Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Audi introduce 3.0 BiTDI (313 cp)
Last Updated: Aug 01 2020 13:40, Started by
Courage
, Feb 01 2012 00:36
·
0
#37
Posted 01 February 2012 - 20:53
gtk, on 1st February 2012, 20:57, said: care tari? ca nu prea exista! romania are printre cele mai mari discrepante din lume la taxare/impozitare intre cilindreile mari si mici! audi este "premium" (sau cu alte cuvinte, comparabil 100% cu BMW si Mercedes si in mod clar superior acestora din anumite puncte de vedere, in acest moment), in acceptiunea vastei majoritati a cunoscatorilor de masini! acu' poate ai tu alta definitie pt. premium... de invatat mai au trepadusii ca tine, care habar n-au ce-s cu ei, nu sa compare masini cu tehnologii de care nici nu stiu ca exista si pe care nici nu le pot intelege sau materiale/finisaje de care n-au vazut in viata lor... ia vezi cum suna de fapt: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/v07-WpnA0zo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] materiale naspa? e parerea mea personala ca Audi nu face parte din clasa premium. eu nu am cum sa vb din punctul de vedere ar globului. ci din punctul meu de vedere. ps: DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE audi nu are legatura cu bmw si mercedes. nu se compara nici la suruburile de la roti. poate acum intelegi ca exista oameni diferiti cu pareri diferite. |
#38
Posted 01 February 2012 - 21:11
Deci ne-am lamurit. Este o motor interesant, bun pe piata pentru cine si-l permite. Trecem mai departe
|
#39
Posted 01 February 2012 - 21:27
SonyAD, on 1st February 2012, 20:34, said: Ai fi surprins câte au în comun tehnic ?i calitativ [nota: lada cu bmw]. am observat de mult ca ai stoluri de pasarele in cap si frustrare cat cuprinde, dar idioteniile pe care le debitezi nu doar ca te discrediteaza total in domeniul auto, insa poti participa cu succes la topul celor mai mari tampenii zise vreodata pe forum! voposphere, on 1st February 2012, 20:53, said: e parerea mea personala ca Audi nu face parte din clasa premium. eu nu am cum sa vb din punctul de vedere ar globului. ci din punctul meu de vedere. ps: DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE audi nu are legatura cu BMW si Mercedes. nu se compara nici la suruburile de la roti. poate acum intelegi ca exista oameni diferiti cu pareri diferite. Edited by gtk, 01 February 2012 - 21:29. |
#40
Posted 01 February 2012 - 22:18
gtk, on 1st February 2012, 21:27, said: esti belea mestere! am observat de mult ca ai stoluri de pasarele in cap si frustrare cat cuprinde, dar idioteniile pe care le debitezi nu doar ca te discrediteaza total in domeniul auto, insa poti participa cu succes la topul celor mai mari tampenii zise vreodata pe forum! nu stiu cum gandesti tu, dar eu, in general, cand fac diverse afirmatii cu privire la masini, nu ofer opinii personale, ci pe cat de posibil fac afirmatii OBIECTIVE! cand am ceva de spus obiectiv pun si linkuri sau ceva dovada. dar cand e vorba de o parere personala o spun pe cea personala , evident fara dovezi ca e subiectiva parerea personala. nu discreditez Audi , insa eu nu consider ca se ridica la standardul de calitate al clasei premium. adica nu le as compara cu un S class sau cu un 7 , sau cu un bentley ... sau lexus spre exemplu. adica pot sa fac un versus teoretic in mintea mea acum intre un bentley si un s class , dar intre un bentley si un a8 nu. adica de la bentley la s class nu sunt diferente mari , de la a8 la bentley e cale de batut. cat despre mototul tdi nou , bravo lor. orice imbunatatire adusa tehnologiei e un pas nainte pentru specie. |
#42
Posted 01 February 2012 - 22:38
MembruAnonim, on 1st February 2012, 22:29, said: Eu zic sa intrii intr-un Lexus pe viu nu din fata monitorului inainte sa-l compari cu un Audi la finisaje. Este destul de inferior, cel putin modelele pana in 2011 inclusiv. am intrat in un Ls... nu mi se pare... insa , suntem amandoi subiectivi. |
#43
Posted 01 February 2012 - 23:01
gtk, on 1st February 2012, 21:27, said: esti belea mestere! am observat de mult ca ai stoluri de pasarele in cap si frustrare cat cuprinde, dar idioteniile pe care le debitezi nu doar ca te discrediteaza total in domeniul auto, insa poti participa cu succes la topul celor mai mari tampenii zise vreodata pe forum! Dacă m-aș șterge undeva atunci sigur aș folosi părerile liberalilor, împăturite dublu. Din fericire mă spăl. Hai să îți dezvolt ce am zis. Dacă aș știi că de banii pe o pocnitoare d-asta nămțască aș avea articulații omocinetice din astea [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UEvaOg7glKk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] în loc de tripod și Rzeppa [ http://s6.postimage.org/un3i58wx9/cv_joint.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://s6.postimage.org/ubm1shgh9/CV_joint.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] și motor din ăsta [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BK2Mm7TYHuk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] sau din ăsta [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gNVnvptNJqM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/c0xJW-kDNIo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] eventual în dispunere boxer, cu variator de fază și variable valve lift & duration sau supape acționate pneumatic, cu aer comprimat, sau eletric, cu solenoizi, vilbrochen pe rulmenți cu ace cu diametru interior suficient de mare încât arborele să fie introdus lateral în carter [ http://img29.imageshack.us/img29/1833/tatradiscweb20crank1.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] + direcție Ackermann adevărată + suspensie hidropneumatică autonivelantă sau magnetic ride control + sistem hidraulic de frânare recirculant + etc. atunci până și eu aș recunoaște: "Da, bre. Uite o un ozănău nămțăsc. Care mai e ca el? Își merită toată gălăgia de bani. E o capodoperă inginerească" Du-te și culcă-te. Mai ai până să îmi zici mie ce să cred despre mașini și să mă uit în gura ta. Edited by SonyAD, 01 February 2012 - 23:04. |
#44
Posted 01 February 2012 - 23:09
Ce nu ti se pare la LS ? Mi se pare inferior unui A8 generatie veche.
[ http://img.netcarshow.com/Lexus-LS_460_L_2010_1600x1200_wallpaper_0d.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img.netcarshow.com/Audi-A8L_W12_quattro_2008_1600x1200_wallpaper_14.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#46
Posted 01 February 2012 - 23:15
SonyAD, on 1st February 2012, 23:01, said: Dacă m-aș șterge undeva atunci sigur aș folosi părerile liberalilor, împăturite dublu. Din fericire mă spăl. Hai să îți dezvolt ce am zis. Dacă aș știi că de banii pe o pocnitoare d-asta nămțască aș avea articulații omocinetice din astea [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UEvaOg7glKk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] în loc de tripod și Rzeppa [ http://s6.postimage.org/un3i58wx9/cv_joint.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://s6.postimage.org/ubm1shgh9/CV_joint.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] și motor din ăsta [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BK2Mm7TYHuk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] sau din ăsta [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gNVnvptNJqM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/c0xJW-kDNIo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] eventual în dispunere boxer, cu variator de fază și variable valve lift & duration sau supape acționate pneumatic, cu aer comprimat, sau eletric, cu solenoizi, vilbrochen pe rulmenți cu ace cu diametru interior suficient de mare încât arborele să fie introdus lateral în carter [ http://img29.imageshack.us/img29/1833/tatradiscweb20crank1.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] + direcție Ackermann adevărată + suspensie hidropneumatică autonivelantă sau magnetic ride control + sistem hidraulic de frânare recirculant + etc. atunci până și eu aș recunoaște: "Da, bre. Uite o un ozănău nămțăsc. Care mai e ca el? Își merită toată gălăgia de bani. E o capodoperă inginerească" Du-te și culcă-te. Mai ai până să îmi zici mie ce să cred despre mașini și să mă uit în gura ta. chestia cu racordul de "planetara" e geniala. nu stiu de ce nu se foloseste la scara mare... are numai avantaje. si motorul ala split timing e misto si bine gandit. sunt foarte multe lucruri care aduc imbunatari , insa nu se doreste punerea lor in fabricatie. |
|
#47
Posted 01 February 2012 - 23:16
Pardon, mi-am adus aminte de experimentele americanilor cu motoare turbină pe mașini.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5IF0VbUb_Ug?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dar bineînțeles că nu se compară cu o pocnitoare d-asta nămțască cu 3 turbosuflante. |
#48
Posted 01 February 2012 - 23:17
SonyAD, on 1st February 2012, 23:12, said: Și... am revenit la materiale! dupa ce ai postat chestiile alea super interesante nu ne mai intoarcem la materiale si la 3.0 tdi... sunt toate niste mizerii... cand ai asemenea tehnologii si cand exista si altele , toti fac masini conventionale , e o rusine. eu vreau sa vad motorul ala slit timing pe noul a8 , nu noul tractor... asa impresioneaza. nu cu acelasi lucru , dar cu alta palarie. |
#50
Posted 02 February 2012 - 01:45
Quote ia vezi cum suna de fapt: materiale naspa? da` trece peste materialele or fi medium-high class, dar imbinarile si finisajele sunt praf, ca si la BMW de altfel ca sa nu aduc iar in discutie prosteala de bord din x6, care intre noi fie vorba, la cati bani dai pe ea de nou, ar trebui sa aibe parte de un bord redesenat, de la zero, nu luat de pe celelalte serii ale marcii la lexus ai pe seria ls un bord la suvul rx 450h au desenat alt bord, nu l`au luat deja proiectat de pe alta masina a lor Edited by Cutzu, 02 February 2012 - 01:50. |
#51
Posted 02 February 2012 - 10:48
#52
Posted 02 February 2012 - 11:25
În loc de "piele Alcantara" ozănăul ăsta ar putea avea măcar segmenți fără strungăreață:
[ http://s6.postimage.org/v7t3ljjqp/TS_Technical_Page1_img_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://s6.postimage.org/8ugrkztf5/mopp_0503_04_z_sealing_piston_rings_endgap_seal.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ceva acolo să simți că primești și niște inovație pentru găleata de bani pe care o dai pe căruță. Nu doar o turbosuflantă în plus. valitudor, on 2nd February 2012, 10:48, said: E al doilea, primul e Cornelus Nu e exclus să îmi ajungi și tu discipol. |
#53
Posted 02 February 2012 - 12:00
gtk, on 1st February 2012, 19:57, said: audi este "premium" (sau cu alte cuvinte, comparabil 100% cu BMW si Mercedes si in mod clar superior acestora din anumite puncte de vedere, in acest moment), in acceptiunea vastei majoritati a cunoscatorilor de masini! acu' poate ai tu alta definitie pt. premium... de invatat mai au trepadusii ca tine, care habar n-au ce-s cu ei, nu sa compare masini cu tehnologii de care nici nu stiu ca exista si pe care nici nu le pot intelege sau materiale/finisaje de care n-au vazut in viata lor... Sa stii ca si mie-mi plac nemtoaicele. Blonde. Edited by fastcarjunkie, 02 February 2012 - 12:01. |
#54
Posted 02 February 2012 - 14:30
eu nici pana acum nu inteleg de unde s a ajuns la masini germane vs altele...
parca vorbeam de motorul biTdi. si de tacanit si sunete tampite. eu sunt de acord sa aberam pe aici , toti o facem , insa sa aberam si pe subiect. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users