Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 

Problema cu un site

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
fantastickmath

fantastickmath

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 25.04.2010
Buna ziua,
Sunt începător în acest domeniu de acea va rog sa-mi înțelegeți ignoranta, problema mea ar fi:
Am luat un domeniu gratis de la o firma "x" și mi-am făcut/organizat/construit un site cu ajutorul wordpress-ului...site acum are o interfața foarte frumoasa,arata bine...singura problema este: atunci când îmi accesez site-ul direct din google nu-mi intra direct pe site ci pe o pagina cu 2 opțiuni, mai clar: sa zicem ca site-ul meu are adresa www.siteulmeu.firmadelacareamluatdomeniu.net cand accesez aceasta adresa imi aparae o pagina alba cu 2 opțiuni :
  • kapa
  • wp
doar atunci când accesez opțiunea cu wp (wordpress) intru în site-ul propriu zis iar adresa va fi :www.siteulmeu.firmadelacareamluatdomeniu.net/wp/ care cum se vede e naspa de tot
Deci cum pot sa scap de chestia asta astfel când accesez www.siteulmeu.firmadelacareamluatdomeniu.net sa intru direct în site-ul propriu zis cel care l-am construit?
Sper ca m-ați înțeles voi aprecia un răspuns "sănătos"
Cu bine...

#2
Eek01

Eek01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 318
  • Înscris: 06.05.2010
Instaleaza wordpressul in "public_html".

Tu il ai instalat in  public_html/wp  daca nu ma insel.

Copiaza continutul din wp in dosarul radacina ( in majoritatea cazurilor public_html)

#3