Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

tutoriale electronica

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
petrisor87

petrisor87

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 21.08.2011
Salut,


Sunt pasionat de electronica si sunt incepator, as dori sa invat despre fiecare piesa in parte, sa stiu cum si de ce se folosesc. Exista tutoriale pentru asa ceva?


Merci  :rolleyes:

#2
Mircel

Mircel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,427
  • Înscris: 01.10.2005

View Postpetrisor87, on 13th January 2012, 17:07, said:

Exista tutoriale pentru asa ceva?
Desigur! Uite aici: http://www.circuiteelectrice.ro/
Iar bunul nostru prieten Google este și mai darnic: http://www.google.ro...h...264&bih=824

Edited by Mircel, 13 January 2012 - 17:15.


#3
angelo74

angelo74

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 232
  • Înscris: 23.02.2011

View Postpetrisor87, on 13th January 2012, 17:07, said:

Salut,


Sunt pasionat de electronica si sunt incepator, as dori sa invat despre fiecare piesa in parte, sa stiu cum si de ce se folosesc. Exista tutoriale pentru asa ceva?


Merci  :rolleyes: