
@lawrence: asta a fost senzatia mea pe acolo dupa ceva prestari servicii prin Europa - Spania/Lituania vreo 5 ani (si America Latina - Uruguay-Montevideo si Brazilia-Rio de Janeiro...Asia din auzite de la mai multi prieteni)... colegi am avut si asiatici de la chinezi la filipinezi, indieni, etc si sud americani toate natiile...daca cineva a simtit altfel.....fiecare cu ale lui...(nu sunt marinar) Edited by jocherjocher, 31 March 2012 - 02:31. |
#32
Posted 31 March 2012 - 04:11
ce penal arata, capota de la motor se inchide genial, ca o oala sub presiune
|
#33
Posted 31 March 2012 - 08:54
|
#34
Posted 31 March 2012 - 11:52
cspot, on 30th March 2012, 16:20, said: Asta era ! Nu stiam ce ii lipseste fermierului roman. Masina de teren ! In orice caz desenul ala e copiat de prin reviste din anii 80. Vad ca nici suspensiile pe baza de foi metalice nu le-a scapat. Conceptie romaneasca pe dracu. Ca sa scoti pe piata o masina trebuie sa respecti niste norme minime de poluare. Tehnologia respectiva nu se gaseste decat contra cost si nu mai merge cu furatul ca pe vremea comunistilor. Sunt sigur ca se pot gasi motoare de cumparat, de la perkins pana la dacia/renault sau cine stie ce alta marca ! Poti vorbi si tu constructiv, fara sa arunci aiurea cu rahat, mai ales ca vad ca nici detalii tehnice nu prea stapanesti ! Stii tu exact ce trebuie sau nu fermierului roaman, si nu numai ? danX, on 30th March 2012, 16:47, said: mda, caroserie de dragon, mecanica Ford si target de 40.000 de unitati pe an. Unde? Trebuie sa le vanda mai jos decat Tata/Hover ca sa faca ceva cu ele, si nu cred ca e loc de asa ceva. Proiect mort in fasa. Sau metoda sa toace niste bani. Ca dimensiuni bena, si greutate suportata, probabil nu se compara cu Tata, Hoover, Hilux sau altele. Deci pe segmentul ei nu prea are concurent, cel putin din autovehiculele clasice, de larg consum. Ca nu vorbim de Iveco, Unimog sau alte utilaje de gen, care oricum nu prea sunt cunoscute. Deci comparatiile sunt degeaba, mai ales cu ce stie publicul larg ! |
#35
Posted 31 March 2012 - 12:18
Are nevoie si de ESP si de ABS (care sunt obligatorii pentru marcile/modelele nou construite/lansate in spatiul UE) deci costuri in plus si probabil respectarea unor standarde tehnice pentru a fi posibila aplicarea acestor sisteme pe masina.
Eu daca as sta in mediul rural mi-as lua un Papuc (zambetul lui Iliescu) 1.9D 4usi, sunt destul de ieftine, consuma putin, sunt fiabile si sunt si in varianta 4x4, + sunt si acoperite unele, mi se par ideale daca ai un mic comert sau doar transport pentru gospodaria personala, au spatiu suficient. Evident pentru cine stie ce activitati comerciale mai elaborate iti permiti ceva mai bun, o duba mai mare SH care nu costa asa mult in zilele noastre, taxa de inmatriculare pentru ele e diferita, e mica, cu 3500-4000e iti cumperi ceva decent. Attached Files |
#36
Posted 31 March 2012 - 15:51
arata ca toti dracii... totusi , important e sa fie fiabila si utila si mai ales competitiva.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users