Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Problema in excel...
Last Updated: Feb 15 2008 17:07, Started by
adriano
, Sep 26 2005 16:36
·
0
#1
Posted 26 September 2005 - 16:36
Banuiesc ca problema asta mai poate aparea si la alte prog. Office XP. Mie mi se intampla pe PC-ul sefei doar la Excel:
Daca deschid un fisier Excel, mi se deschide aplicatia, dar nu apare nici un fisier (doar fond gri). Cu aplicatia deschisa, open file, nici o problema. Merge. Am dezinstalat si reinstalat Office XP (la munca, cu licenta). Degeaba. Si mai bizar: dau pe fisier "open with" merg pe browse in c:/program files/microsoft office/office10/excel.exe, dau OK si in momentul ala imi spune ca fisierul pe care am vrut sa-l deschid nu exista; si totusi: open file cu aplicatia Excel deschisa, merge fara probleme... Va rog sa ma ajutati; recunosc, nu e o problema sa deschid Excel mai intai si sa deschid fisierul apoi, dar trebuie neaparat sa fac hatarul sefei mele care vrea raspuns la orice problema. Stiti si voi cum e cu sefii... PLZ astept ajutor. Multumiri. |
#2
Posted 26 September 2005 - 17:48
1. ai un fisier/macro care pleaca la start si este ascuns. Incearca asa :
Din meniuri - Windows - Unhide ... in fereastra aia trebuie sa existe ceva ..click pe el si Unhide. Daca nu mai exista nimic la startarea excel-ului va deschide singur un workbook. Locurile de unde porneste automat fisiere daca le gaseste sunt : - Tools - Options - General si de jos At start open all file from location - din explorer - C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\XLSTART (asta ca si locatie standard) - pot exista si addinuri ce le poate incarca de oriunde dar nu cred sa fie cazul la tine 2. Problema cu deschiderea fisierelor din excel dar refuzate la dubluclick pe ele in explorer cateodata apare daca se pune bifa in Tools - Options - General si acolo Ignore other applications ...incearca sa o scoti. |
#3
Posted 27 September 2005 - 11:36
Mersi Celestin.
Punct ochit, punct lovit. Era de vina bifa in "ignore other applications". Sefa e multumita acum. Esti mare , mersi mult. |
#4
Posted 27 September 2005 - 20:08
Salutare. Am si eu o intrebare pentru cunoscatori in Excel.
Am o coloana in care sint insiruite sute de nume, iar multe dintre ele se repeta. Pentru a afla de cite ori imi apare aceeasi persoana in coloana respectiva, folosesc functia "filtrare automata". Dezavantajul in acest caz este ca trebuie sa fac filtrare pentru fiecare nume din coloana, iar la cite persoane sint in lista, imi ia o groaza de timp. Mai pot afla si prin alte procedee de cite ori apare acelasi nume in coloana respectiva? Am gasit pe undeva o chestie cu functia "pivot", am facut citeva exercitii si nu prea imi iese. Altfel, se poate? Multumesc. |
#5
Posted 27 September 2005 - 20:13
o mica solutie ar fi countif.
vezi atasat Attached Files |
#6
Posted 27 September 2005 - 20:33
TIC, on Sep 27 2005, 20:13, said: Este interesanta solutia ta. Voi incerca sa vad cit timp imi ocupa in comparatie cu functia de filtrare. Multumesc. |
#7
Posted 27 September 2005 - 21:12
pivotul este ce iti trebuie tie, iti calculeaza instant.
Acelasi fisier de mai sus cu pivot - coloana trebuie sa aiba cap de tabel - selectezi tot inclusiv capul - pui pivot - adaugi numele coloanei la Row Area - adaugi numele coloanei in centru si automat va folosi functia Count |
#8
Posted 27 September 2005 - 21:42
Multumesc, Celestin. Solutia oferita de tine m-a lamurit si este ceea ce cautam.
Edited by gaskoe, 27 September 2005 - 21:45. |
#9
Posted 27 September 2005 - 21:46
gaskoe, on Sep 27 2005, 22:42, said: Ajuta-ma, te rog, ca aici m-am impotmolit. Unde, mai exact, trebuie sa adaug numele coloanei? am scris o tampenie, ai dreptate deci ai jos buton ... ADD to 1. prima data to Row Area 2. aceeasi coloana to Data Area ...si o sa apara contorizarea si sus, se va numi Count of Tabel Daca datele sunt string sau mixte se aplica automat Count daca sunt exclusiv numerice se aplica Sum. |
#10
Posted 27 September 2005 - 21:52
eu foloseam inainte funcita count.
prefer varianta lui TIC. |
|
#11
Posted 27 September 2005 - 21:57
ReKo, on Sep 27 2005, 21:52, said: Cum a spus si Celestin mai devreme, varianta "pivot" este instant, spre deosebire de "count" sau countif. Nu spun ca cele din urma nu sint functionale, insa in cazul meu, chestia cu pivot ma scuteste de adunari, selectari, filtrari, etc. |
#13
Posted 02 December 2007 - 21:22
Salut,
As dori sa fac un buton de comanda intr-un fisier excel, care sa-mi selecteze (si eventual sa le stearga continutul) anumite celule prestabilite din mai multe sheet-uri. Nu gasesc solutia. Va rog ajutati-ma ! |
#14
Posted 15 February 2008 - 17:07
ioviyahoo, on Dec 2 2007, 21:22, said: Salut, As dori sa fac un buton de comanda intr-un fisier excel, care sa-mi selecteze (si eventual sa le stearga continutul) anumite celule prestabilite din mai multe sheet-uri. Nu gasesc solutia. Va rog ajutati-ma ! Gasesti in cod mai multe variante, fie pentru celule separate, fie pentru o zona. Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users