Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Dificultati cu 3ds max

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1
Gady_paul

Gady_paul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,421
  • Înscris: 12.01.2008
Pentru probleme de orice fel legata de 3DS max orice versiune, va rog sa postati aici, nu are rost sa mai creati alte topice, multumesc pentru intelegere.


Am zis sa vad si eu cu ce se mananca domeniul asta si sa incerc sa fac si eu cate ceva. Am pus un nume relativ generic topicului pentru ca probabil voi mai intreb multe maruntisuri. Pentru inceput...vreau sa modelez ceva...si trebuie sa vad acel sketch. nu stiu exact cum se numeste...planul chestiei respective...cu vederile de sus stanga fata. din cate stiu...trebuie pus pe un plan ca textura bitmap. zis si facut...numai ca eu in viewporturi vad o chestie gri...nu planul. Cum sa fac sa vad textura in sine?

p.s. daca randez...se vede textura.

Edited by catalinuptm, 04 April 2013 - 14:50.


#2
ionut76

ionut76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,370
  • Înscris: 05.04.2006
De ce nu iei sa faci tutorialele din documentatia originala a programului ? Cind am invatat Max 4 (pe vremuri), eu asa am facut.

#3
catalinuptm

catalinuptm

    Senior CG Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 11.03.2008
Pentru inceput ar fi bine sa inveti comenzile de baza, o iei usor usor, mai intai trebuie sa cunosti interfata programului  apoi crearea de modele simple, facute doar din box-uri, apoi studiezi partea legata de materiale, si deabia apoi te apuci de modelat, nu poti sa ajungi sa modelezi daca tu nu stii lucrurile de baza.

Arunca un ochi aici: http://forum.softped...ax-introducere/

#4
Tony7Y

Tony7Y

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 402
  • Înscris: 05.12.2012
L-am instalat de curand si pare ca am ceva probleme. Daca-l folosesc pentru lucruri mai simple, e totul ok. Cand e solicitat putin mai mult o ia razna. Imi raman parti din imagine blocate pe ecran care raman si pe Desktop inclusiv si nu dispar decat cand inchid programu. http://oi50.tinypic.com/2r73cqq.jpg

Tot ce am gasit pe net a fost sa incerc sa modific la Graphic intre Software, OpenGL si DirectX. La toate face la fel insa.
Am ATI Mobility Radeon HD 3400 Series, 4 GB Ram, Procesor Intel Core 2 Duo P8400 2.26GHz, toate driverele la zi.

Edited by AntonioStefan, 10 April 2013 - 00:33.


#5
catalinuptm

catalinuptm

    Senior CG Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 11.03.2008
Incearca sa faci un downgrade la dirvele de la placa video si vezi daca mai ai probleme.In viewport-uri maxul foloseste placa video, atunci cand creezi obiecte mai complexe cu un numar de poligoane relativ mare, incepe sa o ia putin razna daca nu ai o placa video buna.Recomandarea mea ar fi, daca ai posibilitate, sa-ti schimbi placa video cu o nvidia care are CUDA cores, dar deocamdata incearca un dowgrade la driverele de la video si vezi cum se comporta.

#6
Tony7Y

Tony7Y

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 402
  • Înscris: 05.12.2012
Am avut 2011 si pana la urma am instalat 2013. Acum imi merge bine, mersi oricum. Acum sa va ce pot sa invat si eu :)

#7
catalinuptm

catalinuptm

    Senior CG Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 11.03.2008
Vezi ca 2013 nu este ultima versiunea a aparut versiunea 2014, uite aici mai multe detalii: http://forum.softped...4-new-features/

Dar daca iti merge ok atunci las-o asa. :)

#8
Tony7Y

Tony7Y

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 402
  • Înscris: 05.12.2012
E ok si asta. La facultate lucrez in 2011 si initial imi trebuia doar sa mapez, texturez in photoshop lucrari facute de alti colegi. Cu toate astea pot sa zic ca imi place si o sa incerc sa invat cat mai multe.
Versiunea 2013 am luat-o de la ei de pe site gratis pentru studenti si a fost ultima care mi-a aparut.

#9
catalinuptm

catalinuptm

    Senior CG Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 11.03.2008
Ai mare grija cu fisierele care le deschizi in 2013 sa le salvezi si pentru 2011, altfel nu le vei putea deschide cu 2011, de exemplu daca lucrezi ceva acasa, unde ai versiunea 2013 si salvezi pur si simplu proiectul iar apoi te duci la facultate si incerci sa-l deschizi cu 2011 nu vei putea, o sa primesti eroare, asa ca trebuie sa le salvezi din 2013 pentru 2011, mare grija la acest mic detaliu.

#10
Tony7Y

Tony7Y

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 402
  • Înscris: 05.12.2012
Dap stiu mersi. :) In orice caz de obicei imi iau si laptop-ul.

#11
catalinuptm

catalinuptm

    Senior CG Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 11.03.2008
Cu placere!

#12
EagleTeam

EagleTeam

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 504
  • Înscris: 04.09.2008
Salut! Am si eu doua probleme!
1. Uneori merge o  forma din standard primitives centrata pe axul cu o alteia daca le situez in apropiere, iar alteori nu vre oricat as stresa 3ds maxul. E bug?
2. Nu am intrat in toate amanuntele 3ds maxului, dar intreb: pot salva "proiectul" intr-un format de imagine? (J(E)PG, PNG sau TIFF de exemplu)... si cum s-ar face daca e posibil.
Momentan mai am de invatat pe la randari, vertex si editable poly, dar am inteles ca nu e mare greutate...

#13
catalinuptm

catalinuptm

    Senior CG Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 11.03.2008

View PostEagleTeam, on 08 decembrie 2013 - 14:10, said:

Salut! Am si eu doua problem!
1. Uneori merge o  forma din standard primitives centrata pe axul cu o alteia daca le situez in apropiere, iar alteori nu vre oricat as stresa 3ds maxul. E bug?

Ca sa o centrezi pe axa unei alte forme, folosesti tools-ul align.

View PostEagleTeam, on 08 decembrie 2013 - 14:10, said:

2. Nu am intrat in toate amanuntele 3ds maxului, dar intreb: pot salva "proiectul" intr-un format de imagine? (J(E)PG, PNG sau TIFF de exemplu)... si cum s-ar face daca e posibil.
Momentan mai am de invatat pe la randari, vertex si editable poly, dar am inteles ca nu e mare greutate...

Nu pot salva proiectul intr-o imagine la fel cum nici la photoshop nu se pot salva proiectele in imagini, doar in formatul/formatele prestabilite de catre max, dar de curiozitate, de ce ai vrea sa salvezi intr-o imagine?

#14
EagleTeam

EagleTeam

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 504
  • Înscris: 04.09.2008
1. Da, stiu cum se centreaza, dar nu stiu daca m-ai inteles... inainte aduceam doua obiecte apropiate (ochiometric cam la 1-3cm) si centram exact din Tools > Align. E... acum nu vra sa faca chestia asta tot timpul...

2. Doar nu vrei sa ma chinui in Photoshop sa fac un amarat de box... Posted Image
Asa imi e mai simplu in 3ds max iar apoi salvez in format JPG sau PNG... daca stie si aruncam poza/imaginea in Photosop (unde-i gaseam eu scopul).
Asta vroiam sa aflu...

#15
catalinuptm

catalinuptm

    Senior CG Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 11.03.2008

View PostEagleTeam, on 08 decembrie 2013 - 20:37, said:

1. Da, stiu cum se centreaza, dar nu stiu daca m-ai inteles... inainte aduceam doua obiecte apropiate (ochiometric cam la 1-3cm) si centram exact din Tools > Align. E... acum nu vra sa faca chestia asta tot timpul...

Cred ca te referi la optiunea align to grid pe care o gasesti in partea dreapta atunci cand vrei sa creezi o forma.

View PostEagleTeam, on 08 decembrie 2013 - 20:37, said:

2. Doar nu vrei sa ma chinui in Photoshop sa fac un amarat de box... Posted Image
Asa imi e mai simplu in 3ds max iar apoi salvez in format JPG sau PNG... daca stie si aruncam poza/imaginea in Photosop (unde-i gaseam eu scopul).
Asta vroiam sa aflu...

Ce vrei tu se numeste randare, si bineinteles ca se poate dar atunci cand salvezi jpg sau png sau orice alt format nu e ca si cand ti-ai salva proiectul, nu poti modifica proiectul tau intrand in fisierul jpg/png, este un pic ilogic.Ca sa faci randare din max pentru un anumit obiect apesi pur si simplu F9.

#16
GabytzuX08

GabytzuX08

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,779
  • Înscris: 26.02.2008
Problema lui EagleTeam, cu alinierea (centrarea mai exact), apare (cateodata) in 3DS MAX 2011 student version - la mine.
Si nu cred ca, atunci cand a aparut (problema), nu am creat ceva pe grid (unori, din lipsa de spatiu, mai realizez obiectele si pe langa...).
Acum nu stiu daca el are aceeasi versiune...

#17
crism92

crism92

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 07.08.2013
Salut!
Am o problema cu optiunea "Send to" . Am instalat 3dmax si mudbox 2015, iar cand vreau sa triminit un obiect din 3dmax in mudb nu ma lasa.
Any ideas?Posted Image

#18
catalinuptm

catalinuptm

    Senior CG Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,308
  • Înscris: 11.03.2008
Primesti vreo eroare sau vreun mesaj ceva? Sau pur si simplu nu se intampla nimic ?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate