Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Garantie Lenovo V570

- - - - -
  • Please log in to reply
128 replies to this topic

#1
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011
Acum mai putin de o luna mi-am luat acest laptop, iar ieri a murit. Pur si simplu nu mai porneste. Am sunat la Service Lenovo si in doua zile au zis ca vin sa il ridice.
Intrebarea mea este urmatoarea:
- este vre-o problema daca sunt 4G de ram in plus pe el??? Au fost primiti cadou de la magazinul de unde l-am luat, tot ei montandu-i desigur cu acceptul meu.

Stiu ca trebuie sa il intreb pe cel de la service, dar numai gandul la ram nu mi-a fost. Ce e de facut? :deadtongue:

#2
driftking91

driftking91

    Freak on a leash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,732
  • Înscris: 28.12.2008
Nu-þi face griji în privinþa memoriei RAM.

#3
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011
Cei de la lenovo nu au service in Romania ??? Cel putin pe al meu il duc in Polonia  :deadtongue:

#4
alex7905

alex7905

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,065
  • Înscris: 08.09.2005

View PostRCmake, on 20th March 2012, 17:47, said:

Cei de la lenovo nu au service in Romania ??? Cel putin pe al meu il duc in Polonia  :deadtongue:

Te rog sa ne ti la curent cu remedierea problemei, nu de alta dar sunt tare curios daca se rezolva problema in 15 zile.

#5
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011

View Postalex7905, on 30th March 2012, 06:54, said:

Te rog sa ne ti la curent cu remedierea problemei, nu de alta dar sunt tare curios daca se rezolva problema in 15 zile.
Acum am sunat la ei, si mi-au spus ca inca nu au rezolvat problema, laptopul fiind inca in service. Au specificat ca acel termen de 15 zile, se deruleaza de pe data de 21, cand a ajuns in polonia, iar daca o sa se depaseasca acel termen o sa se prelungeasca garantia. Mie nu mi se pare corect, caci nu asta ma intereseaza. In 3 zile o sa se faca acel termen de 15 zile, intrebarea mea este daca am dreptul sa cer banii inapoi de pe laptop de la magazinul de unde l-am luat, iar ei sa se spele pe cap cu acel laptop, bineinteles daca nu il aduc pana vineri.

#6
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011
Azi m-au sunat cei de la lenovo sa imi spuna ca mai dureaza pana pe 21-22 aprilie pana fac rost cei de la servici de piesa stricata, si daca doresc sa mai astept dat fiind faptul ca depasesc cu mult acel termen de 15 zile in care ar trebui sa mi-l repare. Le-am zis ca nu sunt dispus sa astept atat, iar in cazul asta cica laptopul o sa vina inapoi tot asa cum l-am trimis, cu o negatie sau ceva de genu, prin care atesta ca unealta a fost in service si nu a putut fi reparata in acea perioada, iar eu dupa aceea sa merg cu laptopul si cu acel raspuns de la ei, la magazinul de unde l-am luat si de acolo sa imi iau alt laptop sau sa imi primesc banii inapoi.
Dat fiind faptul ca la aceasta ora cei de la oktal au terminat programul si nu am cum sa vorbesc cu ei, a ramas ca maine sa vin cu un  raspuns.

Voi ce parere aveti? Sunt sanse ca cei de la oktal sa imi puna bete in roata si sa nu imi schimbe laptopul eventual, sau sa nu imi restituie toti banii inapoi? Deoarece imi este greu sa cred, ca din moment ce s-a stricat laptopul dupa mai putin de o luna, sa nu recidiveze cu alte probleme, dupa ce o sa fie reparat. Voi ce ati face in locul meu?

#7
priderzaur

priderzaur

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,309
  • Înscris: 26.02.2010
Vorbeste cu ei, vezi ce zic. Daca se fofileaza ai 2 variante: astepti totusi sau te certi cu ei si mergi cu ANPC-ul pe capul lor. Pana la urma probabil o sa iti dea banii, dar posibil sa trebuiasca sa te tii de ei.

Si eu am un prieten care a luat acel tip de laptop, sper sa nu aiba probleme.

#8
rick23ro

rick23ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 01.08.2007
Da un telefon la magazin si daca nu rezolvi suna la OPC. Daca au trecut 15 zile primesti banii inapoi, asa zice legea, nu te mai targui cu ei. Ia-ti banii si cumpara alt laptop nou.

#9
calinush19

calinush19

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 04.04.2012

View PostRCmake, on 20th March 2012, 09:41, said:

Acum mai putin de o luna mi-am luat acest laptop, iar ieri a murit. Pur si simplu nu mai porneste. Am sunat la Service Lenovo si in doua zile au zis ca vin sa il ridice.
Intrebarea mea este urmatoarea:
- este vre-o problema daca sunt 4G de ram in plus pe el??? Au fost primiti cadou de la magazinul de unde l-am luat, tot ei montandu-i desigur cu acceptul meu.

Stiu ca trebuie sa il intreb pe cel de la service, dar numai gandul la ram nu mi-a fost. Ce e de facut? :deadtongue:

salut RCmake...am exact aceasi problema..mi-am cumparat acest model de laptop acu 1 luna jumate iar intr-o zi nu a mai pornit deloc..am sunat la garantie mi-au facut cere de chemare in garantie....dupa 5 zile nu a venit curieru am sunat iar, au zis ca a fost o problema cu sistemul de la firma de curierat si mi-au facut o alta chemare iar a doua zi curieru a venit si mi-a ridicat laptopul.Acum astept deja de alte 5 zile dar nu am primti nici o noutate de la ei. Maine sun sa intreb ce se intampla.

#10
rick23ro

rick23ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 01.08.2007
Hmm, posibil sa fie un lot cu probleme la acest model. Incercati sa va cereti banii si luati alt model, incercati seria Z.

#11
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011

View Postcalinush19, on 4th April 2012, 17:40, said:

salut RCmake...am exact aceasi problema..mi-am cumparat acest model de laptop acu 1 luna jumate iar intr-o zi nu a mai pornit deloc..am sunat la garantie mi-au facut cere de chemare in garantie....dupa 5 zile nu a venit curieru am sunat iar, au zis ca a fost o problema cu sistemul de la firma de curierat si mi-au facut o alta chemare iar a doua zi curieru a venit si mi-a ridicat laptopul.Acum astept deja de alte 5 zile dar nu am primti nici o noutate de la ei. Maine sun sa intreb ce se intampla.
O sa primesti un raspuns peste 10 zile ... Desi ma tem ca o sa fie acelasi deznodamant ca la mine...

View Postrick23ro, on 4th April 2012, 21:02, said:

Hmm, posibil sa fie un lot cu probleme la acest model. Incercati sa va cereti banii si luati alt model, incercati seria Z.
Am mai vazut exact aceasi problema la acelasi laptop, postata pe un alt forum. Deci e posibil sa fie ce zici tu... In orice caz, daca e sa imi iau alt laptop nu imi mai trebuie lenovo... O sa ma reorientez spre un Asus sau Dell. Daca nu sa imi dea banii inapoi... O sa vad ce zic cei de la magazin cand o sa imi vina laptopul acasa.

#12
calinush19

calinush19

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 04.04.2012

View PostRCmake, on 5th April 2012, 16:19, said:

O sa primesti un raspuns peste 10 zile ... Desi ma tem ca o sa fie acelasi deznodamant ca la mine...


Am mai vazut exact aceasi problema la acelasi laptop, postata pe un alt forum. Deci e posibil sa fie ce zici tu... In orice caz, daca e sa imi iau alt laptop nu imi mai trebuie lenovo... O sa ma reorientez spre un Asus sau Dell. Daca nu sa imi dea banii inapoi... O sa vad ce zic cei de la magazin cand o sa imi vina laptopul acasa.

Eu l-am achizitionat de pe Cel.ro, sper sa nu fie probleme cand o sa le cer banii inapoi pentru ca asta o sa fac, nu imi mai trebuie nimic de la ei.

#13
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011

View Postcalinush19, on 5th April 2012, 16:56, said:

Eu l-am achizitionat de pe Cel.ro, sper sa nu fie probleme cand o sa le cer banii inapoi pentru ca asta o sa fac, nu imi mai trebuie nimic de la ei.
Tu nu ai inteles un lucru esential. Nu magazinul e problema ci producatorul, mai exact Lenovo. Tie poate o sa ti-l faca, cel putin  mie mi-a zis ca mai dureaza pana pe 21-22 aprilie.

#14
rick23ro

rick23ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 01.08.2007
Intr-adevar, magazinu nu are nicio vina. Poti cumpara linistit de la ei in continuare. De asemenea lenovo e firma foarte buna, daca un furnizor le-a dat un lot prost de componente asta e, iei alt model si gata.

@RCmake adica tu ai de gand sa astepti inca 2 sapt? Pentru ce ai face asa ceva? Time is money, cum zice americanul, si nu zice degeaba. Ca sa nu mai spun ca vei primi un produs in care s-a umblat masiv, a fost desfacut bucati si cine stie cata grija au avut la asamblare.

Edited by rick23ro, 05 April 2012 - 21:47.


#15
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011

View Postrick23ro, on 5th April 2012, 22:43, said:

@RCmake adica tu ai de gand sa astepti inca 2 sapt? Pentru ce ai face asa ceva? Time is money, cum zice americanul, si nu zice degeaba. Ca sa nu mai spun ca vei primi un produs in care s-a umblat masiv, a fost desfacut bucati si cine stie cata grija au avut la asamblare.
Ai inteles gresit ... Am specificat ca nu am acceptat sa mai stea atat in service, si o sa mi-l aduca stricat ... Cel mai probabil luni o sa ajunga laptopul, iar atunci o sa vad ce o sa rezolv cu cei de la magazin  :rolleyes:

#16
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011
Laptopul a ajuns la mine in cele din urma.

Pe foaia cu informatiile despre reparatii sunt bifate 2 chestii, ca are zgarieturi vizibile si ca laptopul este autorizat pentru inlocuire.
Problema e ca nu am idee de unde au scos acele zgarieturi vizibile deoarece laptopul in acea luna cat a functionat a stat intr-un singur loc iar eu nu am vazut nici o zgarietura cand l-am impachetat. In fine... poate chestia asta sa influenteze in vre-un sens inlocuirea laptopului??? Sau o alta intrebare ar fi daca a dus cineva laptopul in garantie, iar pe acea foaie sa nu fie trecut ca are zgarieturi vizibile???

O alta problema ar fi ca mi-au schimbat ambalajul original de la laptop, pur si simplu a venit ambalat in alta cutie cu logo-ul firmei care l-a dus in Polonia, mai exact UPS.

Astazi, precum si miercuri, dupa ce m-au sunat cei de la lenovo sa imi spuna ca nu s-a rezolvat problema, cand i-am sunat la cei de la Oktal de pe numarul meu de telefon nu au raspuns, iar cand am sunat de pe un alt numar de telefon azi, au raspuns imediat. Nu mi se pare normal ceea ce se intampla acolo, iar acea doamna de la telefon mi-a comunicat ca ea nu are cu ce sa ma ajute, deoarece ar trebui sa imi faca legatura cu cei de la service, iar ei nu lucreaza sambata. I-am zis ca a fost in service, deci cei de la service-ul de la oktal, nu au cu ce sa ma ajute, pur si simplu trebuie sa vina sa imi ridice laptopul si sa il inlocuiasca sau sa imi de-a banii inapoi. Pana la urma a ramas ca o sa ma sune ei luni, dupa ce le-am dat numarul de telefon de la care refuza sa raspunda. In fine,luni dimineata daca nu se rezolva problema am sa fac o reclamatie.
Ce parere aveti??? Am atasat si acea foaie cu informatiile despre reparatii...

Attached Files



#17
calinush19

calinush19

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 04.04.2012

View PostRCmake, on 7th April 2012, 12:16, said:

Laptopul a ajuns la mine in cele din urma.

Pe foaia cu informatiile despre reparatii sunt bifate 2 chestii, ca are zgarieturi vizibile si ca laptopul este autorizat pentru inlocuire.
Problema e ca nu am idee de unde au scos acele zgarieturi vizibile deoarece laptopul in acea luna cat a functionat a stat intr-un singur loc iar eu nu am vazut nici o zgarietura cand l-am impachetat. In fine... poate chestia asta sa influenteze in vre-un sens inlocuirea laptopului??? Sau o alta intrebare ar fi daca a dus cineva laptopul in garantie, iar pe acea foaie sa nu fie trecut ca are zgarieturi vizibile???

O alta problema ar fi ca mi-au schimbat ambalajul original de la laptop, pur si simplu a venit ambalat in alta cutie cu logo-ul firmei care l-a dus in Polonia, mai exact UPS.

Astazi, precum si miercuri, dupa ce m-au sunat cei de la lenovo sa imi spuna ca nu s-a rezolvat problema, cand i-am sunat la cei de la Oktal de pe numarul meu de telefon nu au raspuns, iar cand am sunat de pe un alt numar de telefon azi, au raspuns imediat. Nu mi se pare normal ceea ce se intampla acolo, iar acea doamna de la telefon mi-a comunicat ca ea nu are cu ce sa ma ajute, deoarece ar trebui sa imi faca legatura cu cei de la service, iar ei nu lucreaza sambata. I-am zis ca a fost in service, deci cei de la service-ul de la oktal, nu au cu ce sa ma ajute, pur si simplu trebuie sa vina sa imi ridice laptopul si sa il inlocuiasca sau sa imi de-a banii inapoi. Pana la urma a ramas ca o sa ma sune ei luni, dupa ce le-am dat numarul de telefon de la care refuza sa raspunda. In fine,luni dimineata daca nu se rezolva problema am sa fac o reclamatie.
Ce parere aveti??? Am atasat si acea foaie cu informatiile despre reparatii...

Pe mine inca nu m-au sunat cei de la service de la Lenovo.Oricum eu deja am luat legatura cu avocatul,i-am explicat ce se intampla si a zis ca daca trec cele 15 zile si nu imi e reparat o sa facem o notificare la cel.ro...a zis si el ca oricum nu o sa sara cei de la cel.ro sa mi returneze banii asa usor, deci insista si fa reclamatie la OPC.

#18
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011

View Postcalinush19, on 7th April 2012, 16:53, said:

Pe mine inca nu m-au sunat cei de la service de la Lenovo.Oricum eu deja am luat legatura cu avocatul,i-am explicat ce se intampla si a zis ca daca trec cele 15 zile si nu imi e reparat o sa facem o notificare la cel.ro...a zis si el ca oricum nu o sa sara cei de la cel.ro sa mi returneze banii asa usor, deci insista si fa reclamatie la OPC.
Inca nu am de ce sa fac reclamatie la OPC ... In functie de raspunsul pe care o sa il primesc luni de la ei o sa vad ce o sa fac ....

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate