Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Trucks,buses & other "giants"!
Last Updated: Nov 30 2012 00:40, Started by
romaximusro
, Oct 13 2005 13:48
·
0
#631
Posted 01 May 2006 - 10:29
BMWpower, on Apr 30 2006, 05:53, said: Hai ca va delectez si io cu niste poze spectaculoase. Un Volvo f16 VS un volvo s60 ))) tz-dai seama.....si un scania VS un seat.....seatu avea mai mult de 100 mile pe ora cand depasea o alta masina.....ma mir ca scania arata de parca ar fi lovit o caprioara nu o masina, parerea mea, ca pe scania ala la prima cheie ai putea sa o pornesti din nou :PPPP daca i sa oprit motoru.....ca poate nu )). Vreau sa va spun altfel ca mie printre masinile micutze imi place cel mai mult bmw-ul dar mult mai mult imi plac camioanele si nu ma pot decide intre volvo, scania si Renault magnum, am votat volvo oricum....ca am stat in el odata in viatza si e tare.....in iveco am calatorit cateva mii de km prin europa, adica am fost de cateva ori la drum cu taicameu el fiind sofer .....pare rau ca nam inca un aparat foto digital ca as putea face poze la greu, dar imi strang bani si imi iau unul Pai Scania ala arata asa bine pentru ca este cunoscuta grija,daca nu obsesia suedezilor in general pentru siguranta. |
#632
Posted 03 May 2006 - 15:16
Ia spunetimi voi mie un lucru: daca mergi pe sosea numa cu capu tractor fara remorca, sa zicem cu 80 km/h si bagi dintrodata o frana brusca, nu poti cadea in nas ? adica sa te rastorni cu capu in fata ca partea din fata ii mai grea, nush ce ziceti voi da parerea mea ii ca se rastoarna.....ceea ce nui bine deloc )))
|
#633
Posted 03 May 2006 - 16:36
Pai in acest caz cred ca nimeni nu ar mai merge in camioane! Nu cred ca se poate intampla asa ceva,mai ales ca acum au ajuns mai toate sistemele de siguranta activa si pasiva si pe camioane,deci slabe sanse!
|
#634
Posted 03 May 2006 - 17:17
Iote ce otobele au dus la Autobaza Alexandria!
Attached FilesEdited by djl, 03 May 2006 - 17:27. |
#635
Posted 04 May 2006 - 11:06
De unde le-au mai scos si pe astea?
is tari de tot usile de la mijloc |
#636
Posted 04 May 2006 - 16:41
Le-AM primit sh DIN Milano! Sunt DIN 1990. MAI multe pe aici:
http://www.troleibuz...topic.php?t=562 Ŗi īn Ro. MAI circoolć "Skoda" Carosa SL11 (variantć interurbanć a lui SM11) http://www.troleibuz...topic.php?t=861 |
#637
Posted 04 May 2006 - 17:38
[ http://img128.imageshack.us/img128/4619/img48317xy.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
priviti in spatele autobuzului roman si veti vedea cum va arata viitorul camion roman Ar fi bine sa fie fiabil si ieftin, nu de alta dar piata cam striga dupa asa ceva |
#638
Posted 04 May 2006 - 20:28
Chiar imi place cum arata noul camion de la Roman Brasov. Sper ca sefii de la Roman sa stie cum sa promoveze produsul pe o piata care este dominata de producatorii vestici.
Mai pun si eu doua poze. http://www.roman.ro/...p?menu=4&type=4 Attached Files |
#640
Posted 05 May 2006 - 00:05
Camionul e ok, dar otobelu... vai, oribil.
Zau ca is mai faine alea vechi. |
|
#641
Posted 05 May 2006 - 11:15
Si mie imi place camionul
La otobel: as fi peferat un design mai clasic, gen "T.V." 2 sau "Roman" 111/112! |
#642
Posted 05 May 2006 - 11:18
interiorul si spatele e problema la otobel Spatele arata oribil, iar la interior nu imi place faptul ca sunt atatea trepte in interior. Cred ca era mai bine sa-l scoata cu podea plata. Oricum dpdv calitativ pare un mare salt inainte.
|
#643
Posted 05 May 2006 - 13:11
Cred ca autobuzul are doua mari probleme: parbrizul fata care da impresia de lucru neterminat, dar si partea spate despre care nu pre stiu ce sa spun ....
Edited by novio, 05 May 2006 - 13:23. |
#644
Posted 06 May 2006 - 16:57
Azi am zarit un otobel care avea partea din fata a la "Renault" Berliet, partea din spate ca la "Rocar" 111 RDTM si punte spate "AB"! Ce otobel putea sa fie?
Are cineva idee, motorul care echipeaza "Ikarus" Zemun ("Ikarbus") IK4 de cine e fabricat? |
#645
Posted 06 May 2006 - 19:58
Daca tot "ne invartim" pe la autocare si autobuze,va incant cu Scania Irizar PB care a suferit un mic facelift la bord si a primit un nou sasiu K420. Sa mai adaug ca in afara de acest autocar nu am vazut la alte firme scaune din piele??
Attached Files |
|
#646
Posted 07 May 2006 - 09:38
SCANIA FREAK, on May 6 2006, 20:58, said: Daca tot "ne invartim" pe la autocare si autobuze,va incant cu Scania Irizar PB care a suferit un mic facelift la bord si a primit un nou sasiu K420. Sa mai adaug ca in afara de acest autocar nu am vazut la alte firme scaune din piele?? Frumos! Parca este OZN .... sau avion (la interior) Apropo, stie cineva care este autocarul oficial la Cupa mondiala din Germania? Edited by novio, 07 May 2006 - 09:39. |
#647
Posted 07 May 2006 - 12:07
novio, on May 7 2006, 10:38, said: Frumos! Parca este OZN .... sau avion (la interior) Apropo, stie cineva care este autocarul oficial la Cupa mondiala din Germania? Da autocarul oficial este Mercedes Travego,am vazut chiar acum 2 zile prezentarea lor la televizor,au niste paint-job-uri foarte faine. Iata si poze cu Mercedes Travego. Attached Files |
#648
Posted 07 May 2006 - 13:25
Am vazut azi o turma de 10 - 15 autobuze noi (cu folie pe scaune) venind de pe Geniului si mergand pe Iuliu Maniu spre Militari. Aratau bine da nu erau Merc-uri sau ceva firma. Scria pe spate ceva Bleida sau ceva cu B oricum... Incep schimbarile la RATB?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users