Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Izolare pod
Last Updated: Oct 20 2023 17:41, Started by
garbiny
, Jan 09 2012 13:21
·
1
#37
Posted 24 December 2013 - 14:30
care e avantajul pamintului ala? exceptind ca e f ieftin?
e un material care ingreuneaza structura destul de mult si nu izoleaza prea bine. eu as scoate pamintul ala cu prima ocazie. as pune musai folie bariera de vapori si apoi vata/ celuloza sau ce vrei tu si cit te tine buzunarul. sarbatori faine |
#38
Posted 24 December 2013 - 14:53
peter_memo4, on 24 decembrie 2013 - 14:30, said:
care e avantajul pamintului ala? exceptind ca e f ieftin? e un material care ingreuneaza structura destul de mult si nu izoleaza prea bine. eu as scoate pamintul ala cu prima ocazie. as pune musai folie bariera de vapori si apoi vata/ celuloza sau ce vrei tu si cit te tine buzunarul. sarbatori faine Pai nu are nici un avantaj decat ca este acolo si nu mi-as face treaba cu el daca se poate. Daca scot pamantul ramane scandura si daca pun folia peste ea tot poate sa apara condens. msn2, on 24 decembrie 2013 - 00:09, said:
folia "de acoperis" e de obicei o folie care lasa vapori de apa sa treaca din inauntru catre afara si nu lasa apa sa intre inauntru. sau anticondens se mai numeste. tu trebuie sa opresti ca vaporii de apa din casa sa treaca prin rigips si sa condenseze in pamant sau vata care au o temperatura mai mica decat aerul din incapere. e ca la geamuri: daca sticla e rece si e umezeala in casa atunci apare condens pe sticla. si asta nu vrem pt ca daca e umezit pamantul sau vata atunci : 1. nu mai izoleaza termic si 2. poate apare in timp mucegaiul. inteleg ca e greu sa pui acum folia dand jos placile de rigips asa ca ai putea sa incerci asa: pui vata 2 straturi cat mai fara goluri si dupa o luna dai vata la o parte si vezi daca pamantul e ud sau nu. daca nu atunci poti sa lasi asa dar trebuie controlat f bine umiditatea din casa sa nu depaseasca 55-60%. daca e ud atunci scoti vata si lasi sa se usuce pamantul si vata sa nu apara mucegaiul. Este greiu desi mai ales ca nu este frig in casa. As prefera fara multa mizerie. Ma gandeam ca pun folie apoi vata si gata am rezolvat. Dar vad ca este mai complicat. O sa incerc cum ai zis tu. Dar sa nu mai pun folie sub vata? |
#39
Posted 24 December 2013 - 15:33
condensul se formeaza cind apare punctul de roua
daca scoti pamint , pui folie sint sanse sa apara da. pt ca dincolo de folie va fi mai rece decit sub folie daca peste folie in schimbi pui materialul izolant, lucrurile se schimba. vapori vor atinge o folie care e la aceeasi temp (aprox) cu cea din camera. temp facind trecerea de la (de ex) -5c in pod la (de ex)+20la nivelul foliei prin materialul izolant (vata de ex) in fc de uniditatea relativa din incapere (in %) punctul de roua este la o temp data. e bine ca acea temp sa o "impingi" in materialul izolant pt ca umiditatea sa nu condenseze. sarbatori faine ps: la socrii mei situatia era similara. solutie? pamint out si apoi cum am zis mai sus Edited by peter_memo4, 24 December 2013 - 15:34. |
#40
Posted 24 December 2013 - 15:57
Concluzia la care am ajuns eu ca fiind cea mai buna solutie de izolare a podului ar fi urmatoarea:
Peste placa daca podul are placa se face in doua straturi izolatia in felul urmator la 1m distanta (daca placa de polistiren are 1m daca nu 1.2 sau cat are tot pe colo) patrati de 10X10cm iar intre ei placi de polistiren de 10cm peste acest strat dar perpendicular pe derectia celor de mai jos asezati patrati iar intre ei alti 10 cm de polistiren peste toate acestea dusumea ori scandura Astfel ca izolatia va fi direct pe placa suprafata de izolat este mult mai mica iar straturile sunt suprapuse de felul unui " gratar" |
#41
Posted 24 December 2013 - 17:12
peter_memo4, on 24 decembrie 2013 - 15:33, said:
condensul se formeaza cind apare punctul de roua daca scoti pamint , pui folie sint sanse sa apara da. pt ca dincolo de folie va fi mai rece decit sub folie daca peste folie in schimbi pui materialul izolant, lucrurile se schimba. vapori vor atinge o folie care e la aceeasi temp (aprox) cu cea din camera. temp facind trecerea de la (de ex) -5c in pod la (de ex)+20la nivelul foliei prin materialul izolant (vata de ex) in fc de uniditatea relativa din incapere (in %) punctul de roua este la o temp data. e bine ca acea temp sa o "impingi" in materialul izolant pt ca umiditatea sa nu condenseze. sarbatori faine ps: la socrii mei situatia era similara. solutie? pamint out si apoi cum am zis mai sus podul nu este inchis decat cu tigla deci umiditatea relativa a aerului este redusa si are si volum sa se usuce daca eventual apare cateodata condens. |
#42
Posted 24 December 2013 - 17:16
daca vrei un pod circulabil e ok sa faci asa.
dar izolatia oferita de patratul de 10 de lemn e destul de slaba. si de ce polistiren si nu vata? trei posturi mai sus se explica f bine ce e cu condensul. Edited by msn2, 24 December 2013 - 17:17. |
#43
Posted 24 December 2013 - 17:30
Din orice parte o iei, de sus sau de jos vor fi 10 cm lemn+10 cm polistiren in total 20 cm izolatie polistiren si din loc in loc lemn
Daca placa este izolata cu 20 cm de eps nu mai apare condens daca nu este rece, ma gandesc ca stratul inferior sa fie din neopor sau polistiren grafitat Vata este mult mai scumpa pentru o izolatie de 20 cm si daca se uda cumva accidental mentine apa |
#44
Posted 25 December 2013 - 23:31
Am discutat azi cu un vecin care a avut aceasi situatie. Dupa ce a pus termosistemul a avut un plus de 3 grade in casa.
|
#45
Posted 06 January 2014 - 23:24
tataiepure, on 24 decembrie 2013 - 17:30, said:
Din orice parte o iei, de sus sau de jos vor fi 10 cm lemn+10 cm polistiren in total 20 cm izolatie polistiren si din loc in loc lemn Daca placa este izolata cu 20 cm de eps nu mai apare condens daca nu este rece, ma gandesc ca stratul inferior sa fie din neopor sau polistiren grafitat Vata este mult mai scumpa pentru o izolatie de 20 cm si daca se uda cumva accidental mentine apa vata de la rockwool, aia cu densitate diferita, cica are un ulei special care protejeaza si cand se uda nu e afectata, se usuca fara sa lase urme |
#46
Posted 08 January 2014 - 09:04
|
#47
Posted 12 January 2014 - 14:52
tataiepure, on 30 decembrie 2013 - 19:14, said:
Daca ai si 40 de cm la Knauf rezulta o rezistenta termica de case pasive si anume R=0.4m/0.044w/mk=>R=9.09 mp*k/w foarte tare Eu ma gandesc sa folosesc intr-un strat de 2rolex10cm dar comprimate ambele role in 10 cm intre patrati de 10x10cm dupa care sa vin cu inca un strat perpedicular plus patrati tot de 10x10 preste care scandura ramasa de la santier pt a forma dusumeaua podului. Ce zici se comprima doua straturi a cate 10 cm in cei 10 cm ? as dorii sa fie putin mai densa. Si eream chitit pe polistiren dar asa fac economie de 500 euro iar izolatia va fi similara poate putin mai slaba la vata facand comparatie 20cm vata Vs 20 polistiren expandat (polistirenul are lambda mai bun) Thx LE:Mai este avantajul ca vata nu arde Deci in urma analizei am ajuns la urmatoarea concluzie vata minerala bazaltica Isover PLE 10 cm densitate 30KG/metru cub ce se prezinta ca pachet 0.6m X 1M X0.4m=>0.24 metri cubi ce costa 44 ron tva inclus de unde rezulta ca un metru cub costa 44ron/0.24mc=>184Ron Versus polistiren eps 100 densitate 17-18 KG/metru cub ce costa 245ron/mc castigatoarea este clar aceasta vata bazaltica chiar daca obtin urmatoarele valori ale rezistentei terice R vata bazaltica=0.2m/0.04w/mk=5 R eps 100 =0.2m/0.0335w/mk=5.97 Valoarea R mai mare castiga dar avand in vedere ca polistirenul este cobustibul nu as vrea sa il bag la interior plus ca unii zic ca tavanul va "respira" iar umezeala va trece mai departe daca pun vata iar polistirenul nu Economia dintre polistiren si vata este acum de doar 300 euro (mai ieftina vata) LE:vata de sticla knauf eccose luata in calcul iniatal are densitate 10kg/metru cub Edited by tataiepure, 12 January 2014 - 14:55. |
#48
Posted 23 September 2014 - 20:47
Ca sa nu deschid un topic separat...
Se da apartament bloc 2etaje, acoperit doar cu tigla. Eu stau la ultimul. Evident plafon de beton în pod. Stand la ultimul etaj, pod necirculat, ce izolație ma sfatuiti da pun? Trebuie izolație anticondens? In final, ma va ajuta cu ceva izolația? Apartamentul meu e oarecum izolat de vecini. Sub mine nu sta nimeni, cam 75% sunt pereți exteriori, iar factura la gaz ma cam usca... Apropos, bloc cărămidă, neizolat exterior. Putine sanse in viitor apropiat. |
#49
Posted 24 August 2015 - 10:50
Vreau sa-mi izolez podul si tavanul de la etaj, atat peste placa de beton (sub sarpanta, care nu va fi izolata intre capriori deloc) cat si dedesubt (in camere). Sub tavan o sa pun 10 cm de vata si peste ea rigips si bariera de vapori, insa deasupra nu sunt decis. Oscilez intre vata bazaltica, 20 cm si polistiren extrudat, tot 20 peste care sa pun o sapa de 3-4 cm, armata, astfel incat sa pot circula prin pod (nu va fi locuibil).
Exista vreo varianta mai desteapta? Si care ar fi straturile pe care trebuie sa le pun deasupra placii (vata, folii, etc.)? Multumesc. |
#50
Posted 24 August 2015 - 12:27
O varianta mai desteapta este cu spuma poliuretanica [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2-yLVTCJGec?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Corect se face asa ! Inginerul_bv, on 04 martie 2015 - 14:31, said:
Eu cred ca n-ai inteles prea bine ce e aia o punte termica la o locuinta. Cauta mai bine pe google. Uite o poza, poate te lamureste mai bine. Attached FilesEdited by brawnie, 24 August 2015 - 12:30. |
#51
Posted 24 August 2015 - 12:30
|
#52
Posted 21 July 2016 - 10:47
buna ziua, am inceput sa izolez podul (nelocuit) si as dori sa stiu daca am facut aceasta operatie corect.
Atasez doua poze. Attached Files |
#53
Posted 21 July 2016 - 11:40
Dupa opinia mea bariera aia de vapori trebuie sa fie continua. Incearca sa lipesti ceva in dreptul capriorilor pt ca bariera de vapori sa fie neintrerupta.
|
#54
Posted 21 July 2016 - 12:05
Nu era mai simpla si mai buna izolarea pardoselii podului?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users